ریمل ایزادورا بنفش بهتر است یا نارنجی؛ با تفاوت‌های این دو ریمل آشنا شوید!
ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی ❤️ هفت رژ ، قیمت ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی : ریمل ها در برند های مختلفی تولید می شوند که یکی از معروفترین آنها برند ایزادورا است. این برند دو نوع ریمل به عنوان ریمل ایزادورا بنفش و ریمل ایزادورا نارنجی را تولید کرده است. یکی از سوال هایی که برای اکثر شما عزیزان مطرح شده این است که ریمل ایزادورا بنفش بهتر است یا نارنجی؟ در ادامه توضیحاتی درباره تفاوت این دو ریمل خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

درباره برند ایزادورا

برند ایزادورا در زمینه محصولات آرایشی فعالیت می کند و توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بالایی بین مشتریان کسب کند. این برند در سال ۱۹۸۳ شروع به فعالیت کرده و در سال ۲۰۰۳ محصولات خود را به آمریکا صادر کرد و به مرور زمان این محصولات در سراسر دنیا به عرضه رسیدند. هدف برند ایزادورا این است که می خواهد افراد با ارائه محصولات مقرون به صرفه، با کیفیت بالا و استفاده آسان زیبایی خود را تعیین کنند. این برند می خواهد با صادق بودن، فراگیر بودن و مسئولیت پذیر بودن در هر کاری که انجام می دهد، ارتباط مثبتی با مصرف کنندگان خود ایجاد کند.

برای دهه‌ها، این برند افتخار به مجموعه‌ای از بیانیه‌های برند پایبند بوده‌ که نشان دهنده تعهد آن به کیفیت، اخلاق و شمول است. این ادعاها از زمان آغاز به کار بخشی از DNA برند ایزادورا بوده است و به عنوان پایه ای بوده که برند ایزادورا بر اساس آن شکوفا شده است. امروز، این برند همچنان از این موارد استقبال می کند و اطمینان می دهد که محصولات ایزادورا بالاترین استانداردهای ممکن را برآورده می کنند. تعهد ایزادورا به ارائه محصولات کاربرپسند و باکیفیت، بدون عطر بودن، باعث شده که انتخاب افراد بسیاری باشد. این برند همچنین مفتخر است که طیفی را ارائه می‌کند.

ریمل ایزادورا بنفش اصل

این ریمل برس بزرگی دارد و هر مژه را بسیار حجیم و پررنگ می کند. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه هستند جمع شدن ریمل و ریزش مژه است که خوشبختانه ریمل بنفش ایزادورا اینگونه نیست و هیچ جمع شدگی برای تار های مژه ایجاد نمی کند. یکی از دیگر ویژگی های این ریمل این است که دور چشم پخش نمی شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بر اثر گرم شدن هوا و تعریق صورت ریمل ریزش کرده و دور چشم پخش می شود. این ریمل باکیفیت هیچ پخش شوندگی ندارد. ریمل بنفش از موم های گیاهی از سبوس برنج برخوردار است و از مژه محافظت می کند.

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

 

ریمل حجم دهنده ایزادورا بنفش مدل بیگ بلد

ریمل ایزادورا نارنجی اصل

نمونه نارنجی این ریمل حجم دهی بالایی دارد و طول مژه را افزایش می دهد. این ریمل کیفیت خوبی دارد اما ممکن است در طول روز با کمی ریزش همراه باشد. مژه ها را خیلی براق و پر رنگ می کند. ریمل نارنجی حجم بیشتری به مژه می دهد و به جرعت می توان گفت که فرمولاسیون خیلی قوی دارد.

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

تفاوت ریمل ایزادورا بنفش و نارنجی

هرکدام از این ریمل ها ویژگی های مخصوص خود را دارند و همین ویژگی ها باعث شده که از یکدیگر متمایز شوند. برخی از تفاوت های این دو ریمل شامل موارد زیر می شود:

رنگ

ریمل نارنجی این برند از رنگ بسیار براق مشکی برخوردار است در حالی که نمونه بنفش این ریمل مات بوده و مناسب آرایش های طبیعی است. اگر می خواهید آرایش ملایم و مات داشته باشید می توانید از ریمل ایزادورا بنفش استفاده کنید. نمونه نارنجی این ریمل مناسب آرایش های غلیط است و مژه ها را خیلی پررنگ تر نشان می دهد.

براش

نمونه بنفش ریمل ایزادورا براش با موهای کوتاه و بلند دارد و مژه ها را حجیم و بلند می کند و برای بیشتر مژه های می تواند استفاده شود. ریمل ایزادورا نارنجی براش بزرگ تر به همراه موهای کوتاه و بلند دارد و برای افرادی که مژه های کوتاه و کم پشت دارند گزینه مناسب تری است. این ریمل حجم عالی به مژه می دهد اما برای مژه های بلند و پرپشت مناسب نیست زیرا حالت طبیعی روی آن ایجاد نمی کند.

ماندگاری

هر دو ریمل به یک اندازه ماندگاری دارند اما ریمل ایزادورا بنفش در طول روز پخش نمی شود. در مقابل ریمل نارنجی ممکن است در طول روز کمی ریزش پیدا کند و چون حجم بالاتری دارد احتمال دارد که سنگینی روی مژه ایجاد کند.

ریمل ایزادورا بنفش بهتر است یا نارنجی

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد هرکدام از ریمل ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. افراد با توجه به نوع مژه، نوع میکاپ و مواردی از این قبیل باید ریمل را انتخاب کنند. طبق تحقیقات ارائه شده دریافتیم که ریمل ایزادورا بنفش برای افرادی که مژه های بلند دارند گزینه بهتری است و ریمل نارنجی برای افراد با مژه های کوتاه می تواند استفاده شود.

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

ریمل ایزادورا بنفش یا نارنجی

 

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که ارائه شد به خوبی با تفاوت این دو ریمل اشنا شده باشید و نوع مناسب مژه های خود را تهیه کنید.

تفاوت ریمل ایزادورا اصل و تقلبی

برای تشخیص تفاوت های بین ریمل ایزادورا اورجینال و تقلبی مقاله ریمل ایزادورا اصل و فیک را مطالعه کنید.

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *