آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی
آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی : آرایش دودی یک آرایش کلاسیک است که بین هنرمندان محبوبیت زیادی دارد. این نوع آرایش بسیار ساده است و اگر تمامی نکات مهم را حین انجام آرایش دودی یا اسموکی رعایت کنید قطعا بهترین نوع آن را به انجام خواهید رساند. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آموزش گام به گام آرایش دودی خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

آرایش دودی یا Smokey eye makeup یک نوع میکاپ برای صورت است که چشم را جذاب و نگاه را عمیق می کند. در این آرایش بیشتر از رنگ های تیره مانند قهوه ای، خاکستری و مشکی روی چشم ها استفاده می شود. بیشترین تمرکز در آرایش اسموکی روی چشم هاست. عملا تمامی مراحل آرایش دودی روی چشم صورت می گیرد. از این آرایش بیشتر برای مهمانی ها استفاده می شود.

آموزش آرایش اسموکی

ترندهای زیبایی می آیند و می روند، اما کمتر نوع میکاپی ماندگارتر از میکاپ دودی است. دلیل محبوبیت همیشگی آن چیست؟ آرایش اسموکی همه کاره است، به طور جهانی محبوبیت دارد و همیشه در حال تکامل است تا با روندها و سلیقه های فعلی مطابقت داشته باشد. ظاهر دودی که با جلوه های دودی، مه آلود و لکه دار مشخص می شود، طیف کاملی از سبک ها را از کلاسیک تا تند، و همه نوع دیگر را در بر می گیرد. تعادل ظریفی از سایه های ترکیبی برای ایجاد چشم دودی عالی وجود دارد. چه در طراحی چشم دودی حرفه‌ای باشید و چه بخواهید تغییرات جدیدی روی آن داشته باشید، چه بخواهید بر ظاهر چشم دودی بینقص مسلط شوید، در این مطلب هر کدام از آنها که بخواهید در اختیار تان خواهیم گذاشت.

چشم دودی یک سایه چشم بدون زحمت است که هر کسی می تواند آن را اجرا کند. فقط به چند نکته و ترفند نیاز دارید تا بتوانید این تعادل را متناسب با سبکی که می خواهید دنبال کنید، به دست آورید.

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

 

مراحل آرایش اسموکی

ترکیب کلیدی برای دستیابی به چشم دودی مهم است. ابتدا مطمئن شوید که واقعاً سایه تیره را با بالاترین شدت در ناحیه خط مژه ایجاد میکنید تا به برجسته‌ کردن چشمان شما کمک کند. همچنین انتخاب براش شما برای کمک به لایه برداری موثر و مقدار مناسب سایه مهم است.

به طور کلی، ظاهر چشم دودی کلاسیک معمولاً از قهوه‌ ای، زغالی و خاکستری یا تیره‌ ترین نسخه رنگ‌ های دیگر برای ظاهری مدرن‌ تر استفاده میکند، سپس با کرم‌ ها، بژ و سایر سایه‌ های هایلایتر ترکیب میشود.

راهنمای گام به گام آرایش دودی

  1.  ابتدا برای شروع یک پایه ایجاد کنید. کرم پودر بزنید سپس پشت چشمتان را یک سایه روشن ملایم به رنگ بژ یا کرم بزنید.
  2. در این مرحله بعدی یک سایه کمی تیره تر نسبت به رنگ پایه انتخاب کرده و یه کشیدگی به سمت بیرون ایجاد کنید.
  3. همان سایه را به صورت یک بال کشیده در زیر استخوان ابروی خود به سمت بیرون بکشید.
  4. با استفاده از یک براش کوچک رنگ قهوه ای روشن را به قسمت پایینی مژه خود بزنید و به خوبی ترکیب کنید. این کار برای ایجاد یک خط ظریف زیر چشم است.
  5. سایه خاکستری را در بالای پلک را با استفاده از براش سایز متوسط بزنید. این کار باید روی خط مژه انجام شود.
  6. در این مرحله نوبت خط چشم و ریمل است. یک خط روی مژه های بالایی خود بکشید. می توانید با توجه به سلیقه از خط چشم قهوه ای یا مشکی استفاده کنید.
  7. رژ گونه را از برجستگی گونه به سمت شقیقه خود بزنید.
  8. با استفاده از هایلایتر استخوان گونه خود را برجسته کنید.
  9. با توجه به رنگ پوست خود یک رژ لب را انتخاب کنید اما بهتر است که رژ لب نود بزنید.
  10. مانند تصویر بالای آن قسمتی که سایه زده بودید را به خوبی با استفاده از یک سایه تیره تر بپوشانید. به طوریکه پشم چشمتان کاملا پوشیده شود. در نهایت برای برجسته کردن چشم ها یک سایته قهوه ای زیر استخوان ابرو و بالای سایه مشکی خط ایجاد کنید.
آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

 

انواع آرایش دودی

آرایش دودی به طور مجزا انواع مختلفی را شامل می شود. در هر کدام از مدل های مختلف آرایش چشم اسموکی میزان شدت تیرگی سایه ها با هم متفاوت است و به همین دلیل مدل های مختلفی را تشکیل می دهد.

برخی از آرایش چشم اسموکی شامل آرایش دودی سرد، آرایش دودی خنک و آرایش دودی متالیک می باشد. در آرایش دودی سرد تنها از یک رنگ سایه روشن برای پشت چشم استفاده می شود. این نوع از آرایش اسموکی برای مواقع مختلف قابل استفاده است. در مدل خنک از سایه های شاین روشن برای قسمت میانی پشت پلک و از خط چشم و ریمل برای کشیده تر شدن چشم استفاده می شود که سبب درخشندگی چشم می گردد. در میکاپ اسموکی متالیک هم چشم ها برجسته تر نشان داده می شود چون از سایه رنگ روشن برای وسط چشم و سایه رنگ تیره برای اطراف چشم استفاده می شود.

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

آموزش گام به گام آرایش چشم اسموکی

 

با توجه به توضیحات ارائه شده با مراحل گام به گام آرایش دودی آشنا شدید و با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی آرایش دودی انجام دهید.

5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *