۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی
10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی | هفت رژ برندهای پنکیک آرایشی صورت 🥰👩‍🦰

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی صورت شمارا آشنا کنیم. امروزه خانم ها برای زیباتر نشان داده شدن صورتشان و از بین بردن نواقص پوستشان از پنکیک و کرم پودرهای مایع و پودری یا فشرده استفاده می کنند.با هفت رژ همراه باشید.

پوست صورت بر اثر عوامل های مختلفی مانند:مشکلات داخلی ، آلودگی محیط ، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور و… دچار مشکلات می شوند. بروز آکنه ، جوش های زیر پوستی ، لک ها و چروک های پوستی و تیرگی بخشی از این مشکلات هستند. که با استفاده از یک محصول نامعتبر و نامرغوب مانند کرم پودر یا پنکیک می‌تواند به وجود آیند.
برای درمان و از بین بردن این بیماری به زمان و مراقبت‌های ویژه نیاز دارید برای حل این مشکل می توانید از کرم های آبرسان سرم و ماسک های مخصوص پوست خود استفاده کنید اما برای پوشش موقت این نواقص در صورت می توانید از کرم پودر و پنکیک های آرایشی مرغوب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

پنکیک های آرایشی

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی
مهمترین مرحله آرایش پوشاندن نواقص پوستی است که تمام صورت را به خوبی با کرم پودر بپوشانیم به نحوه ای که اول کرم پودر بزنیم که سطح پوست کاملاً یکدست و یک رنگ به نظر برسد استفاده از کرم پودر ، صورت را یکدست نشان می دهد و جلوه ای تازه و با طراوت به صورت میبخشد.
البته تنها کرم پوشش یکدست کننده برای پوست نیز برای پوشش پوست های حساس دور چشم از کانسیلر که یکی دیگر از محصولات پوشاننده است استفاده میشود کانسیلر ها مانند کرم پودر است اما با ساختاری سبک تر که به همین دلیل است در نواحی اطراف چشم مناسب تر است .کانسیلر چروک های زیر چشم و تیرگی دور چشم را به خوبی می پوشاند و باعث یکدست شدن پوست این ناحیه با پوست صورت میشود.

انتخاب پنکیک آرایشی مناسب

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی
-اکثر خانمها در هنگام خرید پنکیک رنگ پنکیک را روی دستشان تست میکنند که این بدترین کار برای تست پنکیک است.
-برای اینکه بدانید چه رنگی مناسب پوستتان است می توانید آن را بر روی چانه خود یا کنار بینی تان امتحان کنید.
-با این روش می‌توانید بهترین نوع پنکیک صورت تان را انتخاب کنید و معمولا رنگ پنکیکی که انتخاب می کنید را همیشه یک درجه از پوستتان روشن تر انتخاب کنید.

فلورمار

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

تولید محصولات فلورمار در ترکیه در سال ۱۹۷۲ شروع شد و اکنون بیش از ۴۰ سال قدمت دارد.لاک ناخن اولین محصول موفق فلورمار بود.پس از این موفقیت فلورمار شروع به تولید رژگونه ، سایه چشم ، ریمل ، رژ لب و سایر محصولات آرایشی بهداشتی نمود. برند فلورمار در سال ۱۹۷۰در شهر میلان ایتالیا ثبت گردید .حتما خانم‌های ایرانی بارها از لوازم آرایشی مختلف فلورمار استفاده کرده‌اند. چرا که تعداد نمایندگی‌های معتبرش و فروش بالای محصولات فلورمار در ایران نشان از رضایت مشتریان از این برند آرایشی دارد.

فلورمار در پنجمین دهه فعالیت خود ، در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است و با محصولات برندهای مطرح دنیا در حال رقابت است. برای انتخاب بهترین پنکیک می‌توانید ، بدون شک پنکک فلورما را در گزینه‌های خرید خود قرار دهید. در ساخت این محصولات از روغن‌های گیاهی و تقویت‌کننده‌های مرغوب نیز استفاده شده است.

مای

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

شرکت آریان کیمیا تک بیش از ده سال است که محصولات آرایشی بهداشتی‌ خود را با نام تجاری مای MY وارد بازار کرده است. محصولات استاندارد مای با قیمتی مقرون به صرفه در ایران و برخی کشورهای خاورمیانه عرضه می‌شود.محصولات مای نه فقط به خاطر قیمت خوب ، بلکه به دلیل کیفیت قابل قبولی که دارند ، در همین زمان کم در بین مشتریان ، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

پنکیک مای خاصیت مات‌کنندگی دارد و از همین جهت برای پوست‌های چرب مناسب است. پوشانندگی پنکیک مای عالی است ، اما دارای SPF محافظ در برابر اشعه آسیب‌ رسان آفتاب نیست و باید از ضدآفتاب جداگانه استفاده کنید. از این محصول می‌توانید به عنوان پودر تثبیت آرایش خود نیز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

کالیستا

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

برند ایرانی کالیستا Callista به معنای زیباترین؛ با طیف وسیع تولیدات لوازم آرایشی باکیفیتش ، خیلی زود توانست به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای ایرانی مطرح شود. رنگ‌آمیزی و طراحی ظریف محصولاتش دل هر خانم باسلیقه‌ای را می‌برد.

مواد اولیه مرغوب هر محصولش باعث شده مشتریان برای تجربه دیگر اقلام آرایشی کالیستا نیز رغبت داشته باشند.پنکیک کالیستا سری Smooth شماره CP02 به عنوان یکی از بهترین پنکیک های ایرانی ، با درب زرد رنگش انتخابی جوان‌پسند و شاد است. پنکیک اسموت کالیستا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ خانم‌ها را حل می‌کند. او به شما کمک می‌کند پوستی عاری از جای جوش ، برآمدگی و لک داشته باشید.

این لی

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

آرایش کردن سهم عمده‌ای در زیباسازی صورت دارد و به چهره‌تان جلوه‌ای دیگر خواهد داد. پودرهای فشرده که اصطلاحا به نام پنکیک معروف شده‌اند آرایش را روی صورتتان تثبیت خواهد کرد. پنکیک این‌لی فاقد چربی است و جلوه‌ای مات را روی صورتتان ایجاد خواهد کرد. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال ۱۳۷۶ در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

پنکیک های این لِی به راحتی بر روی پوست پخش می شوند و با قابلیت پوشانندگی مناسب پوستی صاف و یکدست را ایجاد می نمایند. پوست‌های چرب در هنگام خرید باید حتما به فاقد چربی بودن محصول توجه کنند در غیر این صورت استفاده از محصولاتی که با پوستشان سازگاری ندارد در تشدید چربی پوست کمک کرده و در افزایش جوش‌های زیر پوستی خود قدم برداشته‌اند. این محصول با لیبل فاقد چربی برای آن دسته از افرادی که پوست چربی دارند مناسب است.پنکیک این لی فاقد چربی است و با یک طراحی شکیل و مجهز بی‌شک یکی از بهترین پنکیک های موجود در بازار لوازم آرایش ایرانی است.از دیگر ویژگی‌های مثبت پنکیک این لی این است که بافت سبکی دارد. به همین دلیل هم برای استفاده روزمره مناسب است و هم برای زمانی که به مهمانی می‌روید.

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

لورآل

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

لورال L’Oréal را بعد از گذشت بیش از یک قرن ، همه در سراسر دنیا می‌شناسند. محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و موی لورال امروزه از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی در سطح جهان است. اعتماد کردن به برند لوکس و مشهور فرانسوی لورال ، برای اهالی دنیای آرایشی کار دشواری نیست. ببینیم این برند سردمدار آرایش فرانسه ، چه پیشنهادی به عنوان بهترین پنکیک ارایه خواهد کرد.پنکیک لورآل ساخته‌شده مناسب خانم‌هایی با پوست روشن ، با ماندگاری ۲۴ ساعته ، یک محصول کاملا حرفه‌ای برای آرایش مهمانی محسوب می‌شود. اگر قصد دارید یک پوست بی‌نظیر داشته باشید ، کافی است آن را از پنکیک لورآل بخواهید.

کاتالینا

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

پنکیک یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی در داشتن آرایشی متفاوت است؛ پودر پنکیک دوکاره جیو برای پوست‌های خشک و مرطوب مناسب خواهد بود. کاربرد خشک و مرطوب به این صورت بوده که اگر پوست شما خشک است ، بر روی پوست تمیز و آماده‌ی آرایش ، پنکیک آرایش شما را تثبیت کرده و در صورتی که پوست شما مرطوب و نم‌دار است ، اثر بالا و همچنین ماندگاری بالایی خواهد داشت و حکم کرم‌ پودر را ایفا می کند. همچنین اگر بخواهیم اثر مرطوب کنند‌گی را روی پوست ایجاد کنیم به غیر از خیس کردن صورت می‌توان با پد خیس هم این کار را انجام داد.

استفاده از پنکیک به شما در داشتن آرایشی بی‌نقص کمک خواهد کرد و پوستی صاف ، با پوشاندن تمام عیوب ، را نشان خواهد داد و همچنین در ماندگاری بالای آرایش سهیم است تا آرایش را روی پوست فیکساتور و تثبیت کند. در استفاده ازفیکساتور ها ، از بهترین برند های فیکساتور استفاده کنید تا کامل آرایش خود را تثبیت کنید. این محصول بدون ایجاد ضخامت روی پوست ، رنگی طبیعی و پوستی صاف را به شما هدیه می کند که در مرحله‌ی آخر آرایش استفاده خواهد شد.

بورژوآ

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

بورژوآ Bourjois یکی دیگر از برندهای کهنه‌کار و مشهور جهان است. حضور محصولات متنوع آرایشی بورژوآ در فروشگاه‌های معتبر ایرانی؛ در سال‌های اخیر و همزمان با رشد برندهای ایرانی ، اصلا کمرنگ نشده است. یکی از بهترین پنکیک های موجود در بازار پنکیک بورژوآ است.پنکیک های بورژوآ با ماندگاری نسبتا خوب (حداقل ۱۰ ساعت) و فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد ، بی‌شک یک انتخاب مناسب برای خانم‌های ایرانی است.در ساخت پنکیک بورژوآ از خواص درمانی میوه‌ها استفاده شده است تا بافت‌های صدمه‌دیده پوست درمان شود و چهره‌ای شاداب‌تر از همیشه به فرد ببخشد.

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

ورسای

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

پنکیک ورسای ساخت کره و با ماندگاری طولانی ، مناسب انواع پوست می‌باشد.پنکک ورسای دارای بافتی مخملی و بسیار سبک است بطوریکه حس سنگینی روی پوست به وجود نمی‌آورد.از این محصول می توان هم به منظور زیرسازی پیش از آرایش و هم به عنوان پوشش نهایی استفاده کرد. پنکیک ورسای بسیار نرم و لطیف بوده و پوشانندگی بالایی دارد. همچنین از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب و عوامل محیطی محافظت کرده و مانع از پیری زودرس پوست می‌گردد. پد این پنکیک از جنس بسیار لطیف و سازگار با پوست است و هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌زند. پنکیک ورسای حاوی ویتامین و مرطوب کننده بوده و سبب تقویت پوست می‌شود. مصرف این محصول پوست را یکدست و یکنواخت کرده و جلوه‌ای زیبا به پوست می‌دهد.

بیشتر بخوانید : انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

میستار

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

کمپانی رخ نگا رویا بنیانگذار برند نوپای ایرانی میستار Mis Star است که تولیدات خود را از سال ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی اشتهارد استان تهران آغاز کرد. این برند با تولید محصولاتی مطابق استانداردهای سازمان غذا و داروی کشور ، یک زیبایی تمام‌عیار را به زنان کشورمان وعده می‌دهد.پنکک یکی دیگر از اصلی ترین مواد آرایشی است که اغلب برای یکدست سازی پوست از آن استفاده می شود. باید توجه داشته باشید؛ این مساله بسیار مهم است که پنکک مناسبی برای پوست انتخاب کنید که روی پوست خواب بسیار مناسبی داشته باشد. هر چه خواب پنکک روی پوست بهتر باشد به زیباتر و طبیعی تر بنظر رسیدن پوست کمک بیشتری خواهد کرد.

البته انتخاب رنگ و یا درجه پوشانندگی هم از مسائلی مهمی است که باید با توجه به نوع پوست آن را انتخاب کرد.با پنکک دوکاره Mis Star پوستی صاف و یکدست داشته باشید. این محصول کاملا طبیعی و بدون اسانس ساخت کشور ایران است که توسط مواد اولیه اروپایی تولید می‌شود. همچنین دارای پوشش دهی کامل و ماندگاری طولانی می باشد.نوع پوشش‌دهی این محصول بر روی پوست بالا است و جلوه‌ای مات و مخملی دارد. این محصول از ایجاد هر گونه جلوه براق روی پوست جلوگیری می‌کند.فرمولاسیون حرفه‌ای پنکیک میستار خاصیت آبرسانی به پوست دارد. در ساخت این محصول از روغن کاپریکا پیلینگ تری‌گلیسیرید استفاده شده که باعث جلوگیری از خشکی پوست می‌شود.

ویژگی های این محصول:

-پوشش دهی کامل

-ماندگاری طولانی
-خاصیت اثربخشی چندین برابری روی پوست
-کاملا طبیعی و تاثیرگذار
-فاقد چربی

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

نوت

10 تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

برند نوت Note دیگر برند خوب ساخت کشور ترکیه‌ است. اکثر محصولات آرایشی تولیدشده توسط این برند ، حاوی مواد مقوی برای پوست و فاقد پارابن و مواد آسیب‌زا به سلامت پوست است. امروزه پنکیک‌های نوت از بهترین پنکیک های موجود در بازار به حساب می‌آید. این پنکیک کار کرم پودر را نیز انجام می‌دهد.پنکیک چرب نوت فاقد پارابن است و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند. انتخاب مناسبی برای کسانی است که پوست‌های حساس دارند ، ضمنا ماندگاری این محصول بالای ۱۰ ساعت است.

ویژگی های این محصول:

-حاوی روغن آرگان

-مناسب برای انواع پوست
-مناسب برای استفاده پس از کرم پودر یا مصرف به تنهایی
-جلوگیری از خشکی و از دست دادن رطوبت و حفظ رنگ طبیعی پوست
-بافت نرم و ابریشمی
-پوشش دهی بالا حتی با یک بار مصرف

امیدوارم توانسته باشید پنکیک مناسب صورتتان را انتخاب کرده باشد.ممنونم که تا آخر این مطلب با ما همراه بوده اید ، امیدوارم با ۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی آشنا شده باشید و اثرات خوبی برای صورت شما داشته باشد:)

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *