روش کشیدن سایه ابرو
روش کشیدن سایه ابرو

روش کشیدن سایه ابرو | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

روش کشیدن سایه ابرو : در دنیای امروز اشخاصی که در زمینه گریم و آرایش و پیرایش تخصص دارند به زیبایی ابروها اهمیت ویژه‌ای میدهند و برای کشیدن ابرو وقت زیادی می گذارند. در پیشین هر چه ابرو نازکتر و کوتاه‌تر بود زیبایی رخ هم از حیث بقیه بیشتر بود حتی کار به جایی میرسید که بعضی آرایشگرها برای هر چه نازک‌تر و کوتاه‌تر شدن ابرو، از تیغ به کارگیری می‌کردند و نصف ابرو را تیغ می‌زدند. ولی امروزه این شیوه‌ها به طور کامل رد گردیده و ابرو هر چه پر پشت‌تر و طبیعی تر باشد زیباتر میباشد. یک کدام از محصولاتی که در زیباتر کردن ابروها نقش مهمی داراست، سایه ابرو میباشد. در صورتیکه می خواهید در رابطه طرز کشیدن ابرو با سایه بیشتر بدانید، قطعا این مقاله از هفت رژ را تا نقطه پايان با تمرکز بخوانید.

چگونه سایه ابرو بزنیم

ابروها به چشم‌ها نزدیک میباشند و به همین خاطر اهمیت ویژه‌ای در صورت هر شخص دارا هستند. زیبایی ابروها در زیبایی چشم‌ها و در غایت زیبایی صورت اثرگذار بوده و به همین خاطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با بالا رفتن سن معمولا بخش‌هایی از ابرو ریخته و کم پشت می شود. ولی این موضوع به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد زیرا به آسانی می‌توان ابروها را با مداد یا سایه ابرو پر کرد. در‌این مقاله قصد داریم طریق کشیدن ابرو با سایه را برای شما توضیح دهیم.

در کشیدن ابروها بایستی این نکته را توجه نمایید که معمولا دو ابرو از دید شکل ظاهری تفاوت کمی با هم دارا هستند و با حوصله و صبر بایستی هم ابروها را تر و تمیز کرد و هم شکل قابل قبولی به آنان بخشید.

او‌لین گام برای به کار گیری از سایه ابرو، گزینش رنگ مطلوب برای آن میباشد. در‌صورتی‌که موهای تیره‌ای دارید، بهتر میباشد رنگ ابرو دو درجه روشن تر از رنگ موها باشد البته در حالتی‌که رنگ موهایتان بلوند و خیلی روشن میباشد، رنگ ابروها می بایست دو درجه تیره تر از رنگ موها گزینش گردد.

نحوه کشیدن ابرو با سایه و روند آن

تروتمیز کردن ابرو

برای آرایش و پیرایش ابروها اولین کاری که بایستی صورت بپذیرد تر و تمیز کردن آن‌هاست. برای تروتمیز کردن ابروها کافیست موچین خود را برداشته و موهای مازاد را با آن بردارید.
بعداز اینکه موهای مازاد برداشته شد، برس ابروی خویش را برداشته و تارهای ابروهایتان را به طرف بالا شانه بزنید. حال می بایست از قیچی اختصاصی ابرو امداد بگیرید و موهای بلند ابرو را کوتاه فرمایید.

سفارش می کنیم در‌صورتی‌که در برداشتن ابرو مهارت ندارید، مطلقا این فعالیت را به یک آرایشگر حرفه ای در زمینه ابرو، بسپارید.

روش کشیدن سایه ابرو

روش کشیدن سایه ابرو

 

بعداز این که ابروها تر و تمیز شد و موهای مازاد برداشته شدند، حال نوبت شکل دهی به ابروها با به کار گیری از سایه ابرو میباشد. برای شکل دهی به ابرو بایستی سه نقطه معین شوند:
نقطه آغاز ابرو
نقطه تاج ابرو
نقطه انتهای ابرو

۱- در آغاز می بایست نقطه آغاز ابروها مشخص و معلوم گردد. نقطه آغاز هر دو ابرو بسیار اساسی میباشد زیرا مسافت آنان را معین می‌نماید. مسافت کم یا این که مسافت خیلی زیاد میان دو ابرو روی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارااست.

برای این که نقطه آغاز ابرو معلوم گردد، بایستی یک خط ذهنی که از کنار سوراخ بینی و از کناره داخلی چشم عبور ‌نماید و به ابرو می رسد، را در حیث گرفت. این نقطه، نقطه آغاز ابروی شماست. (به زبان ساده تر یک مداد را کنار بینی خویش قرار دهید به گونه ای که از کنار گوشه داخلی چشم رد گردد و به ابرو رسد)

هنگامی نقطه آغاز ابرو معین شد با مداد یا این که سایه ابرو مکان آن را معلوم نمایید.

۲- برای اینکه نقطه تاج ابرو را معین نمایید لازم میباشد یک مداد را کنار بینی قرار داده و آن را کج نمائید تا از میانه چشمتان بگذرد و با ابروهایتان برخورد نماید. این بخش نقطه تاج ابروی شماست. این نقطه را هم با یک مداد ابرو یا این که سایه معین نمایید.

۳- برای معین کردن نقطه انتهایی ابرو هم لازم میباشد مداد را کنار بینی بگذارید، بعد از آن آن را کج کرده تا از انتهای چشمتان عبور نماید و به ابرو رسد. این نقطه نقطه انتهای ابروی شماست. آن را مشخص و معلوم نمایید.

برای ادراک بهتر معین کردن این سه نقطه، به عکس ذیل دقت فرمائید:

روش کشیدن سایه ابرو

روش کشیدن سایه ابرو

 

 

بعداز اینکه مکان کشیدن ابرو معلوم شد هم اکنون نوبت پر کردن درون ابرو میباشد.
طرز کشیدن ابرو با سایه چنین میباشد که نخست براش یا این که قلم مو را بایستی بردارید و داخل سایه پودری ابرو بزنید. آنگاه چندین ضربه آهسته به انتهای قلم مو بزنید تا در‌صورتی‌که پودر مازاد برداشته‌اید، بریزند و رنگ زیادی روی ابروها نگذارید.

اکنون خط زیر ابرو را با همان براش بکشید. قوس و کمان ابرو را تیز نکنید و از قوس‌های ملایم به کارگیری فرمایید. قوس‌های تیز منجر می‌گردد صورت، حالت تصنعی به خویش بگیرد.

سپس که خط زیر کشیده شد، نوبت خط بالایی میباشد. خط بالای ابرو را از جایی که در مرحله گذشته نشان زده‌اید، بکشید. توجه نمائید بخش تاج ابرو با قوس ملایم کشیده گردد.

درصورتی که برای کشیدن ابرو از مداد ابرو به کار گیری میکنید، دقت داشته باشید که مدادتان نرم باشد. همینطور از فشار آوردن زیاد به مداد پرهیز کنید زیرا منجر می گردد رنگ مداد پر رنگ و غیر طبیعی گردد.

هم اکنون دربین دو خط بالایی و پایینی که کشیده‌اید را پر نمایید. با براش سایه به آرامی میان دو خط بکشید و جاهای خالی را با دقت پر نمایید.

زمانی کلیه ابرو را با سایه پر کردید، در پایان با یک برس منزه اختصاصی ابرو ، موهای ابروها را به سمت بالا شانه بزنید. استدلال این عمل این میباشد که هم سبب تروتمیز شدن موهای ابرو میگردد و هم سایه را پخش می‌نماید تا به طور یکنواخت پخش گردیده و طبیعی به لحاظ رسد.

اکنون با یک کانسیلر دور و اطراف ابرو را منزه و تر و تمیز نمایید.

در انتهای عمل می توانید از یه خرده ژل ابرو یا این که اسپری فیکس کننده استعمال فرمایید تا آرایش ابرویتان ثابت نگه داشته شود.

روش کشیدن سایه ابرو

روش کشیدن سایه ابرو

 

5/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *