نکاتی برای انتخاب کرم پودر
نکاتی برای انتخاب کرم پودر

نکاتی برای انتخاب کرم پودر | هفت رژ ❤️ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نکاتی برای انتخاب کرم پودر : یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی، کرم پودر است. مانند هر لوازم آرایشی دیگر، باید هنگام خرید کرم پودر به نکات متعددی توجه داشت. اطلاع نداشتن از این نکات باعث می شود کرم پودر نامناسبی خریداری شود و پوست حالتی غیر طبیعی به خود بگیرد. در این مقاله نکاتی که لازم است در هنگام خرید کرم پودر بدانید را با هم بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

کرم پودر چیست؟

کرم پودر که اساس و شالوده ی آرایش محسوب می شود یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی است. حتی اگر تمام ترفندهای درست آرایشی را روی صورت تان داشته باشید، در صورت عدم استفاده از کرم پودر مناسب، آرایش شما جلوه ی زیبایی ندارد. کرم پودر این امکان را به شما می دهد تا پوست خود را با یک لایه پوشانده و یکدست کنید. به طور کلی اکثرا افرادی از کرم پودر در آرایش استفاده می کنند که روی پوست خود جای لک یا جوش و آکنه دارند. همچنین برخی افراد که تمایل دارند رنگ پوست خود را کمی تغییر دهند، از کرم پودر با رنگ دلخواه خود استفاده می کنند.

یک کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های کرم پودر خوب این است که به راحتی جوش و لکه های صورت را محو کند. همچنین مواد تشکیل دهنده ی این کرم پودر نباید از مواد شیمیایی باشد زیرا ممکن است برای پوست خطراتی به همراه داشته باشد. نکته ی دیگری که بسیار حائز اهمیت است این است که کرم پودر باید ساخته شده توسط برند و شرکت های معتبر باشد و استانداردهای مورد نیاز را داشته باشد. در کنار همه ی این ویژگی ها، فاکتور قیمت نیز در هنگام خرید کرم پودر بسیار مهم است. شاید تصور کنید که هرچه قیمت کرم پودر بالاتر باشد حتما کیفیت آن نیز بالاتر است. اما این مورد برای همه کرم پودرها صدق نمی کند.

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

 

نوع میکاپ

یکی از فاکتورهایی که باید هنگام خرید کرم پودر به آن توجه داشته باشید، نوع آرایشی است که می خواهید داشته باشید. به عنوان مثال اگر آرایش مات می خواهید باید از کرم پودر مات استفاده کنید.

کرم پودر برای پوست چرب

کرم پودرها برای پوست های مختلف دارای ترکیبات متفاوتی هستند و در هنگام خرید کرم پودر باید نوع پوست خود را نیز حتما در نظر بگیرید. بهترین کرم پودر برای پوست چرب، کرم پودرهای بدون روغن یا بدون چربی هستند. نبود روغن و چربی در این نوع کرم پودرها باعث می شود تا پوشش مناسبی روی پوست چرب داشته باشند و آزاردهنده نیز نباشند. این کرم پودرها همچنین به راحتی جذب پوست می شوند و حاوی مواد معدنی ای هستند که برای پوست مفید هستند.

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

 

معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

۱- کرم پودر پمپی نوت اصل مات کننده قوی سری Mattifying Extereme Wear

بهترین محصولات برند نوت (Note)

 

۲- کرم پودر گابرینی سری درما مات ۲۴ ساعته (Gabrini Derma MakeUp Cover)

خرید کرم پودر گابرینی اصل از فروشگاه هفت رژ

کرم پودر با پوشش عالی

کرم پودرها را می توان برحسب عوامل مختلفی دسته بندی کرد که یکی از مهم ترین آنها نوع پوشانندگی آنها است. کرم پودری که پوشش مناسبی دارد، حتی در شرایط گرما و با گذر زمان نیز تغییری روی پوست ایجاد نخواهد کرد. همچنین کرم پودرها با پوشش مناسب، بر روی صورت به هیچ وجه حالتی غیرطبیعی ندارند و تنها با استفاده ی یک لایه از آنها تمام لک ها و جوش های صورت پوشانده می شود. نکته ی دیگری که نشانگر پوشانندگی عالی کرم پودر است این است که پس از استفاده از کرم پودر بر روی کل صورت، بافت کرم پودر روی تمام قسمت های صورت مشابه باشد.

کلام آخر

کرم پودر محصولی پرمصرف برای بانوان در سراسر جهان است. از این رو اطلاع از نکات مورد نیاز برای خرید آن برای هر کسی لازم است. کرم پودرها برای پوست های مختلف متفاوت هستند و با درجه های مختلف پوشانندگی و همچنین قیمت های مختلف در بازار عرضه می شوند.

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

نکاتی برای انتخاب کرم پودر

 

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *