نحوه استفاده بی بی کرم و معرفی بهترین برند بی بی کرم ایرانی و خارجی
نحوه استفاده بی بی کرم

نحوه استفاده بی بی کرم ❤️ هفت رژ ، بهترین برند بی بی کرم خارجی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

نحوه استفاده بی بی کرم : بی بی کرم که مخفف “Blamish Balm” یا “Beauty Balm” می باشد. بیشتر برای اصلاح پوست و همچنین رطوبت رسانی به پوست استفاده می شود. این نوع از کرم خاصیت مختلفی دارد و در برند های مختلف تولید می شود. بی بی کرم با توجه به ترکیباتی که شامل می شود توانسته مشکلات پوستی افراد بسیاری را برطرف نماید. با ما همراه باشید در هفت رژ

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم باتوجه به ترکیباتی که دارد موجب رطوبت رسانی به پوست می شود. این کرم تقریبا در دهه ۱۹۶۰ ساخته شد و در دهه ۱۹۸۰ استفاده از آن رایج شده است.

بی بی کرم چه می کند؟

از بی بی کرم به عنوان یک کرم با چندین کاربرد و درمان یاد می شود. برخی از برند ها مدعی هستند که کرم هایشان جدا از پوشاندن لک و آکنه و جای جوش از خواص درمانی و ضد التهابی هم برخوردار است.

این کرم باعث سنگینی روی پوست نمی شود و به عنوان یک فونداسیون رطوبت رسان عمل می کند. جالب است بدانید که بی بی کرم پوشش خیلی شفاف تری دارد. در کنار پوشش دهی نه تنها که به پوست آسیب نمی رساند بلکه موجب تقویت آن هم می شود.

اکثر BB کرم ها حاوی ضد آفتاب هستند که از پوست صورت در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند. گلیسیرین موجود در این کرم باعث می شود که رطوبت پوست حفظ شود و پوست را آبرسانی کند. همچنین وجود نیاسینامید در BB کرم سبب افزایش تجدید سلول سطحی می گردد.

نحوه استفاده بی بی کرم

نحوه استفاده بی بی کرم

قبل از شروع هرکاری ابتدا پوستتان را به خوبی تمیز کنید و سپس اقدام به استفاده از BB کرم نمایید.

در مرحله اول باید کمی کرم کمتر از یک سکه پشت دست خود بریزید. حال با نوک انگشت یا با استفاده از یک پد کرم را روی صورتتان بمالید. اگر فکر می کنید که غلظت کرم شما زیاد است می توانید با استفاده از برس فونداسیون این کار را انجام دهید.
کرم را به خوبی روی پوستتان یکنواخت کنید، به طوری که روی تمامی قسمت های پوست صورت یکدست شده باشد. اگر می خواهید ظاهرتان خیلی صاف و بی نقص باشد می توانید از اسفنج آرایشی یا پد استفاده کنید.

بعد از بی بی کرم کمی کانسیلر به زیر چشمتان بزنید. اگر میخواهید آرایش کامل تری داشته باشید می توانید کمی پودر سفیدکننده هم به صورتتان اضافه کنید که این کار کاملا به دلخواه است و بستگی به خودتان دارد.

مزایای استفاده از بی بی کرم

شاید شما هم تجربه کرده باشید که برخی از کرم پودرها به دلیل فرمولاسیون نادرست روی پوست حالت کیکی پیدا می کند اما بی بی کرم به دلیل فرمولاسیون خوبی که دارد حالت طبیعی به صورتتان می بخشد.

اگر پوستی دارید که مستعد لک بوده و یا چرب است پس باید از بی بی کرم هایی استفاده کنید که حاوی اکسیدان و اسید سالیسیلیک باشد. از دیگر مزایای BB کرم می توانیم به پیشگیری از بروز جوش اشاره کنیم. این نوع از کرم ها اکثرا بدون روغن بوده و پوست را چرب نمی کنند.

بهترین برند بی بی کرم

همانطور که به آن اشاره شد بی بی کرم در برند های مختلفی عرضه می شود که چند نمونه از بهترین برند آن شامل موارد زیر می باشد:

بی بی کرم مدیوم گابرینی

نحوه استفاده بی بی کرم

نحوه استفاده بی بی کرم

 

شاید سنگینی کرم ها برایتان آزاردهنده باشد اما برند گابرینی با تولید بی بی کرم مدیوم این مشکل را برطرف کرده است. این محصول از برند گابرینی نواقص پوست را می پوشاند و از پیری پوست جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های بی بی کرم مدیوم گابرینی ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضد آفتابی آن است. این کرم نرم و لطیف از پوست صورت شما در برابر آفتاب محافظت می کند و اجازه نمی دهد که به صورت آسیب برند. عدم وجود چربی و پارابن و سازگاری با انواع پوست از دیگری مزایای بی بی کرم گابرینی می باشد.

بی بی کرم فارماسی اصل مدل ۷ در ۱ 

فارماسی یک برند ترکیه ای از که از سال ۱۹۵۰ شروع به کار کرده است. این برند انواع محصولات آرایشی بهداشتی، محصولات مراقبت پوست و عطر را عرضه می نماید. برند فارماسی برای تولید محصولات خود سعی می کند از فرمولاسیون گیاهی استفاده کند و این مورد باعث می شود که افراد بیشتری برند فارماسی را برای تهیه محصولات آرایشی بهداشتی انتخاب کنند. عدم تست حیوانی و تنوع بالای محصولات از دیگر ویژگی های این برند می باشد.

یکی از محصولات برند ترکیه ای فارماسی بی بی کرم مدل ۷ در ۱ است. این نمونه جز آن کرم پودر هایی است که جدا از افزایش زیبایی صورت از آن محافظت هم نیز می کند. بی بی کرم فارماسی از عصاره پروتئین ابریشم و ماکادامیا برخوردار است و با روغن آرگان غنی شده است. پوشش دهی متوسطی دارد و از SPF 15 هم نیز برخوردار می باشد.

بی بی کرم فارماسی

نحوه استفاده بی بی کرم

 

بهترین بی بی کرم خارجی

بی بی کرم گلدن رز اصل

این برند یکی از معروف ترین برند های محصولات آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا است. گلدن رز از سال ۱۹۸۳ در ترکیه شروع به فعالیت کرده و با توزیع محصولات باکیفیت توانسته جایگاه فوق العاده ای را در سطح جهانی کسب کند. بی بی کرم گلدن بافت سبکی دارد و با استفاده از آن روی پوست احساس سنگینی نمی کنید. این کرم حاوی مواد آنتی اکسیدانی است و شادابی پوست را حفظ می کند. جالب است بدانید که این محصول از گلدن رز از SPF 25 برخوردار بوده و از صورتتان در برابر اشعه خورشیصد محافظت می کند. بدون چربی و پاران می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

قیمت بی بی کرم اصل ، بی بی کرم برای پوست چرب و جوش دار

نحوه استفاده بی بی کرم

کرم پودر BB کالیستا بیوتی

بی بی کرم کالیستا بیوتی از مواد ارگانیک و گیاهی ساخته شده و از پوست صورت در برابر آفتاب محافظت می کند. این کرم به عنوان یک آبرسان پوست عمل کرده و از ماندگاری بالایی هم نیز برخوردار است.

نحوه استفاده بی بی کرم

نحوه استفاده بی بی کرم

 

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک

سعی کردیم بهترین برند های بی بی کرم را خدمتتان معرفی کنیم. حال که با این محصولات آشنا شدید می توانید با توجه به نوع پوست خود بی بی کرم مدنظر را انتخاب و خریداری نمایید.
5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *