تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو چیست؟
تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو : در این مقاله، به مقایسه تفاوت‌های میان دو روش زیبایی ابروی “لیفت” و “لمینت” خواهیم پرداخت. این دو روش جدید در زمینه آرایش و زیبایی ظاهر ابروها توجه زیادی به خود جلب کرده‌اند. هریک از این روش‌ها، با اجرا و نتایج مختلف، به افراد امکان تغییر شکل و ظاهر ابروهای خود را می‌دهند. با ما همراه باشید در هفت رژ سایت تخفیف لوازم آرایشی اصل

لیفت ابرو:

لیفت ابرو به منظور بهبود شکل و جذابیت ابروها انجام می‌شود. این روش باعث بالا بردن تارهای ابرویی می‌شود و از این رو، به تغییر حالت آنها می‌انجامد. هدف اصلی این روش، ایجاد جذابیت و بهبود فرم ابروهاست.

لمینت ابرو:

لمینت ابرو عمدتاً به منظور ایجاد استحکام و حجم در ابروها انجام می‌شود. در این روش، تارهای موی ابرو با استفاده از مواد شیمیایی یا طبیعی به صورت صاف و پرپشت درآمده و رنگ‌آمیزی می‌شوند. هدف اصلی این روش، ایجاد حجم، استحکام و پرپشتی در ابروهاست. برخی از ویژگی‌های مشترک بین این دو روش شامل تغییر شکل ابروها و بهبود ظاهر آنها است. اما اختلاف اصلی میان آنها در هدف نهایی و نتایج مورد انتظار است.

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

 

لمینت ابرو، یک روش نوین در آرایشگری است که با استفاده از مواد شیمیایی یا طبیعی، به ایجاد حالت پرپشت، صاف و رنگ‌آمیزی موهای ابرو می‌پردازد. این روش معمولاً تا ۳۰ تا ۴۵ روز ماندگاری دارد و برای افرادی که موهای ابرویی نامنظم، ضعیف و نیاز به حالت‌دهی دارند، مناسب است.

اگرچه لمینت ابرو با استفاده از مواد شیمیایی انجام می‌شود، اما برخی افراد ممکن است تمایل داشته باشند از مواد طبیعی برای این روش استفاده کنند. یکی از روش‌های موثر برای لمینت ابرو با مواد طبیعی، استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن آرگان یا روغن نارگیل است. با ماساژ دادن این روغن‌ها به ابروها و استفاده از ژل آلوئه‌ورا، می‌توان به تقویت، مرطوب کردن و بهبود حالت ابروها کمک کرد.

در نهایت، اگرچه این روش‌های طبیعی نمی‌توانند دقیقاً نتایج مشابه روش‌های حرفه‌ای لمینت با مواد شیمیایی را ایجاد کنند، اما می‌توانند به بهبود حالت و مرطوب کردن ابروها کمک کنند. توجه به نکات بهداشتی و استفاده معقولانه از محصولات طبیعی در همه موارد ضروری است.

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

معرفی بهترین ژل لیفت ابرو ایرانی

ژل فیکساتور ابرو سریتا

حالت دادن به ابروها و یا لیفت ابرو یکی از ترندهای آرایشی در سالهای اخیر می باشد که سبب می گردد چهره حالت طبیعی به خود بگیرد و جلوه قشنگی داشته باشد. بکارگیری از ریمل ابرو بسیار رایج می باشد ولی چهره حالت طبیعی به خود نمی گیرد؛ از این رو سفارش می شود از ژل تثبیت کننده ابرو بکارگیری کنید. یکی از عالی ترین ژل های حالت دهنده ابرو، ژل فیکساتور ابرو سریتا می باشد. این کالا قادر است ابروها را تا یک روز فیکس نگه دارد و ظاهر ابرو را نچرال و مرتب نشان دهد. ژل تثبیت کننده ابرو سریتا دربردارنده ویتامین B5، توکوفریل استات و عصاره گیاه آلوئه ورا می باشد که برای آبرسانی، تغذیه و ترمیم پوست عالی ترین مورد برای حالت دهی به حساب می‌آید. بکارگیری از این کالا اصلا باعث ریختن ابرو نمی گردد و باعث تقویت ابروهای شما می شود. همچنین بایستی بدانید که ژل تثبیت کننده ابرو سریتا بسیار مورد اطمینان بوده و برای همه افراد هم بانوان هم آقایان با هر محدوده سنی قابل استفاده است.

 

ژل لیفت ابرو سریتا

خرید ژل لیفت ابرو سریتا از فروشگاه هفت رژ

ژل فیکساتور ابرو کالیستا

کالای جدید برند کالیستا با نام ژل فیکساتور ابرو شیپ اند استایل کالیستا برای تثبیت کردن ابروها است که ماندگاری زیادی دارد و می تواند به مدت زمان زیادی، موهای ابرو را مرتب نگه دارد. این کالای مارک کالیستا دربردارنده عصاره بادام، کراتین و ویتامین B5 بوده و موهای ابرو را تقویت می نماید.

ژل لیفت ابرو کالیستا برای اشخاصی که کاشت ابرو انجام داده اند یا ابروهای پری دارند که به سختی حالت می گیرد، مورد مناسبی است، برای اینکه می تواند خیلی فوری علاوه بر خوش فرم کردن ابروها و فیکس کردن حالت آن، یک لیفت موهای ابرو هم انجام دهد. این ژل تثبیت کننده ابرو حاوی عصاره بادام، کراتین و ویتامین B5 است که باعث تقویت ابروهای شما و پر پشت شدن آنها می شود.

عصاره کراتین به عنوان یکی از پروتئین های لازم برای صحت مو هم به شما یاری می نماید ابروهای خود را تغذیه کرده و از صحت آنها اطمینان داشته باشید. محتویات ژل لیفت ابرو کالیستا به شکلی طراحی شده است که علاوه بر فیکس کردن ۲۴ ساعته ابروها، باعث پر پشت شدن و خوش فرم شدن آنها می گردد.

این کالا به صورت ژل و بی رنگ می باشد و به سادگی به وسیله براش به ابروها انتقال می یابد و خیلی فوری به آن‌ها حالت داده و فیکس می‌کند. نوع بافت این ژل و با توجه به اینکه فاقد رنگ می باشد باعث می شود که ژل لیفت ابرو کالیستا برای بانوان و آقایان قابل مصرف باشد.

ژل لیفت ابرو کالیستا

خرید ژل لیفت ابرو کالیستا از فروشگاه هفت رژ

 

ماندگاری لیفت ابرو چگونه است؟

اگر نیاز به مرتب کردن ابروهای خود در کمترین زمان ممکن با ظاهری زیبا و جذاب دارید، لیفت ابرو به شما پیشنهاد می‌شود. این فن آوری زیبایی، به دو صورت موقت و نیمه دائم اجرا می‌شود و گزینه‌ای عالی برای بهبود ظاهر ابروها به‌شمار می‌آید.

لیفت ابرو به سه شکل دائمی، نیمه دائمی و موقتی ارائه می‌شود و اکنون به یکی از پرطرفدارترین موضوعات در زمینه مد و زیبایی تبدیل شده است. این فرآیند به عنوان یک تکنیک نسبتاً جدید برای داشتن ابروهای پر و مرتب به شمار می‌رود. این تکنسین‌ها با استفاده از روش‌ها و مواد گیاهی ارگانیک ویژه، به ابروها حالتی جذاب و مرتب می‌بخشند. این اقدام علاوه بر بهبود زیبایی ابروها، باعث تقویت و ترتیب‌دهی به تارهای ابرویی شما می‌شود.

در لیفت ابرو موقت، ابزارهایی همچون براش ابرو، صابون ابرو و ژل ابرو می‌توانند به شما در بهبود ظاهر ابروها کمک کنند. به عنوان نمونه، در حالت لیفت ابرو نیمه دائم، ابزارها و مواد ویژه‌ای به کار می‌روند که به طور معمول در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع لیفت معمولاً تا مدتی در حدود ۶ تا ۸ هفته اثر خود را حفظ می‌کند.

آیا لیفت و لمینت ابرو برای همه مناسب است؟

لمینت ابرو به‌طور عمده برای افرادی مناسب است که تارهای ابرویی کم‌رنگ و کم‌پشت دارند و نیاز به تقویت دارند. اگر تارهای ابروی شما نازک هستند، لمینت ابرو گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. در مواقعی که تارهای ابرو به سمت پایین افتاده‌اند یا شکل آن‌ها بهم ریخته است، لیفت ابرو می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

هرچند که انتخاب لیفت یا لمینت ابرو برای هر فرد ممکن است به دلیل موارد ظاهری صورت گیرد، اما گاهی اوقات مشغله و عدم توانایی در اختصاص زمان برای مرتب‌کردن ابروها از موارد تاثیرگذار است. در این موارد، لیفت و لمینت ابرو به‌عنوان گزینه‌های متناسب با شرایط فردی مورد نظر قرار می‌گیرند.

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

 

مراقبت‌های پس از لیفت و لمینت ابرو

مراقبت‌های دقیق پس از انجام لیفت و لمینت ابرو برای حفظ و بهبود نتایج حائز اهمیت می‌باشند. از میان این مراقبت‌ها، جلوگیری از لمس و دستکاری زیاد و همچنین ریختن آب بر روی ابروها در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اولیه پس از لیفت و لمینت ابرو ضروری است. این تدابیر باعث حفظ مواد شیمیایی استفاده شده و پایداری نتایج لمینت ابرو می‌شود.

بعد از انجام لیفت و لمینت ابرو، مراقبت‌های حیاتی برای حفظ و بهبود نتایج به‌دست آمده بسیار اهمیت دارند. این مراقبت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

✔️ در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت ابتدایی پس از انجام لیفت و لمینت ابرو، از لمس و دستکاری زیاد به ابروها خودداری کنید. همچنین، از ریختن آب بر روی ابروها در این مدت پرهیز کنید. این اقدامات باعث می‌شود مواد شیمیایی کاربردی بر روی ابروها حفظ شده و ماندگاری نتایج لمینت ابرو کاهش نیابد.

✔️ پس از استفاده از محصولات آرایشی حاوی الکل، چربی یا روغن بر روی ابروها در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اولیه پس از انجام لیفت و لمینت خودداری کنید.

✔️ ابروهایی که لمینت شده‌اند، تا زمانی که کاملاً فیکس شوند، به فشارهای فیزیکی حساسیت نشان می‌دهند. به همین دلیل، تغییر در طرز خوابیدن خود را به منظور جلوگیری از تماس فیزیکی با سطح بالش در طی ۴۸ ساعت ابتدایی پس از لمینت پیشنهاد می‌کنیم.

✔️ در طی این مدت، پس از استفاده از محصولات ضد التهاب و ضد قرمزی پوست، مانند کرم‌های آلوئه‌ورا یا کالاندولا، جهت کاهش التهاب و قرمزی پوست اجتناب نمایید.

✔️ از شستشوی صورت با آب گرم تا حدود ۴۸ ساعت پس از لمینت ابرو پرهیز کنید، زیرا حرارت ممکن است تار موهای ابرو را تحت تأثیر قرار داده و شکل آن‌ها را تغییر دهد.

✔️ در نظر داشته باشید که مواد استفاده شده برای لیفت ابرو، شیمیایی هستند و ممکن است پوست یا تارهای ابرویی شما را تحریک کنند. بنابراین، حساسیت پوستی معمولاً در روزهای ابتدایی بعد از اجرای لیفت ابرو افزایش می‌یابد. به همین دلیل، بهتر است حداقل تا ۳ روز از استفاده از مواد لایه‌بردار و همچنین از کرم‌ها و محصولات نرم‌کننده و روغن در ناحیه ابروها خودداری کنید.

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

تفاوت میان لیفت و لمینت ابرو

 

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *