ترفندهای آرایش برای برجسته کردن ویژگی های مختلف صورت
ترفند آرایشی برای برجسته کردن ویژگی های مختلف صورت

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت : گریم یک هنر است و مانند هر هنر دیگری برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز به مهارت و تکنیک خاصی دارد. هنگامی که آرایش به درستی انجام شود، می تواند ابزار قدرتمندی باشد که می تواند به شما کمک کند زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید و بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید. فرقی نمی‌ کند گونه‌ های بلند، لب‌های پر یا چشم‌های زیبا داشته باشید، ترفندهای آرایشی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند ویژگیهای منحصر به‌ فرد خود را به نمایش بگذارید و به بهترین شکل ظاهر شوید. به عنوان مثال، اگر صورت گرد دارید، می توانید از کانتورینگ برای ایجاد توهم خط فک مشخص تر استفاده کنید. به طور مشابه، اگر پلک های افتاده دارید، می‌توانید از تکنیک‌های سایه چشم برای درشت‌تر و بازتر نشان دادن چشم‌هایتان استفاده کنید. با ما همراه باشید در هفت رژ

بهترین روش برای برجسته سازی لب

اگر از علاقه مندان به رژ لب هستید و دوست دارید با استفاده از رنگ های تند و سرگرم کننده لب های خود را برجسته کنید، وقت آن است که لب های خود را تقویت کنید. برای پرتر شدن لب ها نیازی به تزریق ژل لب ندارید. لب های خود را با خط لبی متناسب با رنگ لب خود به طور مرتب بکشید. از برق لب استفاده کنید. لب های شما را پرتر می کند و تعریف زیادی به آرایش کلی لب شما می دهد.

بهترین روش برای برجسته سازی لب

درشت نشان دادن چشم با آرایش

روی آرایش چشم خود تمرکز کنید. یک خط چشم گربه ای با بال های تیز بکشید و بقیه ظاهر را بسیار کمرنگ نگه دارید. یکی دیگر از ترفندها برای درشت تر و روشن تر نشان دادن چشم ها این است که خط مژه بالایی خود را با خط چشم محکم کنید. در خط مژه پایینی از آستر کرم رنگ استفاده کنید زیرا به بزرگتر نشان دادن چشم کمک می کند. اگر می خواهید بیشتر آزمایش کنید، می توانید خط بالدار رنگی را برای جلب توجه بیشتر چشمان خود انجام دهید. همچنین گوشه های داخلی چشم خود را برجسته کنید تا ظاهری روشن تر به آن ها بدهید.

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

 

پرپشت و برجسته نشان دادن ابرو

ابروها می توانند ظاهر شما را جذاب کنند یا آن را خراب کنند، بنابراین مدتی را به انجام آزمایش روی ابروهای خود اختصاص دهید. ابروهایتان را برس بزنید و با ژل ابرو مرتب کنید. برس زدن آنها به سمت بالا ظاهری زیبا به ابرو می دهد. اطمینان حاصل کنید که برخی از هایلایترها را روی استخوان ابروی خود اضافه کنید زیرا زیبایی کل آرایش چشم را افزایش می دهد. همچنین، اضافه کردن یک هایلایتر فقط روی قوس ابرو، ویژگی واضحی به چشم ها و ابروهای شما می دهد.

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

ترفند مژه های بلند

اگر مژه های بلندی دارید، می توانید با یک ترفند آسان آن ها را برجسته کنید. یک جفت قاشق چایخوری را به مدت ۱۰ دقیقه در یخچال نگهداری کنید. از آن قاشق چای خوری سرد روی مژه هایتان استفاده کنید که به داشتن ظاهری مجعد طبیعی روی مژه ها کمک می کند. یک لایه ریمل بر روی مژه های خود بزنید تا خشک شوند. پس از آن ابرو را با یک لایه ریمل بپوشانید. این یک راه عالی برای بلند کردن مژه ها و حجم دادن به آنها است.

بهترین روش برجسته سازی گونه

زمانی که گونه های شما کمی لبه به آنها بدهید می توانند در مرکز قرار بگیرند. از یک کانتور کرم یا کانتور پودری روی گودی استخوان گونه خود استفاده کنید. یک راه آسان برای انجام این کار این است که یک صورت ماهی فرم و زاویه دار درست کنید و می توانید حفره هایی را پیدا کنید تا براش خود را به درستی قرار دهید. سپس از براش خود به شکل C استفاده کنید. کمی پودر فیکس را زیر خطوط کانتور خود بزنید تا ظاهری تیز به آن ببخشید.

بهترین روش برجسته سازی گونه

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

 

لوازم آرایشی برجسته سازی و گریم صورت

هایلایتر

یکی از مهمترین لوازم آرایش که موجب درخشان شدن و برجسته تر شدن نقاط مثبت صورت می شود هایلایتر است. این محصول با توجه به ساختاری که دارد نو را منعکس کرده و در قسمت های زیر ابرو، استخوان گونه، بینی و دیگر نقاط برجسته مورد استفاده قرار می گیرد.

برای این کار می توانید از هایلایتر پودری کالیستا استفاده کنید. این محصول بافت سبکی دارد و هیچ سنگینی روی پوستتان ایجاد نمی کند.

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

رژ گونه

همانطور که می دانید رژ گونه موجب برجسته تر شدن گونه های صورت می شود. رژ گونه سری Luminous Silk با توجه به ساختاری که دارد گونه ها را به طور طبیعی برجسته می کند. این رژ گونه دارای خاصیت ضد پیری بوده و حاوی ویتامین E است. رژگونه نوت فاقد پارابن است و در فرمولاسیون آن از روغن آرگان استفاده شده است.

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

نحوه برجسته کردن ویژگی های صورت

 

ریمل

ریمل هم باعث پررنگ شدن مژه می شود و هم آن را بلند می کند. ساختاری برخی از ریمل ها به این صورت است که فقط مژه ها را پرپشت می کنند مانند ریمل رویال اترنیتی مدل اینفینیتی، اما برخی دیگر موجب بلند شدن مژه می شوند مانند ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond. این ریمل مژه ها را بلند کرده و فرم و ظاهر زیبایی به مژه می بخشد.

ریمل حجم دهنده مای

 

امیدواریم با توجه به توضیحات ارائه شده و محصولاتی که معرفی شد بتوانید به خوبی ویژگی های صورتتان را برجسته کنید.
5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *