مدل آرایش دخترانه تابستانی ۱۴۰۳ ۲۰۲۴
مدل آرایش دخترانه تابستانی

مدل آرایش دخترانه تابستانی 1403 2024 ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

مدل آرایش دخترانه تابستانی : همانطور که می دانید در دنیای مد و زیبایی، انواع مختلف مدل آرایش و میکاپ وجود دارد و همه روزه مدل های جدیدی ارائه می شود. با توجه به تغییر دما و شرایط در هر کدام از فصول سال بانوان مدل آرایش خود را تغییر می دهند. به هرحال هر فصل تم رنگی، تم لباس و تم آرایش خاص خود را دارد. در این مقاله از هفت رژ می خواهیم درباره چند مدل زیبا آرایش تابستان ۱۴۰۳ صحبت کنیم.

نکات و ترفند آرایش تابستانی

با افزایش دما در فصل تابستان شما می تواند از ترند های آرایشی شاد استفاده کنید و تغییر شگفت انگیزی در ظاهر خود ایجاد نمایید. یکی از نکاتی که در این فصل بسیار حائز اهمیت است، انتخاب لوازم آرایشی با کیفیت می باشد.
همانطور که می دانید در فصل تابستان صورت به دلیل گرما عرق می کند و همین امر موجب ماسیده شدن آرایش می شود. پیشنهاد می کنیم که از لوازم آرایشی سبک در این فصل استفاده کنید.

استفاده از پرایمر قبل از آرایش

هنگامی که از پرایمر استفاده کنید باعث پیشگیری از ترشح بیش از حد چربی می شود. پرایمر جدا کنترل ترشح چربی باعث افزایش ماندگاری آرایش هم می شود. برای آرایش در تابستان ابتدا یک پرایمر متناسب با پوست خود تهیه کنید و قبل از آرایش آن را به صورتتان بزنید. پرایمر را روی گونه، پیشانی و بینی و چانه بمالید و پس از چند دقیقه آرایش کنید.

انتخاب کرم پودر

به دلیل افزایش دما در فصل تابستان پوست صورت به طور مداوم عرق می کند و اگر کرم پودر مناسبی انتخاب نکنید، کرم پودر روی پوستتان کیکی می شود. اگر پوست خیلی چربی دارید سعی کنید در این فصل از کرم پودر های سبک یا ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید. این نوع محصولات باعث می شوند که دیگر روی پوستتان احساس سنگینی نکنید.

آرایش در تابستان

مدل آرایش دخترانه تابستانی

 

خط چشم و ریمل ضد آب

برخی از ریمل ها با گرما و حرارت ریزش می کنند و پخش می شوند. خط چشم هم به همین صورت است و در اثر تعریق دور چشم پخش می شود. در تابستان برای پیشگیری از این اتفاق ریمل و خط چشم ضد آب تهیه نمایید.

برای اطلاع از دیگر نکات و ترفند های آرایش در فصل گرما مقاله نکات مهم در آرایش تابستانی را مطالعه کنید.

مدل آرایش تابستانی ۱۴۰۳

در تابستان بیشتر آرایش های شاد ترند است و در این فصل سعی کنید از لوازم رنگ روشن استفاده کنید. مثلا برای گونه ها رژ گونه های صورتی و نارنجی بزنید و سایه های رنگ روشن را انتخاب کنید. همچنین خط چشم های رنگی هم یک گزینه مناسب برای آرایش در تابستان هستند. با توجه به رنگ لباس خود خط چشم رنگی را انتخاب کنید یا از رنگ های مکمل استفاده کنید. برای استفاده از آن خط چشم را دنباله دار بکشید و تا قسمت میانی چشم ادامه دهید.

مدل آرایش دخترانه تابستانی

مدل آرایش دخترانه تابستانی

 

آموزش آرایش تابستانه

برای این منظور اول باید پوستتان را کاملا بشورید و بعد از اینکه خشک شد به آن مرطوب کننده بزنید. اجازه دهید تا مرطوب کننده به پوست جذب شده و بعد ضد آفتاب بزنید. ضد آفتاب را به کل صورتتان به جز دور چشم زده و سپس روی آن پرایمر بمالید. اگر ضد آفتاب تان رنگی است نیاز به کرم پودر نیست در غیر اینصورت چند دقیقه بعد کرم پودر را به قسمت های لازم صورت بزنید.

یک رژ گونه رنگ روشن انتخاب کنید و کمی به گونه هایتان بزنید. سعی کنید زیاد از رژ گونه استفاده نکنید و هر چقدر آرایش تان ملایم تر باشد برای این فصل بهتر است.

مدل آرایش دخترانه تابستانی

مدل آرایش دخترانه تابستانی

 

برای انتخاب رژ لب هم باید بگوییم که رنگ آن بستگی به رنگ رژ گونه و همچنین لباس تان دارد. اما ترجیحا رژ لب های رنگ ثابت را انتخاب کنید تا بر اثر گرما پخش نشده و به راحتی پاک نگردند.

یکی از دیگر روش های آرایش در تابستان آرایش سبک است. در این نوع از آرایش شما فقط از ضد آفتاب و خط چشم و بالم لب استفاده می کنید. این مدل از آرایش برای افرادی که پوست صاف دارند توصیه می شود.

مدل میکاپ تابستانی جدید ۱۴۰۳ ۲۰۲۴

آرایش با خط چشم های رنگی

مدل میکاپ تابستانی جدید 1403 2024

مدل آرایش برنزی

مدل آرایش برنزی

مدل آرایش تابستانی ساده

مدل آرایش تابستانی ساده

مدل آرایش دخترانه تابستانی

 

آرایش ایربراش

ایربراش یک دستگاه است که مواد آرایشی را به همراه هوای فشرده شده روی پوست پخش می کند.

مدل آرایش دخترانه تابستانی

آرایش مات

برای آرایش مات از مواد آرایشی استفاده می کنند که پوست را براق نمی کند.

مدل آرایش دخترانه تابستانی

آرایش نود تابستانی ۱۴۰۳

در آرایش نود بیشتر از لوازم آرایشی که همرنگ پوست است استفاده می شود. این نوع از آرایش در سال ۱۴۰۳ ترند است.

آرایش نود تابستانی 1403

مدل آرایش دخترانه تابستانی

 

دلیل آرایش کردن خانمها

از لحاظ روانشناختی خانم ها به دلایل مختلفی اقدام به آرایش می کنند که برخی از این دلایل شامل افزایش اعتماد به نفس، ایجاد تغییر در ظاهر، مخفی کردن جوش و ضعف های صورت و افزایش جذابیت و زیبایی می باشد.

آرایش باعث می شود که ظاهر آراسته تر و زیبایی چهره شما دو چندان شود. خوشبختانه با وجود برند های معتبر لوازم آرایشی در ایران و سایر نقاط جهان بانوان عزیز توانسته اند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین آرایش صورت را انجام دهند.

در مطالب ارائه شده سعی کردیم نحوه آرایش در تابستان ۱۴۰۳ و چند مدل از آرایش مناسب برای تابستان را خدمتتان ارائه دهیم. امیدواریم که این مقاله از هفت رژ برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *