ترند آرایش پاییز ۱۴۰۲ و ۲۰۲۳
آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی 1402 | هفت رژ ❤️ سایت خرید اینترنتی لوازم آرایش اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آرایش پاییزی ۱۴۰۲ : بهتر است با آرایش تابستانی وداع کنید و به سمت روزهای پاییزی حرکت کنید. از مدل‌های آرایشی محبوب و مد روز برای فصل پاییز الهام بگیرید تا در این فصل به زیبایی و جذابیت بیشتری دست پیدا کنید. در این قسمت از سایت هفت رژ، نمونه‌هایی از مدل‌های آرایش پاییزی سال ۱۴۰۲ را برای شما عزیزان جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما بتوانید با مشاهده این مدل‌های جدید و زیبا، آرایشی شیک و جذاب برای فصل پاییز سال ۲۰۲۳ داشته باشید.

رنگهای آرایش پاییزی ۱۴۰۲ و ۲۰۲۳

در آرایش پاییزی از رنگهای مختلفی استفاده می‌شود و باید رنگی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. از رنگهای روشن و جذاب تا تناژهای طبیعی، همه این رنگها در آرایش پاییزی محبوب هستند و به شیوه‌های جدید و جذابی در آرایش استفاده می‌شوند. در ادامه، بهترین رنگهای آرایش پاییزی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها در آرایش خود استفاده کرده و در فصل پاییز امسال بهتر و جذاب‌تر به نمایش بگذارید.

رنگ مشکی

احتمالاً شما هم محصولات آرایشی با رنگ مشکی در کیف آرایش خود دارید! می‌توانید از سایه چشم مشکی مات یا براق و همچنین خط چشم تیره و مشکی در آرایش پاییزی خود استفاده کنید تا چشمانی جذاب و دلفریب داشته باشید.

آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی ۱۴۰۲

 

رنگ قهوه ای

رنگ‌های خاکی مانند قهوه‌ای به طرز ویژه‌ای با فصل پاییز پیوند دارند و در فصل پاییز امسال این رنگ به طور ویژه محبوبیت خواهد داشت. شما می‌توانید به جز سایه چشم قهوه‌ای، از رژ لب قهوه‌ای نیز استفاده کنید و یک آرایش پاییزی جذاب و به روز داشته باشید. یک پیشنهاد دیگر این است که ریمل و خط چشم روزمره‌تان را با رنگ قهوه‌ای شکلاتی تغییر داده و از این طریق تفاوت چشمگیری در آرایش پاییزی خود ایجاد کنید.

آرایش پاییزی 1402

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری از جمله رنگ‌های محبوب و پرطرفدار در دهه ۹۰ میلادی بوده و امسال نیز در فصل پاییز بسیار محبوب و مد روز است. به ویژه رنگ‌های “نقره‌ای” و “طوسی” بسیار محبوب خواهند بود، که حاوی سایه‌ای از خاکستری با ته رنگ بژ هستند. از رنگ خاکستری استفاده کنید تا سایه چشم اسموکی شما دارای جذابیت و ویژگی خاصی به نظر آید.

آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی ۱۴۰۲

 

رنگ قرمز

اگرچه استفاده از رنگ قرمز برای آرایش لبها بسیار معمول است، اما در فصل پاییز امسال، رنگ قرمز برای آرایش چشم‌ها نیز بسیار مد و پرطرفدار شده است. بنابراین، پیشنهاد می‌شود در پاییز از سایه‌های مختلف با رنگ‌های قرمز مثل بورگاندی و زرشکی برای کشیدن خط چشم یا استفاده از آنها به عنوان سایه چشم استفاده کنید تا آرایشی جذاب و به‌روز داشته باشید.

آرایش پاییزی 1402

رنگ بنفش

سایه‌های عمیق بنفش از زمان‌های دور در فصل پاییز مورد علاقه بسیاری از افراد بوده ، اما در پاییز امسال، رنگ بنفش اسطوخودوسی به طور ویژه پرطرفدار خواهد بود. به عنوان مثال، این رنگ بنفش می‌تواند با رنگ‌های پاستل و سایه‌های برنزی یا فلزی ترکیب شود و یک آرایش جذاب و منحصر به فرد برای چشمان ایجاد کند. اگر چشم‌هایی با رنگ فندقی دارید، حتماً از سایه‌های متنوع بنفش برای آرایش چشم خود استفاده کنید تا یک ظاهر بی‌نظیر برای چشمانتان به وجود آید.

آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی ۱۴۰۲

 

رنگ نارنجی

اگرچه ممکن است فکر کنید استفاده از رنگ نارنجی در آرایش پاییزی چندان آسان نیست، اما همانطور که می‌دانید، تناژهای مختلف رنگ نارنجی وجود دارد، مشابه تناژ رنگ برگهای پاییزی. بنابراین، شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، بهترین تناژ رنگ نارنجی را انتخاب کرده و برای آرایش پاییزی خود به کار ببرید. این رنگ به ویژه برای افرادی که چشم‌های آبی دارند، بسیار جذاب است. همچنین می‌توانید بنفش و نارنجی را با هم ترکیب کنید تا یک ظاهری که غروب آفتاب را تداعی می‌کند، ایجاد کنید.

آرایش پاییزی 1402

رنگ صورتی

اگر همیشه از رنگ صورتی در آرایش چهره خود استفاده می‌کردید، لازم نیست با ورود فصل پاییز این رنگ جذاب را کنار بگذارید! در واقع، در پاییز امسال، رنگ صورتی با تناژ‌های قرمز از جمله رنگ‌های محبوب برای آرایش پاییزی است. برای اینکه رنگ صورتی در فصل پاییز کمی مناسب‌تر به نظر برسد، سعی کنید آن را با سایه‌های برنزی ترکیب کنید.

آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی ۱۴۰۲

 

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *