تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن به گفته میکاپ آرتیست ها
تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن | هفت رژ ❤️ خرید اینترنتی لوازم آرایش خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن : آیا تفاوت کانتور و برونز را می دانید؟ اگر نه خجالت نکشید‌ چون تنها نیستید‌؛ در حقیقت این دو بسیار شبیه به هم هستند و گاهی اوقات جایگزین یکدیگر می شوند‌ . به همین دلیل است که خیلی ها به جای استفاده از محصولات برنز از کانتور و یا بالعکس استفاده می کنند‌ ، گرچه تمام تکنیک های میکاپ یکسان نیستند. در هرحال این دو محصول متفاوت و مجزا هستند. اگر از کانتور و برنزر به عنوان محصولات چندمنظوره استفاده می کنید لازم است تجدیدنظر کنید.به طور مثال برای اینکه بفهمید بهتر است برای گونه هایتان از کانتور و یا برنزر استفاده کنید باید تفاوت این دو را بفهمید. با ما همراه باشید در هفت رژ

تفاوت برنزر و کانتور چیست؟

اصلا جای تعجب نیست که این دو محصول را شبیه به یکدیگر بدانید. گاهی اوقات این دو محصول اثرات یکسانی را به جای می گذارند.دانیل مارتین، هنرمند میکاپ ساکن نیویورک، می‌گوید: «تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد. کانتورینگ در مورد شکل دادن و مشخص کردن ساختار صورت است، در حالی که برنزینگ به معنای گرم کردن پوست در جایی است که خورشید به طور طبیعی به آن برخورد می کند. ماریو ددیوانوویچ، آرایشگر کیم کارداشیان و مسلماً سلطان کانتور، همین مطلب را تکرار میکند و در ادامه می‌افزاید که کانتورینگ بُعد و تقارن ایجاد می‌کند، در حالی که برنز کردن، رنگ طبیعی به تناژ پوست اضافه می‌کند.

تفاوت اصلی این دو محصول در اهداف استفاده از آنهاست‌ . هدف کانتور ایجاد سایه روی صورت است. اثرات این سایه ها بقدری جادویی هستند که گاهی اوقات می توانند صورت را لاغرتر، گونه ها را برجسته تر ، خط چانه را بولدتر، بینی را باریک تر و لب ها را پر تر نشان دهند‌ .

هدف برنزر ها گرما بخشیدن به صورت به طور طبیعی می باشد نه به شکل سایه! با زدن برونزر ها طوری به نظر می ایید که انگار هرروز در کنار سواحل افتاب می گیرید ،حتی در وسط زمستان!

حال دریافتید که هر دو محصول اهداف متفاوتی دارند، ایجاد سایه و گرمی صورت. کافی است کمی فکر کنید‌، کانتور با ایجاد سایه ، تناژ خنک به پوست می دهد. از طرفی دیکر برنزر ها تناژ گرم دارند. به همین دلیل است که اگر از برنزر به جای کانتور استفاده کنید پوستتان بیشتر نارنجی می شود تا تفکیک شده و گریم شده. از طرفی اگر به جای برنزر از کانتور استفاده کنید پوستتان خاکستری و بی روح می شود که هیج‌گرمایی هم ندارد.

به خاطر داشته باشید که یافتن یک برنز کننده یا کانتور مناسب برای افرادی که دارای رنگ‌های تیره هستند می‌تواند دشوار باشد (و غیرمنصفانه است) زیرا گزینه‌های کمتری در بازار وجود دارد که به آن رنگ پوست‌ها پاسخ می‌دهد. همانطور که گفته شد، برخی از مارک ها – مانند LYS و Fenty Beauty – وجود دارند که تنوع رنگی بی نظیری دارند و این مشکل را به خوبی حل کردند در نهایت، بهترین انتخاب شما این است که به دنبال طیف هایی باشید که به برجستگی ها بعد بیشتری بدهند که نه تنها ظاهر جذابی داشته باشید، بلکه درخشندگی فوق العاده ای به پوست می بخشند. نگران نباشید، ما در اینجا هستیم تا با ارائه مشاوره های تخصصی شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری کنیم.

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

 

چگونه کانتور کنیم؟

علاوه بر تفاوت این دو محصول ، مراحل زدن آنها نیز متفاوت است. حال با ما باشید تا مراحل زدن کانتور را به شما آموزش دهیم.

مرحله۱: نقاط کلیدی را کانتور کنید

یکی از تفاوت های اساسی کانتور و برنزر این است که در چه نقاطی از صورت باید آنها را بزنیم. زدن کانتور سراسر صورت یک ظاهر غیرطبیعی به شما می دهد. باید کانتور را به نقاط خاصی بزنید تا سایه ای طبیعی روی صورتتان بیاندازد. با استفاده از براش، کانتور را به شقیقه، گوشه های پایین بینی در دوطرف، زیر خط گونه، خط چانه و زیر خط لب پایینی بزنید.

مرحله۲: به خورد پوست دهید

یکی از عواملی که باعث کثیف شدن کانتور میشود، نادیده گرفتن این مرحله است. این مرحله زمان خیلی کمی را میگیرد اما تغییر مهمی بر جای می گذارد. بااستفاده از براش و اسپانج ، کانتور را روی پوست پخش کنید.

مرحله۳: هایلایتر بزنید

کانتور و هایلایتر همیشه مکمل هم هستند. نقاط برجسته صورت را هایلایت کنید تا کارتان تکمیل شود. با استفاده پودر روشن کننده مثل پودر هایلایت روشن کننده لورال پاریس مدل True Match ، پایین لبه های بینی، بالای گونه ها، اطراف گوشه داخلی چشم را هایلایت کنید.

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

 

برنزر چیست؟

برنزر نوت

اگر پوست روشنی دارید، میکاپ آرتیست ساکن نیویورک، Elisa Flowers، قبلاً به Allure گفته بود که به دنبال یک برنز کننده فقط یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست خود باشید تا طبیعی ترین نتیجه را به دست آورید و همیشه، همیشه هنگام استفاده از یک دست روشن استفاده کنید. . از نظر ته رنگ، به دنبال گزینه هایی باشید که خنثی هستند تا باور پذیر ترین درخشش ممکن را داشته باشید. فلاورز می‌گوید: برای رنگ‌های روشن تا متوسط، از برنزر هایی که بیش از حد نارنجی یا قرمز به نظر می‌رسند خودداری کنید، زیرا زمانی که آن را روی پوست بمالید، شدیدتر می‌شود.

 ویژگی‌ها کانتور برنزر
معنا یک محصول زیبایی برای حالت دادن به صورت و ایجاد خطوط و عمق‌های مورد نظر روی چهره یک مایع یا پودر آرایشی برای تغییر رنگ و برق پوست
کاربردها برای حالت دادن و تعریف پستی و بلندی‌های صورت برای برنزه و گرم کردن رنگ پوست بدون حمام آفتاب
نتایج ایجاد بعد، ساختار دادن به صورت مثل تاکید بر گونه‌ها  تیره تر شدن رنگ پوست

چگونه از برنزر استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا گفتیم مراحل استفاده از برنزر با کانتور متفاوت است. با ما همراه باشید!

مرحله۱: به شکل عدد ۳ برونزر بزنید

اگر فکر می کنید برنزر ها می توانند جایگزینی مناسب برای آفتاب گرفتن باشد باید بگوییم اینگونه نیست. درست است که محل زدن برنزر ها مثل کانتور ها خیلی حساس نیست اما نباید هرجا که دلتان خواست آنها را بزنید. اگر اینگونه بود می توانستید به جای برنزر از یک فونداسیون تیره استفاده کنید! برنزر ها بر روی پیشانی ، گونه ها و چانه زده می شوند‌ ، همان نقاطی که در مرکز نور خورشید قرار می گیرند. بهترین راه این است که برونزر را به شکل عدد ۳ به صورت بزنید‌ . براش را درون پودر برونز زده و به شکل عدد ۳ یا حرف E آن را به روی شقیقه ، گونه و چانه بزنید.

مرحله۲: گردن را فراموش نکنید

اشتباه آماتور ها را نکنید. گردنتان باید با صورتتان همخوانی داشته باشد. به این معنا که زدن برونزر را روی گردن فراموش نکنید. قبل از کنار گذاشتن براش ، کمی از پودر را در دو طرف گردن بزنید.

مرحله۳: رژگونه بزنید

در حالی که مرحله نهایی بعد از کانتور، هایلایت کردن است، اما در مورد برونزه باید بدانید که برونزر با رژگونه کامل می شود‌ . با زدن رژ گونه بر روی گونه ها ظاهر شما طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

تفاوت بین کانتور کردن و برنزه کردن

 

سخن پایانی

کانتور و برنزر هر دو برای زیبایی چهره به کار می‌روند، اما تفاوت‌هایی نیز بایکدیگر دارند. از آنجا که هرکدام مخصوص منطقه‌ای خاص از پوست است، نباید کانتور و برنزر را به جای هم به کار برد. بلکه باید هر کدام را درست استفاده کرد تا نتیجه آن میکاپی زیبا و بی نظیر باشد. در این رابطه توصیه می‌کنیم مطلب آموزش کانتورینگ با توجه به شکل صورت را مطالعه کنید.

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *