لیپ گلاس یا برق لب چیست و معرفی بهترین برند لیپ گلاس
بهترین برند لیپ گلاس

بهترین برند لیپ گلاس ایرانی و خارجی ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین برند لیپ گلاس : استفاده از براق کننده لب، کلید مرطوب کردن لب ها و درخشندگی آن است! در روتین آرایش خود، لیپ گلاس را می توان روی خط لب و رژ لب استفاده کرد تا ظاهر لب شما را با درخشندگی بالا تغییر دهد. می توان آن را به تنهایی استفاده کرد که موجب درخشش و زیبایی ساده لب می شود. در ادامه چند نمونه از بهترین برند های برق لب را برایتان نام خواهیم برد با ما همراه باشید در هفت رژ

برق لب چیست؟

برق لب یک محصول آرایشی عالی است که به ایجاد توهم لبهای پرتر و حجیم تر کمک میکند. به طور کلی، برق لب نسبت به سایر محصولات لب مانند خط لب، رژ لب و رژ لب مایع رنگدانه کمتری دارد. آنها می توانند شفاف، رنگی یا مات باشند و می توانند در طیفی از پوشش های درخشان، درخشان و وینیل یافت شوند.

برق لب از چه چیزی ساخته شده است؟

اکثر برق لب ها با استفاده از موم یا ژل نفتی برای ایجاد یک پایه نرم کننده با لغزش فراوان ساخته می شوند که به آنها کمک می کند تا روی لب ها سر بخورند. مواد دیگری مانند عطر ها، روغنها و رنگدانه ها به براق کننده لب اضافه میشنود تا رایحه، بافت و رنگ آن را تغییر دهند و یک سایه و پرداخت منحصر به فرد ایجاد کنند.

هنگام انتخاب برق لب، همیشه سعی می کنید فرمولی با درخشندگی بالا ایجاد کنید که بر روی لب ها احساس راحتی و رطوبت داشته باشید، بدون اینکه احساس چسبندگی یا چسبندگی داشته باشید. بهتر است همیشه ترکیبات مرطوب کننده و صاف کننده را انتخاب کنید.

بهترین برند لیپ گلاس

بهترین برند لیپ گلاس

 

بهترین مارک برق لب ایرانی و خارجی

لیپ گلاس گلدن رز مدل نود لوک

رژلب های مایع به نسبت رژلب های جامد، بیشتر باعث درخشندگی و پر حجم نشان دادن لبها می شوند و بر زیبایی چهره می افزایند. این رژ لب دارای جلوه ای براق است که زیبایی بسیار زیادی به لب های شما می بخشد، همچنین این رژ لب مایع دارای بافت بسیار سبک و غیرچسبنده است که به هنگام استفاده به صورت یکدست پخش می شود و به مدت طولانی بر روی لب های شما ماندگار می ماند. این محصول به دلیل دارا بودن روغن جوجوبا و آووکادو لب های شما را مرطوب می کند و مانع از خشک شدن لب های شما می شود.

رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با بافت سبک، براق و لطیف، سبب آبرسانی به لب ها می گردد و از خشک شدن لب ها پیشگیری می‌کنند. فرمول ساخت مخصوص این رژ، دارای ویتامین ای است که لطافت ویژه ای به لب ها می دهد. رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با پیگمنت های رنگی بالای خود رنگی خیلی نچرال و کاوری مطلوب روی لب‌ها خلق می‌کند که در درازمدت اثرگذاری آن زیاد می باشد.این رژ لب مایع براق دارای چهار رنگ زیبا و جذاب است.

لیپ گلاس گلدن رز اصل مدل نود لوک

بهترین برند لیپ گلاس

 

خرید رژ لب مایع براق از فروشگاه هفت رژ

برق لب کریستال شاین بلک دایموند مای بهترین برند لیپ گلاس

یکی از بهترین براق کننده لب ، برق لب مای است. این محصول یک براق کننده لب با اثربخشی برای درخشندگی بالا و سالم به نظر می رسد! فرمول آن با روغن گیاهی ترکیب می شود تا لب های شما را تغذیه و نرم کند، و همچنین عوامل حجیم کننده ای که به لب ها کمک می کند تا پرتر و حجیم تر به نظر برسند. سایه شفاف بدون رنگ کردن لب ها، درخشش کریستالی مانند را ارائه می دهد، و آن را به انتخابی عالی برای آرایش مینیمال تبدیل می کند. همچنین برای دگرگون کردن ظاهر سایه‌ های رژ لب مات بدون تغییر رنگ آنها، فوقالعاده است و ظاهری جادویی و آینه‌ ای به آنها می دهد.

برق لب کریستال شاین بلک دایموند مای

بهترین برند لیپ گلاس

 

برق لب دوقلو مجیک

برق لب مجیک در رایحه های مختلف تولید و عرضه می شود و با توجه به کیفیت مناسبی که دارد از قیمت خوبی برخوردار می باشد. چند نمونه از رایحه های برق لب مجیک شامل توت فرنگی، هلو، گیلاس و دیگر روایح میوه و گیاهان می باشد. لیپ گلاس مجیک جلوه زیبایی به لب های شما می بخشد. این برق لب در ۱۲ رایحه مختلف وجود دارد.

بهترین برند لیپ گلاس

لیپ گلاس شاین کالیستا بهترین مارک لیپ گلاس ایرانی

برند کالیستا سعی دارد با تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را جلب نماید. در فرمولاسیون لیپ گلاس کالیستا از موم عسل استفاده شده که سبب ترمیم لب های آسیب دیده می شود. اگر لبتان خشک شده و پوسته پوسته می شود این لیپ گلاس می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

لیپ گلاس شاین کالیستا

بهترین برند لیپ گلاس

 

اسمش باکس، برند خارجی برق لب

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که برخی از لیپ گلاسها روی لب احساس چسبندگی ایجاد می کنند که بسیار اذیت کننده است. اما لیپ گلاس اسمش باکس هیچ چسبندگی روی لب ایجاد نمی کند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که این محصول چند کاره بوده و جدا از لب روی گونه هم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر میخواهید بعد از اینکه رژ لب می زنید لبتان همچنان براق باشد، بعد از رژ برق لب اسمش باکس بزنید.

بهترین برند لیپ گلاس

بهترین برند لیپ گلاس

 

برق لب حجیم دیور

اگر عاشق یک براق کننده لب با خاصیت حجیم هستید، برق لب حجم دهنده دیور برای شما مناسب است! این براق کننده فوق العاده که برای حجیم تر کردن ظاهر لبهای شما در عین درخشش آینه مانند به آنها طراحی شده است، در رنگ های مختلف تولید شده و بر پایه آب است تا جلوه‌ ای ملایم را ایجاد کند. فرمولاسیون این لیپ گلاس به لبها کمک میکند پرتر و سفت تر به نظر برسند. همچنین لب ها را مرطوب می کند و ظاهر خطوط لب را صاف می کند، و به لب شما کمک می کند تا درخشنده، حجیم و زیبا به نظر برسد.

برق لب حجیم دیور

لیپ گلاس ایوسن لورن با ماندگاری بالا و بهترین برند لیپ گلاس

از قرمز تا صورتی و زرشکی، براق کننده لب ایوسن لورن بهترین رنگ براق برای لب های شماست! این براق کننده لب با فرمولاسیونی لوکس و شاین که براقیت طبیعی لب های شما را برجسته می کند و موجب ایجاد یک بافت درخشان و نرم لب شما می شود. این محصول لب ها را با عصاره گل آبرسانی می کند و در عین حال ظاهری لوکس و لاکی ایجاد می کند که توجه را روی لب های شما می برد. آن را روی رژ لب مات مورد علاقه خود بزنید یا کنار خط لب بزنید تا ظاهر لب های براق خود را کانتور کنید.

لیپ گلاس ایوسن لورن

بهترین برند لیپ گلاس

 

یک برق لب شفاف در هر کیف آرایشی وجود دارد، عزیزان! کشیدن یک لایه براق شفاف بر روی لب ها می تواند ظاهری براق طبیعی و زیبا ایجاد کند یا براقیت فوق العاده ای را به بالای هر رژ لب اضافه کند.

5/5 - (6 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *