بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی : هنگامی که گفتگو از وسایل آرایشی و بهداشتی‌ با وضعیت کیفی خوب به وسط می‌آید ، بیشتر اشخاص به دنبال مارک های خارجی‌ می‌روند و بر این باورند که مارک های ایرانی از وضعیت کیفی خوب بهره‌مند نیستند . این در حالی‌ می باشد که کمپانی های فراوانی در ایران در عرصه ساختن وسایل آرایشی و بهداشتی‌ کارآمد می باشند و محصولاتی پسندیده و باکیفیت را روانه‌ فروشگاه ها می‌کنند . محصولاتی که به آسودگی در دسترس همگی اشخاص قرار گرفته و به صحت پوست‌ آن‌ها امداد فراوانی می‌نماید . در امتداد این نوشته در سایت هفت رژ با ما همراه باشید تا عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی را به شما معرفی‌ نماییم . خاطرجمع باشید که در آخر تصورتان درباره کالاهای ایرانی تغییر‌ خواهد نمود .

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

چرا ایرانی بخریم ؟

مهم‌ترین دلیلی که ما را به خریداری از عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی تشویق می نماید ، ضمانت‌ اصل بودن‌ تولیدات این مارک ها است . بدبختانه خیلی از کالاهای آرایشی خارجی‌ حاضر در فروشگاه ها جعلی می باشد و به شکل غیرمجاز وارد کشور‌ شده‌اند . بکارگیری از این گونه اسباب آرایشی صدمه های فراوانی را به پوست‌ شما وارد خواهد نمود . افزون بر این محصولاتی که عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی تولید‌ می‌کنند ، مناسب با آب و هوا‌ و وضعیت اقلیمی مملکت ما می باشد و ملایم‌طبع با پوست‌ ملت ایران خواهد بود . به این دلیل بعضی مشکلاتی که امکان‌پذیر می باشد استفاده مارک های خارجی‌ به همراه داشته باشند ، در این تولیدات وجود ندارد .

فری لاو

شركت تولیدات آرایشی فری لاو Free Love با بیشتر از دو دهه تجربه‌ در ساختن و واردات کالاهای آرايشى و بهداشتى تلاش داشته . فری لاو پیوسته در این فرآیند کوشش نموده تا بهترين و با كيفيت ترين و بدون مشکل ترين کالاها و خدمات‌ به خریداران عزیز عرضه گردد چون هميشه رضايت خریداران در کمپانی فری لاو اولویت داشته است‌ فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی می باشد شما میتوانید از محصولات بی نظیرش در فروشگاه رسمی فری لاو دیدن فرمایید.

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

کالیستا

برند کالیستا یکی از مدرن ترین و عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی خواهد بود که با ابتکار و رنگ‌آمیزی زیبا در جعبه‌بندی تولیداتش ، برای تکثیر شادی و هم نیرودهی اعتماد‌ به ‌نفس‌ بانوان ایرانی تلاش می نماید . این مارک تحت گروه کمپانی آریان کیمیا‌ تک می باشد و فرمولاسیون تمام تجهیزات آرایشی آن در لابراتوار های تجهیزشده ایرانی آماده و آزمون خواهد شد . کالاها کالیستا فاقد هرگونه ماده‌ها زیان‌آور نظیر سرب و پارابن می باشد و در تولید آن‌ها از باکیفیت‌ترین ماده‌ها آغازین کشور‌های‌ اروپایی از قبیل سوئیس و فرانسه و یا بعضی کشور‌های‌ آمریکایی بکارگیری گشته است‌ .

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

 

مای

برند مای را احتمالا بتوان پرفروش ترین برند وسایل آرایشی در ایران دانست . این مارک هم نظیر کالیستا تحت کمپانی آریان کیمیا‌ تک می باشد و بر بستر لیسانس کمپانی کال‌ اَند کوی‌ آلمان تلاش می نماید . مای با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین لابراتورهای ابزار آرایشی در خاورمیانه ، تولیدات خود‌ را با کیفیتی در میزان مقیاس های جهانی پدیدآوری کرده و صاحب استاندارد‌ ISO۲۲۷۲۶ ، یکی از معتبرترین استاندارد‌های‌ بین‌المللی وسایل آرایشی خواهد بود .

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

 

این لی

این لی دیگر مارک تحت کمپانی طبیعت‌ زنده می باشد که محصولاتی با بها شایسته و کیفیتی در معیار جهانی را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌نماید . تولیدات این مارک از مطلوب ترین ماده‌ها آغازین آماده گشته و فاقد هر نوع ماده‌ها زیان‌آور شبیه سرب و پارابن می باشد . تولیدات این لی دربردارنده اسباب آرایشی صورت‌ ، لب ، چشم و ناخن می باشند . وسایل آرایش‌ صورت‌ آن حاوی کرم‌پودر ، رژ گونه‌ و پنکک و تولیدات ویژه چشم آن دربردارنده خط چشم ، دو گونه ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده و پالت‌های سایه چشم چندرنگ خواهد بود . این لی به اضافه اقسام رژ لب جامد‌ و مایع‌ و لاک‌ ناخن را در رنگ‌های متعدد و زیبا در اختیار‌ بانوان ایرانی قرار می‌دهد . درصورتی‌که در بین عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی پیگیر محصولاتی با ظهور طبیعی‌ و ملایم‌طبع با پوست صورت خود‌ می باشید ، اسباب آرایشی مارک این لی سزاوار شما هست .

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

 

سینره

گروه آزمایشگاه دارو‌های‌ گیاهی طبیعت‌ زنده ، یکی از موفق‌ترین و فعال‌ترین لابراتوار های پدیدآوری کالاهای پوستی در ایران خواهد بود که در سال ۱۳۷۶ بنیان‌گذاری شد و دو مارک از عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی را به فروشگاه ها عرضه نموده . یعنی مارک سینره و مارک این ‌لی .

سینره با بکارگیری ماده‌های آغازین مطلوب و باکیفیت اروپایی تولیدات بهداشتی‌ نگهداری از پوست‌ و مو را بر اساس ماده‌ها گیاهی و طبق علم روز‌ جهان پدیدآوری و به فروشگاه ها ارائه می‌نماید . بها خوب کالاها سینره در پهلو وضعیت کیفی نسبتا بالای آن ، این مارک را به یکی از عالی ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی مبدل کرده است‌ .

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

 

4.7/5 - (20 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *