تفاوت پرایمر و کانسیلر و معرفی بهترین برند های کانسیلر و پرایمر
بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین برند کانسیلر و پرایمر ❤️ هفت رژ ، بهترین مارک کانسیلر خارجی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین برند کانسیلر و پرایمر : در دنیای آرایش و زیبایی برای پوشاندن عیوب صورت و یا زاویه دهی فقط از یک مجصول استفاده نمی شود و از محصولات مختلف مانند کرم پودر، پرایمر و یا کانسیلر استفاده می کنند. پرایمر و کانسیلر با توجه به ویژگی هایی که دارند از کاربرد مختلفی برخوردار هستند و کاملا با هم فرق دارند. لازم به ذکر است که این محصولات در کیفیت های مختلف تولید می شوند و با برند های مختلف روانه بازار می گردند. در ادامه چند مورد از بهترین برند های پرایمر و کانسیلر را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

پرایمر چیست؟

یکی از اولین چیزی که قبل از شروع آرایش باید به فکرش باشید پرایمر است. پرایمر باعث می شود که کرم پودر و کانسیلر شما بهتر روی پوست بنشیند و زیباتر به نظر برسد. به زبان ساده بخواهیم بگوییم پرایمر یکی از مهمترین وسیله در لوازم آرایش شما عزیزان است. پس از اینکه روی پوستتان مرطوب کننده زدید پرایمر را بردارید و روی پوست صورتتان بزنید.

نقش اصلی پرایمر این است که تمامی منافذ را یکسان می کند و زمینه را برای کرم پودر فراهم می کند. سعی کنید پرایمر متناسب با پوستتان را پیدا کنید. جالب است بدانید که پرایمر جدا از برای چشم هم به طور مخصوص و جدا تولید می شود.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر به صورت موضعی عمل می کند و با استفاده از آن می توانید نقاطی که تیره یا لک دار است را پوشش دهید. برای مثال از کانسیلر بیشتر برای حلقه های تیره دور چشم استفاده می شود. همچنین نحوه زدن کانسیلر روی فرم صورتتان تاثیر خواهد گذاشت.

تفاوت پرایمر و کانسیلر

پرایمر برای زیر سازی در آرایش مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک بوم برای کرم پودر و کانسیلر عمل می کند. اما کانسیلر برای نقاط خاصی از صورت استفاده می شود و درجه روشنی و تیرگی مختلفی دارد که افراد با توجه به رنگ پوست خود یک رنگ دلخواه را انتخاب می کنند.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین برند پرایمر و کانسیلر

چند نمونه از بهترین برند های پرایمر و کانسیلر که مورد تایید بسیاری از مشتریان است را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

پرایمر گابرینی مدل فوتو فینیش

این پرایمر منافذ باز پوست را می بندد. شاید شما هم با مشکل برق زدن صورت بعد از آرایش مواجه شده باشید، لازم است بدانید که با وجود پرایمر فوتو فینیش گابرینی دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت. اگر قبل از کرم پودر از این پرایمر استفاده کنید آرایشتان جلوه ای مات خواهد گرفت. پرایمر گابرینی مدل فوتو فینیش به عنوان یک زیر ساز قوی برای آرایش عمل می کند و عدم چرب بودن آن موجب می گردد که صورت احساس سنگینی نکند.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

خرید پرایمر گابرینی اصل

بهترین مارک پرایمر صورت چرب

پرایمر کالیستا مدل بیوتی الیکسیر

عدم استفاده از پرایمر باعث می شود که منافذ باز و حتی پوسته پوسته های صورتتان به چشم بیاید و از همه مهتر اینکه آرایشتان آن جلوه صاف و زیبا را دیگر نخواهد داشت. پرایمر بیوتی الیکسیر کالیستا به سرعت جذب می شود و ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد. این محصول از برند کالیستا از خشکی و پوسته پوسته شدن صورت پیشگیری می کند و ظاهری یکنواخت روی آن ایجاد می کند. جالب توجه است که پرایمر بیوتی الیکسیر بسیار سبک است و بافت ابریشمی دارد.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

 

خرید پرایمر کالیستا اصل

بهترین برند کانسیلر و پرایمر ، بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

پرایمر مای سری Black Diamond

همانطور که می دانید مای یک برند بسیار محبوب آرایشی است که بیشتر محصولات خود را بر پایه روغن های گیاهی تولید می کند. یکی از محصولات این برند پرایمر سری Black Diamond مدل Matt Touch می باشد که حاوی روغن های گیاهی مانند جوانه گندم، آلوئه ورا و کنجد می باشد و از پوست صورت محافظت می کند. این پرایمر از ویتامین های بسیاری مانند ویتامین A، B، E و F نیز برخوردار است و دارای هیالورونیک اسید می باشد. این پرایمر با توجه به ساختاری که دارد از تعرق زیاد پوست پیشگیری می کند.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین کانسیلر اقتصادی برای پوست چرب خشک مختلط

کانسیلر مایع گابرینی

این کانسیلر پوست را کاملا صاف جلوه می دهد و با انواع پوست تناسب دارد. کانسیلر مایع گابرینی حالت خستگی زیر چشم را پنهان می کند و با توجه به ترکیبات و رنگی که دارد رنگ دور چشم را با رنگ دیگر نواحی صورت یکنواخت می کند. این محصول ضد چروک بوده و به عنوان یک روشن کننده قوی عمل می کند و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

کانسیلر گابرینی اصل

بهترین کانسیلر برای پف زیر چشم

کانسیلر اسنس مدل Stay All Day

کانسیلر اسنس بافت بسیار نرم و سبکی دارد و تا بیش از ۱۶ ساعت ماندگاری دارد. پوشش دهی خوب این کانسیلر موجب شده که بسیاری از افراد آن را برای استفاده انتخاب کنند. این کانسیلر به هیچ وجه سنگینی و خستگی روی پوستتان ایجاد نمی کند.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین مارک کانسیلر خارجی

کانسیلر آنتی ایج میبلین

در ترکیبات این کانسیلر مواد ضد چروک و ضد پیری وجود دارد و جدا از پوشاندن عیوب صورت خطوط اطراف چشم و لب را هم به طور تدریجی از بین می برد. استفاده از این کانسیلر ضد پیری بسیار راحت است که باعث می شود شما در کمترین زمان ممکن عیوب صورت مانند جوش، تیرگی و لک را بپوشانید.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

 

امیدواریم با توجه به توضیحات ارائه شده در این مطلب از هفت رژ به خوبی با تفاوت کانسیلر و پرایمر آشنا شده باشید. هرکدام از محصولات معرفی شده را می توانید از فروشگاه هفت رژ تهیه نمایید.

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *