ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش : در‌حالتی که نگاهی به کیف و کمددیواری اسباب و اثاث آرایشی خویش بیندازید خواهید دید در این مجموعه چیزهایی وجود دارااست که هیچوقت استعمال نمیکنید و فقط مکان مازاد در کمد دیواری شما اشغال کرده‌اند. تروتمیز کردن اسباب آرایشی یکی‌از اصول اول برای داشتن آرایش و پیرایش مطلوب، سلامت و بدون نقص میباشد با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

اثاثیه مجموعه نخستین را که برای حالت‌های خاص مطلوب می‌باشند در مکانی خاص و مختلف با سایر تولیدات قرار دهید.
اثاثیه آرایشی روزانه در جایی در دسترس برای به کارگیری قرار دهید.
در گروه سوم، محصولاتی را که تاریخ انقضای آنان گذشته بدور بیندازید و سایر تولیدات را که هنوز قابل به کار گیری میباشد به دوستان خویش بدهید.
مکان مشخصی برای سایر تولیدات در روی میز سرویس بهداشتی خویش معین نمائید و در صورتیکه در طول چندین ماه آینده از آنها به کارگیری نکردید از شرشان خلاص گردید.
برای چیزهای تکراری هم مکان مشخصی در لحاظ بگیرید تا وقتیکه تولیدات فعلی شبیه به آخر رسید به جای خرید چیزهای نو از آن استعمال فرمائید.

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

 

سود اساسی این گروه بندی و آراسته کردن اسباب و اثاث آرایشی این میباشد که از این به بعد میدانید چه چیزهایی را بایستی بخرید و کدام تولیدات آرایشی را در لیست علاقمندی‌های خویش در دکان‌های آنلاین قرار دهید (برای باخبر شدن از تخفیف‌ها و کاهش هزینه). با این فعالیت عادات خرید شما تصحیح شود و دیگر برای سرگرمی و تفریح تولیدات آرایشی رنگارنگ بی‌استعمال نخواهید خرید و خواهید دید که زیبایی روزانه و حتی سطح بالا نیاز به خرید تولیدات گران و گوناگون ندارد و با تعداد مشخص و معلوم و محدودی از این محصول ها هم می‌توان آرایشی بدون نقص و جالب داشت.

الزامات روزمره دربرگیرنده پنبه، گوش پاک کن و … که به صورت مداوم و روزمره بایستی دم دست داشته باشد را به طبع روی میز نگهداری نمایید تا مدام دم دست باشد. برای این مراد می‌توانید از شیشه های بامزه ی مربا استعمال نمایید و ظواهر خاصی به چینش اتاق خواب خویش ببخشید.

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

 

با یاری میز های کوچک مرتب سازی که دارنده کشوهای متفاوت میباشد می‌توانید اسباب و اثاث پیرایش خویش را گروه بندی نمایید و مدام دم دست خویش داشته باشید.

به مکان چینش بطری های زیبای عطرهایتان پی در پی بهتر میباشد آن‌ها‌را همچون تصویر در یک سینی گرد و قشنگ محافظت نمائید و ظاهر منحصر به فردی میز پیرایش خویش ببخشید.

برای اسباب و اثاث آرایش و پیرایش خویش یک موفقیت مگنتی قشنگ بسازید، و با چسباندن آهنربا پشت اثاثیه خویش به آسانی آنان را مدام جلو دست خویش داشته باشید و به راحتی از آنان به کار گیری کنید.

با استعمال از استکان های شیشه ای می‌توانید یک مکان اثاثیه پیرایش بامزه و پر استفاده خودتان بسازید و به اثاثیه و میز آرایش و پیرایش خویش نظم ببخشید.

چینش لاک روی میز میتواند جلوه ی رنگارنگ بامزه ای به فضای میز شما ببخشد، برای این خواسته می‌توانید از یک پیاله شیشه ای بامزه همچون تصویر به کارگیری فرمایید و ظاهر منحصر به فردی به فضای میزتان ببخشید، دقت داشته باشید که استعمال از این ایده منجر بزرگتر گردیده فضای میز شما نیز میباشد.

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

ترفندهای مرتب سازی لوازم آرایش

 

با به کارگیری از یک سبد کوچک در فضای گرمابه و یا این که دستشویی خویش می‌توانید به آسانی به ابزار آیتم به کارگیری خویش در این دور و بر نظم ببخشید و آنان‌را دم دست خویش داشته باشید.

5/5 - (47 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *