نقد و بررسی پرفروش ترین و بهترین محصولات کامان
پرفروش ترین محصولات کامان

پرفروش ترین محصولات کامان ، ❤️ هفت رژ ، خرید اینترنتی محصولات کامان

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

پرفروش ترین محصولات کامان : منشاء استفاده از مواد مختلف در محصولات مراقبت از زیبایی، پوست، بدن، مو و ناخن را در دوران باستان می توان یافت. برای دستیابی به کیفیت بهتر و افزایش تاثیر آنها، افزودنی هایی مانند مواد نگهدارنده، تثبیت کننده ها، رنگدانه های معدنی، رنگ و براق کننده به این محصولات اضافه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در هفت رژ

با توجه به اینکه در دنیا مد و زیبایی سلامت پوست و مو از اهمیت بالایی برخوردار است امروزه اکثر افراد برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی سعی بر این دارند که بهترین نمونه را انتخاب و خریداری کنند زیرا استفاده محصولات بهداشتی و آرایشی نا مرغوب آسیب خیلی جدی به زیبایی شما وارد خواهد کرد. محصولات آرایشی بی کیفیت با استفاده از مواد اولیه نا مرغوب تولید می شود و از فرمولاسیون غیر استانداری برخوردار است. وجود سرب و پارابن زیاد در لوازم آرایشی موجب آسیب رسانی جدی به پوست می شود.

محصولات کامان برای مراقبت از پوست

معایب استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب

  • سرطان پوست 

    سرطان از تکثیر غیر طبیعی سلول های بدن آغاز می شود. در برخی از لوازم آرایشی که غلظت خیلی بالایی دارند و بی کیفیت هستند ممکن است ترکیبات سمی داشته باشند که این امر خطر ابتلا به سرطان پوست و سینه را افزایش می دهد.

  • انواع عفونت های چشمی

    برخی از افراد بعد از استفاده از خط چشم و یا ریمل های بی کیفیت شاهد تورم، التهاب، قرمزی و ریزش اشک می شوند. این محصولات به دلیل فرمولاسیون نا مناسبی که دارند به سرعت دور چشم پخش می شوند. یا با عرق کردن وارد چشم شده و به آن آسیب می رسانند. در صورت مشاهده کمترین علائم سریع استفاده از آن ریمل یا خط چشم را قطع کنید.

  • ریزش مژه، ابرو و موی سر

    یکی از عوارض شایع استفاده لوازم آرایشی نا مرغوب ریزش مو است. استفاده از برخی از محصولات مو مانند ژل مو، اسپری فیکس کننده، رنگ مو، رنگهای فانتزی و موارد از این قبیل که توسط برند های غیر استاندارد عرضه می شوند باعث آسیب رسانی به ساقه و ریشه مو شده و در نهایت موجب ریزش آن می شود، همانطور که به آن اشاره شد مژه و ابرو هم بسیار حساس است و استفاده از مداد ابرو، صابون ابرو و ریمل و خط چشم نا مرغوب هم می تواند منجر به ریزش مژه و ابرو شود.

شما اگر در کنار استفاده از محصولات آرایشی از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید تا درصد خیلی بالایی از پوست و موی شما در برابر آسیب های احتمالی و انواع جوش و آکنه و ریزش مو جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای رشد مژه چه کنیم؟

بهترین محصولات کامان برای پوست و مو

برند کامان از سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرده و یکی از اهداف اصلی این برند افزایش سلامت پوست است. این برند با تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت توانسته طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کند. تنوع محصولات کامان بسیار زیاد بوده و این برند محبوب با استفاده از عصاره گیاهان در فرمولاسیون محصولات خود توانسته آنها را در با کیفیت ترین حالت ممکن روانه بازار کند.

پرفروش ترین محصولات کامان

پرفروش ترین محصولات کامان

 

به طور کلی محصولات برند کامان شامل موارد زیر می شود:

  1. ضد تعریق
  2. مراقبت از مو
  3. مراقبت از بدن
  4. مراقبت از پوست
  5. محصولات تابستان
  6. محصولات مخصوص آقایان

پرفروش ترین محصولات برند کامان

تمامی محصولات این برند مشتریان خاص خود را دارند اما در ادامه به چند نمونه از پرفروشترین آنها خواهیم پرداخت.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب سری COLLAGEN

این کرم آبرسان چین و چروک های سطحی پوست را ترمیم می کند. از انواع ویتامین اعم از b1، b3 و b5 برخوردار است. ویتامین b1 یا تیامین برای پوست های خشک و پوست هایی که آکنه دارند مناسب است. وجود این ویتامین در کرم آبرسان واتربمب کامان مدل COLLAGEN سبب رطوبت رسانی به پوست شده و یک گزینه مناسب برای ترمیم پوست های خشک است.

پرفروش ترین محصولات کامان

آبرسان کامان مدل شب در لیست پرفروش ترین محصولات کامان

این آبرسان به سرعت جذب پوست شده و روند پیری آن را کاهش می دهد. انواع پوست را تغذیه می کند و گردش خون در پوست را افزایش می دهد. در فرمولاسیون آبرسان شب کامان از ریشه شیرین بیان استفاده شده. این گیاه در واقع یک لایه محافظ در برابر نور خورشید است و از بروز لکه های پوستی پیشگیری می کند. خاصیت ضد التهابی داشته و به رطوبت رسانی پوست کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که ریشه شیرین بیان در خود کوآنزیم کیوتن دارد. کیتون سبب جوانسازی پوست می شود و به مقاومت آن می افزاید.

پرفروش ترین محصولات کامان

کرم ضد ترک پا کامان

کف پا به دلایل مختلف اعم از چاقی، پوشیدن بیش از حد کفش های پشت باز و پاشنه بلند، ایستادن طولانی مدت روی جسم سخت و هوا خشک و سر می تواند ترک بخورد. هنگامی که رطوبت رسانی به صورت نگیرد پوست کف پا خشک شده و سبب ترک خوردگی می شود. کرم ترک پا کامان موجب رطوبت رسانی به پاهای زبر و ترک خورده می شود و ترک خوردگی آن را ترمیم می کند. این کرم از خاصیت نرم کنندگی بالایی برخوردار است و به سرعت جذب پوست می شود. کرم ترک پا کامان چند کاره بوده و می توانید برای خشکی زانو و آرنج هم از آن استفاده کنید.

کرم ضد ترک پا کامان

پرفروش ترین محصولات کامان

 

کرم پمپی ویتامین C کامان

اگر رادیکال های آزاد به کلاژن پوست آسیب برسانند سبب خشکی و چروک شدن پوست می شود و در نهایت روند پیری افزایش میابد. ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان از بروز چین و چروک روی پوست پیشگیری می کند. در واقع سرعت آسیب رسانی رادیکال آزاد به کلاژن را کم کرده و به حفظ رطوبت و جوانی پوست کمک می نماید. کرم پمپی ویتامین سی کامان لک های پوستی را از بین می برد و به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند.
پرفروش ترین محصولات کامان

ماسک مو کامان مدل آمینو کراتین

همانطور که می دانید موی سر به دلایل مختلفی آسیب می بیند و شکسته می شود و یا ریزش و موخوره می گیرد. ماسک مو مدل آمینو کراتین کامان با توجه به فرمولاسیونی که دارد موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. این ماسک بیشتر در داخل حمام استفاده می شود. موها را کاملا نرم و لخت می کند و سبب درخشان شدن آن می شود.
پرفروش ترین محصولات کامان

خرید اینترنتی محصولات کامان

روغن بدن کامان

روغن کامان از ترکیب شش روغن گیاهی تولید شده است که این روغن ها شامل آرگان، بابونه؛ اسطوخودوس، جوجوبا، کره کاکائو و گل همیشه بهار می باشد. ترکیب این روغن ها موجب که شده که از روغن کامان به عنوان یک محصول برای ترمیم جای سوختی و التهاب استفاده شود. افرادی که باردار هستند برای اینکه پوستشان کشیده نشود می توانند از این روغن استفاده کنند. روغن بدن کامان از علائمی که کشیدگی پوست به وجود می آورد جلوگیری می کند. همچنین این روغن برای ماساژ هم یک گزینه مناسب است.
 

پرفروش ترین محصولات کامان

 

افترشیو کامان HYDRATE در لیست پرفروش ترین محصولات کامان

یکی دیگر از محصولات پرفروش کامان افترشیو می باشد. این افر شیو از سوزش، قرمز و التهاب پیشگیری می کند. همانطور که می دانید پوست صورت بعد از اصلاح تا حدودی خشک می شود، افتر شیو کامان سبب رطوبت رسانی به پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می کند. لطافت و نرمی را به پوستتان می بخشد و از آسیب رسانی به آن پیشگیری می کند.
افترشیو کامان HYDRATE
لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمامی محصولات کامان بسیار پرفروش هستند و طرفداران بسیاری دارد. ما در این مطلب از هفت رژ سعی کردیم چند نمونه از پرفروش ترین های این برند را خدمتتان معرفی کنیم.
 
5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *