بهترین رنگ لاک ناخن مناسب تابستان ۲۰۲۴ ۱۴۰۳
لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

لاک ناخن مناسب تابستان : به طور رسمی زمان شروع تابستان است، به این معنی که زمان آن رسیده است که مانیکور خود را مطابق با فصل به روز کنید. چه ترجیح می دهید مراقبت از ناخن های خود را به متخصصان بسپارید یا آنها را در خانه رنگ کنید، راز انجام یک مانیکور عالی و سرگرم کننده در تابستان همه در انتخاب رنگ مناسب است.

همانطور که می دانید در دنیای رنگ تنوع بسیار بالا بوده و هر فصلی رنگ مخصوص خود را دارد. نسل جدیدی از رنگ های به روز شده از فصل گذشته در تابستان امسال در چرخش خواهند بود. در این مقاله چند نمونه از رنگ های ناخن پرطرفدار برای تابستان را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی با ناخن ژله ای

در فصل تابستان ناخن های ژله با درخشش دیده می شوند تا اینکه فقط یک رنگ ثابت داشته باشند. برای ناخن های ژله ای هر رنگی را می توانید استفاده کنید و مناسب ترین آنها برای تابستان رنگ آبی روشن و صورتی است. اما رنگ تنها راه برای اسپرت کردن ناخن های ژله ای نیست، از روکش های فلزی کرومی می توان درکنار آن استفاده کرد. برای ارتقای سطح ناخن‌های ژله‌ای، پیشنهاد می‌کنیم جزئیات میوه‌ای کوچک یا لایه‌ای از برق ناخن را برای بافت بیشتر اضافه کنید.

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

طرح ناخن تابستانی ساده و شیک با لاک سبز نعنایی

سبز نعنایی یک رنگ ناخن جذاب تابستانی است که می تواند بسته به رنگ پوست شما متفاوت به نظر برسد. برای پوست های کم رنگ تر رنگ های سبز نعنایی روشن را انتخاب کنید. رنگ های پوست متوسط می نوانند سبز نعنایی کلاسیک را انتخاب کنند. افرادی که پوست تیره تر دارند می توانند از سبز نعنایی با ته رنگ های آبی استفاده کنند که یک تناسب عالی است و به خوبی ته رنگ های پوست را تکمیل می کند.

ناخن سبز نعنایی مات

لاک ناخن مناسب تابستان

 

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

طرح و مدل ناخن مربعی بلند تابستانی با لاک صورتی روشن

رنگ ناخن صورتی یکی رنگ های اصلی ناخن در تابستان است. لاک های صورتی شفاف و روشن می توانند برای این فصل مناسب باشند که معمولا با لباس های رنگ روشن در فصل تابستان ست می شوند.

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

رنگ صورتی هم روی پوست سفید و هم پوست تیره زیباست و با استفاده از اکسسوری می توانید زیبایی ناخن خود را چند برابر کنید.

لاک ناخن مناسب تابستان

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۳ با لاک آبی اقیانوسی

هیچ چیز برای تابستان مناسب تر از رنگ های آب اقیانوسی ساحل نیست. آبی‌های ساحلی، سبز، و سایه‌های فیروزه‌ای، با شدت‌های مختلف، در تابستان امسال تقاضای زیادی دارند. به جای هماهنگ کردن سایه با رنگ پوست خود، رنگ هایی را که دوست دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از ترند آبی استفاده کنید، سعی کنید از رنگ‌های آبی یا سبز آبی مورد علاقه‌تان استفاده کنید و رنگی کم‌رنگ و یخ به آن‌ها بدهید. یا برای مانیکور آبی به سطح بعدی کمی زرق و برق اضافه کنید.

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۳

لاک ناخن مناسب تابستان

اگر در تابستان خیلی به دریا و مناطق ساحلی می روید این رنگ ناخن مناسب شماست.

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

 

زرد کره ای رنگ لاک مناسب تابستان

ناخن‌های زرد کره‌ای را امتحان کنید تا کمی رنگ کم‌رنگی داشته باشید که هنوز برای تابستان مناسب است. زرد کره ای برای همه رنگ پوست ها مناسب است و روش های مختلفی برای پوشیدن آن وجود دارد. یک مانیکور دقیق برای نشان دادن رنگ زرد عالی است، اما رنگ آمیزی آن دشوار است زیرا می تواند رگه دار به نظر برسد. یک راه برای اطمینان از اینکه لاک زرد کره ای بدون رگه باقی می ماند این است که ناخن ها را قبل از رنگ کردن به درستی آماده کنید. من پیشنهاد می‌کنم برای جلوگیری از رگه‌شدن، از یک پرکننده رج عالی یا پوشش پایه لاستیکی استفاده کنید. این رنگ برای افرادی که پوست تیره و برنز دارند مناسب است زیرا باعث می شود ناخن ها بیشتر به چشم بیایند.

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

رنگ لاک نارنجی آتشی برای تابستان

رنگ ناخن نارنجی یا قرمز روشن برای افرادی که حتی در تابستان هم تیره پوش هستند یک گزینه مناسب است. ترکیب رنگ نارنجی و سفید برای تابستان می تواند یک گزینه عالی و پرطرفدار باشد.

لاک ناخن مناسب تابستان

رنگ های زرد و نارنجی نشان دهنده گرمای تابستان هستند و می تواند یک رنگ ناخن جذاب برای این فصل باشد.

ناخن نارنجی آتشی

لاک ناخن مناسب تابستان

طرح ناخن سفید برای تابستان

سفید هم یکی از کلاسیک ترین و زیباترین رنگ ناخن است و افرادی که پوست برنز دارند بیشتر طرفدار این رنگ از ناخن هستند. اما باید بدانید که لاک ناخن سفید با همه نوع پوست زیباست. ترکیب رنگ ناخن سفید با لباس های تابستانی فوق العاده بوده و استایل شما را خاص می کند. لازم است اشاره کنیم که اگر رنگ ناخن سفید را انتخاب می کنید حتما از اکسسوری استفاده کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

لاک ناخن مناسب تابستان

طرح ناخن سفید مناسب تابستان

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید از نگین و اکلین برای طراحی ناخن سفید استفاده کرده اند که باعث زیباتر شدن ناخن شده است. استفاده از نگین روی ناخن سفید باعث می شود که ناخن شما برای مهمانی های تابستانه هم مناسب باشد.

لاک ناخن مناسب تابستان

لاک ناخن مناسب تابستان

 

طرح ناخن سفید ساده برای روزمره گزینه مناسبی است. همانطور که گفته شد رنگ های بسیاری وجود دارند و می توانید از آنها استفاده کنید اما ما سعی کردیم بهترین و مناسب ترین رنگ لاک برای فصل تابستان را خدمتتان معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب از هفت رژ برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (20 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *