فواید استفاده از پرایمر آرایشی کدامند؟ معرفی بهترین برند پرایمر صورت ایرانی و خارجی
بهترین برند پرایمر صورت

بهترین برند پرایمر صورت ❤️ هفت رژ ، بهترین مارک پرایمر خارجی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین برند پرایمر صورت : برای اینکه آرایش کامل داشته باشیم از لوازم مختلف در مرحله به مرحله از میکاپ استفاده می کنیم که یکی از این لوازم آرایشی پرایمر است. شاید با خود بگویید که پرایمر چه کاربری در میکاپ دارد؟ اگر در طول روز با مشکل پاک شدن و یا لکه شدن کرم پودر مواجه هستید یک پرایمر را به مجموعه لوازم آرایشی خود اضافه کنید. در ادامه توضیحاتی در رابطه با فواید استفاده از پرایمر آرایشی خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید با این مطلب از هفت رژ

پرایمر آرایشی چیست؟

پرایمر صورت باعث می شود که پوست صورت آماده برای آرایش باشد. اگر بخواهیم به طور واضح تر مثال بزنیم می توانیم به بوم نقاشی اشاره کنیم. پرایمر صورت شما را مانند یک بوم برای نقاشی کردن با لوازم آرایش آماده می کند.

مزایای استفاده از پرایمر آرایشی

مزایای استفاده از پرایمر به مواردی که گفتیم ختم نمی شود و در ادامه میخواهیم به مورد های بیشتری اشاره کنیم:

افزایش ماندگاری آرایش

بسیاری از افراد به دلیل اینکه فونداسیون به خوبی روی پوستشان ماندگاری ندارد مجبور هستند از حجم بیشتری استفاده کنند و این مسئله نه تنها موجب ایجاد سنگینی روی پوست می شود بلکه به پوست صورت هم آسیب فراوانی می زند. به نظر شما برای رنگ آمیزی بتنه زدن باعث رنگ آمیزی بهتر می شود یا اینکه رنگ را مستقیم روی جسم بمالید؟ در آرایش هم به همین صورت است اگر پرایمر بزنید کرم پودر بهتر روی پوستتان می نشیند.

بهترین برند پرایمر صورت

بهترین برند پرایمر صورت

 

محافظت از پوست صورت

برخورد مستقیم کرم پودر به پوست صورت و ماندگاری زیاد آن روی پوست می تواند آسیب های جدی اعم از بروز آکنه و جوش به شما وارد کند. اکثر پرایمر ها از خاصیت محافظت کنندگی برخوردار هستند و به دلیل فرمولاسیونی که دارند سبب محافظت از پوست صورت می شوند و از بروز جوش و لکه روی صورت جلوگیری می کنند.

رطوبت رسانی

اگر پوست خشکی دارید و از کرم پودر استفاده می کنید همین مسئله می تواند آسیب جدی به پوستتان وارد کند. برخی از پرایمر ها از خاصیت رطوبت رسانی برخوردار هستند. با وجود این نمونه از پرایمر تا حدودی مشکل شما برطرف می شود. اگر فکر می کنید که پوستتان خیلی خشک است می توانید قبل از پرایمر کمی مرطوب کننده بزنید و سپس پرایمر و در نهایت کرم پودر را اضافه کنید.

مناسب برای دور چشم

پرایمر های مخصوص چشم موجب جلوگیری از تجزیه چربی پوست می شوند. این نوع از پرایمر می تواند دور چشم شما را جوان نگه دارد و از پیری اطراف چشم جلوگیری می کند.

یکدست کردن پوست

شاید پوست صورت شما هم به دلیل لک و آکنه یکنواخت نباشد. بله درست حدس زده اید! با استفاده از پرایمر می توانید صورتتان را یکنواخت کنید تا بعد از اینکه کرم پودر زدید دیگر این ناهمواری ها به چشم نیاید.

بهترین برند پرایمر صورت

بهترین برند پرایمر صورت

 

آیا می توان از پرایمر بدون آرایش استفاده کرد؟

بله برای روز هایی که آرایش مینیمال می کنید مناسب است. اگر اصلا اهل آرایش نیستید می توانید پرایمر را به عنوان یک محصول مراقبت از پوست مورد استفاده قرار دهید. همچنین برای آسان تر کردن کار می توانید پرایمر های رنگی را تهیه کنید. استفاده از پرایمر رنگی جدا از مراقبت از پوستتان در بیرون از خانه، آن را صاف و یکدست می کند و لکه ها را پوشش می دهد.

نحوه استفاده از پرایمر آرایشی

  1. ابتدا پوست خود را به خوبی شست و شو دهید و پس از خشک شدن مرطوب کننده خود را بمالید. کمی صبر کنید تا مرطوب کننده به خوبی جذب پوستتان شود.
  2. در مرحله دوم کمی از پرایمر صورت مخصوص خودتان را خیلی کم روی براش بریزید و به صورتتان بمالید.
  3. اگر می خواهید آرایش کاملی داشته باشید و از فونداسیون و کرم پودر استفاده کنید پس از زدن پرایمر می توانید آن را روی صورت خود بمالید. اما اگر پرایمر شما رنگی است پس دیگر نیازی به دیگر محصولات برای شفاف کردن صورت ندارید.

بهترین مارک پرایمر صورت برای پوست خشک و چرب

برند های مختلفی در زمینه تولید و توزیع این محصول فعالیت می کنند که چند نمونه از آنها شامل موارد زیر می باشد:

خرید پرایمر منافذ باز

  • پرایمر فوتو فینیش گابرینی
    این پرایمر منافذ پوست را می بندد و به سرعت جذب می شود. یکی از مشکلاتی که اکثرا با آن مواجه هستید براق شدن پوست است که پرایمر فوتو فینیش از این امر جلوگیری می کند و ماندگاری آرایش را هم افزایش می دهد. لازم است اشاره کنیم که این محصول از برند گابرینی عملیات رطوبت رسانی به پوست شما را هم انجام می دهد. با توجه به فرمولاسیونی که دارد جلوه ای مات به آرایش می دهد و از پخش شدن آن هم جلوگیری می کند.

بهترین برند پرایمر صورت

خرید پرایمر گابرینی اصل

بهترین مارک پرایمر صورت چرب

  • پرایمر لورال مات‌ اینفالیبل مدل Resurfacing
    پرایمر برند اینفالیبل پوست را نرم و یکدست می کند و پوشش دهی خوبی دارد. منافذ های باز پوست را می بندد از برق زدگی صورت جلوگیری می کند.

پرایمر لورال مات‌ اینفالیبل مدل Resurfacing

بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

  • پرایمر بیوتی الیکسیر کالیستا
    برند معروف کالیستا با تولید پرایمر بیوتی الیکسیر باعث شده که شما نرمی و لطافت را روی پوستتان احساس کنید. این محصول از بافت بسیار ابریشمی برخوردار است. اگر با مشکل خشک و پوسته پوسته شدن پوست مواجه هستید پیشنهاد ما به شما پرایمر بیوتی الیکسیر کالیستا است.

بهترین برند پرایمر صورت

بهترین برند پرایمر صورت

 

خرید پرایمر کالیستا اصل

  • پرایمر مای سری Black Diamond
  • همانطور که می دانید مای یک برند بسیار محبوب آرایشی است که بیشتر محصولات خود را بر پایه روغن های گیاهی تولید می کند. یکی از محصولات این برند پرایمر سری Black Diamond مدل Matt Touch می باشد که حاوی روغن های گیاهی مانند جوانه گندم، آلوئه ورا و کنجد می باشد و از پوست صورت محافظت می کند. این پرایمر از ویتامین های بسیاری مانند ویتامین A، B، E و F نیز برخوردار است و دارای هیالورونیک اسید می باشد. این پرایمر با توجه به ساختاری که دارد از تعرق زیاد پوست پیشگیری می کند.

بهترین برند کانسیلر و پرایمر

خرید پرایمر مای اصل

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *