تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی
تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی { اینطوری نوت فیک نخر! } ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی : کرم پودر نوت یکی از معروفترین نوع کرم پودر است که به دلیل بالا بودن کیفیت و پوشش دهی مناسب و همچنین دارا بودن یکسری از مواد مغذی در فرمولاسیون توانسته رتبه خوبی بین مشتریان پیدا کند. متاسفانه نمونه های تقلبی این محصول در بازار عرضه می شود و به همین دلیل نمی توانید از نمونه اصل آن بهره ببرید. می خواهیم راه های تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی را خدمتتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید در هفت رژ

روش تشخیص کرم پودر نوت اصل و فیک

لوازم آرایشی جدا از اینکه موجب زیبایی پوست شما می شود، کیفیت آن باید طوری باشد که به پوست صورت آسیب نرساند. متاسفانه سالانه افراد زیادی به دلیل استفاده از کرم پودر های تقلبی و بی کیفیت دچار مشکلات پوستی از جمله جوش، آکنه و قارچ می شوند. با توجه به اینکه روند درمان چنین مشکلات پوستی بسیار طولانی و اذیت کننده است توصیه می کنیم که حتما از کیفیت لوازم آرایش اطمینان حاصل کنید.

برند نوت برای انواع پوست کرم پودر تولید کرده که هرکدام از آنها یکسری ویژگی های مخصوصی دارند. اما راه های تشخیص تمامی این کرم پودر ها به یک صورت است و سعی میکنیم به طور جزئی تر به این مسئله بپردازیم.

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

 

بارکد اصالت کالا

اکثر برند های معروف برای اطمینان و جلوگیری از عرضه نمونه تقلبی از محصول خودشان سعی می کنند که از بارکد اصالت کالا استفاده کنند. اولین قدم برای اینکه تشخیص بدهید کرم پودر نوت شما اصل است یا تقلبی، اسکن بارکد اصالت کالا می باشد.

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

قیمت کرم پودر نوت اصل

توجه به بسته بندی محصول

یکی دیگر از بیشتر تفاوت هایی که بین نمونه اصل و تقلبی این محصول وجود دارد نوع بسته بندی آن است. باید بسته بندی و نوشته های روی آن دقیقا عین تصویر باشد. اگر مشاهده کردید که بسته بندی کرم پودر نوت ناقص و عیب دار است ترجیحا از خرید آن خودداری کنید.

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

بررسی پلمپ بودن کرم پودر نوت

تمامی این محصولات دارای بسته بندی و پلمپ هستند. مخصوصا کرم پودر های شیشه ای نوت که درون یک جعبه قرار دارند و سپس روانه بازار می گردد. این نکته شاید ساده به نظر برسد اما بسیار حائز اهمیت است.

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

 

جنس شیشه کرم پودر

برند نوت کرم پودر های شیشه ای را با شیشه کیفیت بالا عرضه می کند. اگر مشاهده کردید که شیشه کرم پودر نوت خیلی بی کیفیت است پس به احتمال زیاد تقلبی می باشد. شیشه های نمونه اصل این محصول کیفیت خوبی دارند و به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

کرم پودر پمپی مات نوت اصل

پوشش دهی مناسب

قطعا همه شما به دنبال کرم پودری هستید که پوشش دهی بالایی داشته باشد و خوشبختانه برند نوت با تولید کرم پودر های فوق العاده باکیفیت این نیاز شما عزیزان را برطرف کرده است. کرم پودر نوت پوشش دهی عالی دارد. برای تشخیص این موضوع تنها کافی است که کمی از کرم پودر را روی پوست دستتان بمالید و سپس متوجه میزان پوشش دهی آن خواهید شد. اگر کرم پودر لکه را به خوبی پوشش داد پس اصل است در غیر اینصورت بی کیفیت و تقلبی است.

عطر ملایم

قطعا تولیدکننده این برند معتبر هیچگاه نمی آید از عطر و رایحه های تند و زننده برای کرم پودر استفاده کند. کرم پودر های نوت معمولا رایحه خوشبو و ملایمی دارند. در فرمولاسیون اکثر کرم پودر های نوت از عصاره گیاهان و گلها استفاده شده است و با بوییدن آن متوجه رایحه آنها خواهید شد. اما اگر به طور کامل بخواهیم بگوییم کرم پودر نوت به هیچ عنوان رایحه تند ندارد و اگر چنین موردی را مشاهده کردید پس بدانید که نمونه تقلبی را تست کرده اید.

بافت محصول

شاید شما هم این مسئله را تجربه کرده باشید که با زدن یک کرم پودر، روی پوستتان احساس سنگینی کنید و این مسئله موجب بهم زدن آرامشتان شود. سعی کنید از کرم پودر هایی استفاده کنید که بافت نرمی دارند. برند نوت سعی کرده تا حد ممکن کرم پودر را با بافت ملایم تولید کند تا شما روی پوستتان سنگینی حس نکنید. اگر خیلی حرفه ای باشید با لمس کردن کرم پودر متوجه بافت مناسب این محصول خواهید شد.

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

تشخیص کرم پودر نوت اصل و تقلبی

 

توجه به قیمت کرم پودر نوت

متاسفانه افراد زیادی گول ارزانی بیش از حد محصولات آرایشی را می خورند و در واقع بر این باور هستند که با خرید لوازم آرایش با قیمت بیش از حد ارزان برد کرده اند؛ اما باید بدانید که قیمت گذاری یکسری اصول و استاندار های خاصی دارد. قاعدتا هیچ برندی نمی تواند با تولید یک کرم پودر خیلی باکیفیت آن هم با استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصول خود را بیش از حد ارزان به فروش برساند. بله این درست است که عرضه کنندگان تخفیف می گذارند اما هیچ گاه گول ارزانی بیش از حد کرم پودر نوت را نخورید.

دانستن این روشها باعث می شود که دیگر فردی به خود اجازه ندهد که با عرضه نمونه های تقلبی کرم پودر نوت جدا از خالی کردن جیب افراد به پوست آنها هم آسیب برساند. امیدواریم این مطلب از هفت رژ برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *