آموزش رژگونه زدن برای صورت لاغر ،گرد ،تپل ، بیضی
آموزش رژگونه زدن برای صورت

آموزش رژگونه زدن برای صورت ( مدل جدید ) ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش رژگونه زدن برای صورت : رژگونه روشی شگفت انگیز برای شکل دادن به صورت است. شکل صورت افراد مختلف است که شامل گرد، مربعی، بیضی، الماسی و… می شود. رژگونه باعث می شود که شما بتوانید زاویه و فرم صورتتان را به صورت دلخواه تغییر دهید. اگر میخواهید آرایش کاملی داشته باشید حتما از رژگونه استفاده کنید زیرا باعث می شود که صورتتان درخشان تر و زیباتر به نظر برسد. با ما همراه باشید در هفت رژ

اما نکته ای که خیلی مهم بوده این است که شما بدانید برای فرم صورت خود چگونه باید رژگونه بزنید. اگر با نحوه صحیح رژگونه زدن با توجه به فرم صورتتان آشنایی نداشته باشید ممکن است با زدن اشتباه آن به گونه هایتان فرم صورت خود را خراب کنید و در نهایت آرایشتان به آن زیبایی که می تواند نباشد. در ادامه توضیحاتی درباره نحوه صحیح رژگونه زدن برای انواع صورت را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

آموزش رژگونه زدن برای صورت

خرید رژگونه مایع شیگلم اصل از هفت رژ

آموزش تصویری رژگونه زدن صورت

رژگونه زدن برای صورت گرد

صورت های گرد بوم های زیبایی برای رژگونه هستند. داشتن فرم صورت گرد بیشتر با فضایی یکنواخت روی پیشانی، گونه ها و فک است که زیبایی آن با رژگونه دوچندان می شود. معمولا افرادی که صورت گرد دارند بهتر است رژگونه را طوری بزنند که فرم صورتشان کمی کشیده به نظر برسد تا از پهن نشان دادن صورت جلوگیری شود.

زمان استفاده از رژگونه روی صورت گرد مهم است که کمی بالاتر از روی گونه ها آنها را بزنید. این کار موجب می شود که به بلند شدن و مشخص کردن فرم صورت کمک کنید. با استفاده از گوشه‌های بیرونی چشم‌ها، رژگونه را روی قسمت‌های بالای گونه‌ها بکشید تا یک اثر لیفت نرم ایجاد کنید که به ساختار چهره کمک می‌کند. زدن رژگونه تا بالای گونه باعث می شود فرم صورتتان کمی کشیده تر باشد.

رژگونه زدن برای صورت گرد

آموزش رژگونه زدن برای صورت

 

خرید رژ گونه کالر اند آرت کالیستا از هفت رژ

رژگونه زدن برای صورت مربعی

صورت های مربعی به طور طبیعی زاویه دارتر از سایر اشکال صورت هستند، به طوری که گوشه های صورت مانند استخوان گونه، فک و شقیقه ها اغلب تیز و زاویه دار هستند.

زمان استفاده از رژگونه روی صورت مربعی، بهتر است برای زدن رژگونه روی سیب های گونه متمرکز شوید تا گردتر به نظر برسند.

قبل از اینکه رژگونه رو کمی به سمت بیرون به سمت گوش ها بکشید، آن را با حرکات آرام و دایره ای بمالید تا یک ترکیب یکپارچه صورت بگیرد. توجه کنید که رژ گونه را نباید زیاد نزدیک به بینی بزنید.

رژگونه زدن برای صورت مربعی

خرید رژ گونه نوت اصل از فروشگاه هفت رژ

رژگونه زدن برای صورت بیضی

در صورت بیضی زوایا نسبت به صورت گرد بلندتر و تیزتر هستند. در چنین مواردی فضای بیشتر در ناحیه پیشانی وجود دارد و اغلب پیشانی بلند تر است. هنگام استفاده از رژگونه روی صورت بیضی شکل، هدف این است که به گشاد شدن و گرد کردن ظاهر اجزای صورت خود کمک کنید.

رژگونه را روی گونه بزنید و در قسمت سیب های گونه آن را برجسته تر کنید تا صورت بیضی کمی پهن تر به نظر برسد. برای اینکه گونه هایتان زیباتر شود رژگونه را به سمت بالا و بیرون روی استخوان گونه ببرید و سپس آن را با حرکات دایره ای فیکس کنید. این کار باعث می شود صورتتان گرد تر شود آرایش بیشتر خود را نشان دهد.

رژگونه زدن برای صورت بیضی

آموزش رژگونه زدن برای صورت

 

رژگونه زدن برای صورت الماسی و کشیده

صورت های الماسی به صورت های بیضی شبیه هستند. اما زاویه دارتر بوده و قست چانه نوک تیز، خط مو باریک است و گونه ها بلندتر و برجسته تر هستند.
هنگام استفاده از رژگونه برای صورت الماسی، ابتدا رژ گونه را روی نوک گونه بزنید و سپس به سمت بیرون به طور سمت گوش حرکت کند ترکیب کنید. برای صورت الماسی بهتر است که رژگونه قسمت بالاتر قرار گیرد. این نوع رژگونه برای صورت الماسی شکل استخوان های گونه را بیشتر نشان می دهد و جذابیت چهره شما چندین برابر می شود.

رژگونه زدن برای صورت الماسی

رژگونه زدن برای صورت قلبی

در صورت های قلب معمولا چانه نوک تیز تر و پیشانی پهن تر است. در این موارد باید رژگونه را طوری بزنید که صورت گردتر به نظر برسد.
رژگونه را روی سیب گونه بزنید و از کمی پایین تر آن را خمیده تر بکشید به سمت استخوان های گونه و تا شقیقه آن را ادامه دهید. خمیده کردن رژگونه روی گونه باعث گردتر شدن صورتتان می شود.

رژگونه صورت قلبی شکل

فرم صورت افراد متفاوت است و همه نمی توانند به یک صورت رژگونه بزنند. با توجه به توضیحات ارائه شده اول فرم صورت خودتان تشخیص دهید و سپس طبق آموزش پیش روید تا آرایشی شکیل و زیبا داشته باشید.

لازم است به این نکته بسیار مهم هم اشاره کنیم که جدا از نحوه کشیدن رژگونه روی صورت به رنگ آن باید دقت کنید. همانطور که میدانید رنگ پوست افراد متفاوت است و شما باید با توجه به رنگ پوست، رنگ کرم پودر و تم آرایش خود از رژگونه مناسب استفاده نمایید.

در سایت هفت رژ انواع مختلف رژگونه موجود است و شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه نمونه دلخواه را انتخاب نمایید.

مدل جدید رژگونه زدن ، نحوه زدن رژگونه مایع

مدل جدید رژگونه زدن ، نحوه زدن رژگونه مایع

رژگونه زدن با تینت

رژگونه زدن با تینت

5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *