ترفند های آرایش ابرو مدل پهن و صاف
ترفند های آرایش ابرو

ترفند های آرایش ابرو ، ابرو مدل پهن و صاف دخترانه ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترفند های آرایش ابرو : در زمان های قدیم بیشتر مدلهای ابرو نازک بودند اما امروزه ابروهای پهن مد است. به طور کلی ابرو هر چقدر که پهن و کشیده باشد چهره را جذاب تر می کند. در ادامه ترفند داشتن مدل ابروی صاف و پهن را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

یک قسمت صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره دارد ابرو است. حالت ابرو باید با توجه به فرم صورت انتخاب شود. ابروهای پهن بیشتر به صورت های پهن و گرد می آید اما هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند مدل ابروی دلخواه را داشته باشد. ریزش ابرو در نازک شدن مدل ابرو تاثیر بسزایی دارد و یکی از روشهایی که به وسیله آن می توانید ابروهای پهنی داشته باشید این است که از ریزش ابروی خود جلوگیری کنید.

دلایل ریزش ابرو

ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اعم از عدم تعادل هورمونی، عدم شرایط خود ایمنی و یا ضربه های فیزیکی بروز پیدا کند.

  • کمبود مواد مغذی
    بدن انسان نیاز به مواد مغزی دارد و کمبود برخی از ویتامین و مواد معدنی در بدن موجب ریزش مژه و ابرو می شود. برخی از ویتامین هایی که بر ابرو تاثیر می گذارند شامل ویتامین C، ویتامین B-7، ویتامینE، ویتامینD و ویتامین B-12 می باشند. تامین این ویتامین ها در بدن باعث پیشگیری از ریزش ابرو می شود.
  • پسوریازیس این یک اختلال خود ایمنی بوده و موجب تکثیر سلول های پوست می گردد به نحوی که حالت پوسته پوسته و قرمز ایجاد می کند سبب مسدود سازی فولیکول های مو می گردد و از رشد آن جلوگیری می کند.
  • درماتیت سبورئیکاین بیماری بر اثر قارچ رخ می دهد، همچنین زمانی که تولید چربی در پوست سر زیاد می شود امکان بروز درماتیت سبورئیک وجود دارد که موجب بروز شروع در ابروها می شود.
  • استفاده از صابون ابروهای بی کیفیت 
    • متاسفانه برخی از برند های نا معتبر صابون ابروهای بی کیفیت را وارد بازار می کنند که استفاده از آن منجر به ریزش ابرو می شود. برای استفاده از صابون ابرو حتما به مارک و اصل بودن آن دقت کنید.
ترفند های آرایش ابرو

ترفند های آرایش ابرو

 

مدل ابرو پهن و صاف دخترانه

از سرم رشد ابرو استفاده کنید

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد ابرو به دلایل مختلفی ممکن است ریزش پیدا کند. برخی از افراد هم به صورت مادرزاد ابروهای کم پشت دارند. برای رشد ابروهای خود می توانید از سرم های رشد ابرو استفاده نمایید. یکی از این محصولات سرم رشد ابرو سریتا است که به طور شگفت آوری موجب پر پشت شدن ابروهای تان می شود.

خرید ژل و صابون ابرو گابرینی اصل از فروشگاه هفت رژ

اصلاح درست ابرو

یکی از موارد بسیار حائز اهمیت برای داشتن ابروهای پهن و صاف اصلاح کردن آن است. قبل از هر چیزی باید اجازه دهید تا ابروهای تان به خوبی رشد کند به طور که کامل پهن به نظر برسد، شاید برای مدت کوتاهی ابروهای تان شلخته باشد اما نتیجه شگفتانگیزی خواهد داشت. بعد از اینکه صبر کردید ابروهای تان به خوبی پر شود به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید و بگویید که کمی زیر ابروهای تان را تمیز کند. با این روش ابروهای پهن و صافی خواهید داشت.

آرایش درست و اصولی

برای اینکه ابروهای تان پهن به نظر بیاید باید اصولی آرایش کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از یک مداد ابرو به همان اندازه ای که می خواهید دور ابروهای تان یک کادر کمرنگ ایجاد کنید سپس با استفاده از سایه ابرو داخل آن را پر کنید. پس از اتمام کار کمی صابون ابرو بزنید تا ابرو فیکس شود.

میکروبلیدینگ

یکی از روش های جدید برای پر پشت نشان دادن ابروهای کم پشت میکروبلیدینگ ابرو است. با این روش خطوط خیلی نازک و کوچکی در ابرو ایجاد می شود که بسیار طبیعی بوده و به کمک آن می توانید ابروهای خود را به شکل دلخواه درست کنید. یک روش به نوعی یک تاتو محسوب می شود اما دائم نیست و پس از یک الی دو سال نیاز به ترمیم دارد.

ترفند های آرایش ابرو

ترفند های آرایش ابرو

 

کاشت ابرو

یکی از روش های نوین برای پرحجم شدن ابرو کاشت است. در این روش مو رو از دیگر قسمت های بدن کنده و به ابرو پیوند می زنند. این قسمت شامل سر یا گوش می شوند. بعد از انجام این کار موهای ابرو رشد می کند و کاملا طبیعی است. یکی از مناسب ترین و طبیعی ترین روش برای داشتن ابرو های پهن کاشت ابرو است.

قیچی کردن به موقع ابرو

برای اینکه ابروهای پهن شما همیشه صاف و مرتب باشد باید مدام به آن رسیدگی کنید. مخصوصا اگر رشد ابرو
زیاد باشد و یا کاشت باشد همیشه آن را با قیچی تمیز کنید. ابرو اگر بیش از بلند شود حالت صاف خود را از دست می دهد و شلخته و بهم ریخته به نظر می رسد.

در این مطلب از هفت رژ سعی کردیم بهترین ترفند داشتن ابروی پهن و صاف را خدمتتان ارائه دهیم. امیدواریم این توضیحات برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *