بهترین ترفندهای آرایش برای صورت لاغر و کشیده
آرایش صورت لاغر و استخوانی

آرایش صورت لاغر و استخوانی ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آرایش صورت لاغر و استخوانی : هیچ قانونی در زیبایی وجود ندارد و ترجیح شخصی افراد است که تعیین می کند آنها به چه صورت در اجتماع ظاهر شوند. اگر دنبال نقطه ای برای شروع می گردید تنظیم روتین آرایشتان برای فرم صورتتان می تواند پایه محکم باشد. شاید شما هم دیده باشید که اکثرا کسانی که صورت گرد دارند به دنبال این هستند که با استفاده از کانتور ظاهری تراشیده تر را به نمایش بگذارند و همچنین شخصی با صورت باریک این نکته را کنار گذاشته و سعی دارد با آرایش صورت خود را گرد تر نشان دهد. خب چه ترفندی برای آرایش صورت های لاغر و کشیده وجود دارد؟ در ادامه به خواندن ترفند های آرایش برای صورت لاغر و پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش ادامه دهید.

آرایش برای صورت های لاغر و کشیده

اگر چه امروزه داشتن صورت کشیده بسیار ترند و جذاب است. اما تا زمانی که ندانید از چه ترفندی برای آرایش این نوع صورت باید استفاده کنید نمی توانید آنطوری که باید زیبایی صورتتان را به نمایش بگذارید.

۱)آماده سازی محصولات پرکننده

اهمیت آمادگی شما می تواند موفقیت آرایش شما را تعیین کند. هنگامی که می خواهید به صورت خود حجم دهید، اولین قدم استفاده از محصولات مراقبت از پوست است که پوست را آبرسانی و حجیم می کند تا ظاهری پرتر ایجاد کند. این آمادگی از شب قبل و در حین انجام روتین مراقبت از پوست شروع می شود. برای بیدار شدن با پوستی مرطوب و چاق، قبل از خواب از یک سرم مانند سرم تقویت کننده زیبایی استفاده کنید.

۲)ایجاد سایه با برنزر

یکی از ساده ترین راه ها برای پنهان کردن صورت باریک، استفاده از پودر برنزینگ است. بر روی نواحی مانند محیط پیشانی، خط فک و شقیقه ها تمرکز کنید تا این توهم ایجاد کنید که صورت شما «کوتاه تر» از آن حالت طبیعی است.

چگونه صورت کشیده را گرد نشان دهیم

۳)کانتور خود را درست بگیرید

کانتورینگ برای تغییر شکل صورت ضروری است و باید توجه داشت که این فرآیند با برنزه کردن متفاوت است. از کانتور کرم استفاده کنید و یک خط درست زیر استخوان گونه، تا نیمه پایین به سمت دهان بکشید. این ترفند گونه ها را مشخص می کند و این توهم را ایجاد می کند که صورت پهن است. وقتی کارتان تمام شد، آن را با هم ترکیب کنید و به خط مو وارد کنید. همچنین می توانید کانتور را در امتداد چانه اضافه کنید و به سمت بیرون مخلوط کنید تا شکلی پهن تر ایجاد کنید.

آرایش صورت لاغر و استخوانی

آرایش صورت لاغر و استخوانی

 

۴)برجسته کردن

هایلایتر نقش کلیدی واقعی در پهن کردن چهره باریک دارد. با هایلایتر کرمی، هایلایتر را روی مرکز پیشانی، زیر چشم ها و بالای گونه ها بزنید. ضربه زدن به این نقاط بلند صورت توجه را به سمت بالا و خارج جلب می کند. با این حال، کریزکی پیشنهاد می کند هنگام برجسته کردن صورت باریک، از چانه دوری کنید. هایلایتر یا پودر براق کننده اضافی را روی پلک ها و پلک بینی خود بمالید، اما از چانه خود بگذرید، زیرا این کار صورت شما را بلندتر نشان می دهد.

نکته: از زدن هایلایتر در طول بینی و چانه خودداری کنید. اما مطمئن شوید که مقداری از آن را روی نوک بینی و درست بالای مرکز ابروها زده اید.

آرایش صورت کشیده و لاغر

۵)روی ابروها تمرکز کنید

کشیدن ابروها به سمت بیرون و باز کردن آن ها به مقدار کمی نیز به پهن شدن صورت کمک می کند. فقط مطمئن شوید که هنگام کشیدن ابروهای خود از خطوط کوتاه استفاده کنید تا ظاهر موهای ابرو را حفظ کنید.

۶)استفاده از رژگونه

استفاده از رژگونه اغلب می تواند یک مرحله زیبایی ترسناک بدون توجه به شکل صورت شما باشد. از انتخاب رنگ مناسب گرفته تا استفاده با قلم موی مناسب ، اغلب هیچ اندازه مناسبی وجود ندارد. در این مورد، اگر به دنبال برجسته کردن با رنگ های مختلف هستید، رژگونه می تواند یک ابزار مناسب برای شما باشد. برای ظاهری که هنوز هم طبیعی است، روی استفاده از رژگونه درست زیر سیب های گونه خود تمرکز کنید که شبیه به برنزه کننده یا کانتور است. با یک حرکت رو به بالا به سمت لاله گوش خود را با هم مخلوط کرده و اعمال کنید تا توهمی را که می خواهید ایجاد کنید. سعی کنید رژ گونه را بیشتر روی سیب های گونه بمالید و از استفاده زیاد از رژ گونه خودداری کنید.

آرایش صورت لاغر و استخوانی

آرایش صورت لاغر و استخوانی

 

۷)ساخت صورت با کرم پودر

استفاده از یک کرم پودر مناسب باعث می شود که لک های صورت پوشانده شود و چهره زیباتر به نظر برسد. لازم به ذکر است کیفیت کرم پودر باید به صورتی باشد که در طول روز روی صورت بماند و به سرعت پاک نشود.

۸)به مژه هایتان رسیدگی کنید

ممکن است پس از استفاده از کرم پودر، رژگونه، و برنزه‌کننده به راحتی از کارهای دراماتیک صرف نظر کنید، اما صدای ما را بشنوید. بازی کردن گاه به گاه با مژه ها برای اینکه مژه ها پرتر، پررنگ تر و شاداب تر به نظر برسند می تواند به اندازه کافی روی ظاهر شما تاثیر مثبت بگذارد.

۹)از مژه مصنوعی استفاده کنید

در نهایت کار کردن روی چشم ها کشیدگی صورت را از بین می برد. برای چنین صورتی پیشنهاد ما به شما چشم گربه ای که می توانید با استفاده مژه های مصنوعی پرپرشت کار را به اتمام برسانید. سعی کنید در قسمت انتهایی پلک های شما مژه پرپشت تر باشند.

با رعایت ترفند های گفته شده می توانید بهترین میکاپ را برای صورت های لاغر و کشیده انجام دهید. امیدواریم این مطلب از هفت رژ برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.

آرایش صورت لاغر و استخوانی

آرایش صورت لاغر و استخوانی

 

5/5 - (6 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *