آموزش برداشتن ابرو در منزل + فیلم آموزشی

آموزش برداشتن ابرو در منزل | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش برداشتن ابرو در منزل : با یقین ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت انجام می‌نمایند و داشتن ابروهایی قشنگ و بی‌عیب‌ ونقص میتواند فیس ‌مان را دیدنی‌تر نماید. اکثری از ما طریق درست برداشتن ابرو را نمی‌دانیم و گهگاه با طریق‌های نادرست همت می کنیم این عمل را در منزل ایفا دهیم؛ البته با به کارگیری از یادگرفتن برداشتن ابرو میتوانیم در منزل ابروهایمان را به هر شکلی که میخواهیم آراسته و تصحیح کنیم پس با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

چنانچه قصد دارید ابروهایتان را در منزل بردارید، بایستی به موارد ذیل دقت فرمایید.

۱. هیچ وقت در برداشتن تارهای ابرو زیاده‌روی نکنید

مدام تلاش فرمایید صورت ابروها را در حدود صورت طبیعی‌شان نگه دارید. برداشتن بیش تر از حد ابروها یک کدام از رایج‌ترین خطا‌هایی میباشد که موجب می‌گردد شخص صورت بدی پیدا نماید و گهگاه متعجب، عصبانی یا این که غمگین به لحاظ رسد؛ در حالی که حقیقتا اینگونه احساسی ندارد. برای رسیدن به فیض مطلوب، مدتی به ابروهایتان دست نزنید تا تماما پرورش نمایند و پُر شوند. حداقل ۶ یا این که ۸ هفته ابروهایتان را برندارید. با داشتن ابروهای بلندتر و پرتر بهتر می توانید صورت طبیعی ابروهای خویش را مشاهده کنید.

۲. از ابزار مطلوب به کار گیری نمائید

تیغ تصحیح ابرو وسیله مفیدی میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید صورت مطلوب ابروی خویش را پیدا نمائید. ابزارهای دیگری که برای تصحیح ابرو در منزل نیاز خواهید داشت عبارت‌اند از:

۳. شکل موردنظرتان را ایجاد فرمائید

با خودکار ابرو صورت ابروها را معلوم نمایید و تارهای خارج از خطوط را بردارید.
خطوط بیرونی صورت دلخواه خویش را با قلم ابرو معلوم نمایید و بعد صرفا تارهایی را بردارید که خارج از این خطوط قرار می گیرند. برای این فعالیت میتوانید از استنسیل ابرو به کار گیری فرمایید. با استعمال از استنسیل ابرو با یقین بیشتری فعالیت می کنید و فیض پایانی نیز تقارن بیشتری خواهد داشت.

آموزش برداشتن ابرو در منزل

آموزش برداشتن ابرو در منزل

 

 

 

اما با تکنیک معمولی تحت نیز میتوانید صورت مطلوب ابروی خویش را پیدا فرمائید:

الف. نقطه استارت را نماد‌گذاری فرمائید

بهتر میباشد که مسافت در میان ابروها را ظریف مشخص و معلوم فرمایید. نقطه استارت ابرو برای اشخاص متعدد گوناگون میباشد. برای اینکه ابروها جالب و طبیعی به لحاظ برسند، بایستی آن‌ها را از محل قابل قبولی آغاز نمایید. می توانید از موچین یا این که قلم برای تشخیص شایسته ترین نقطۀ آغاز به کار گیری نمایید.

موچین را عمودی و در امتداد بینی خویش نگه دارید و اولِ ابرو را از جایی در لحاظ بگیرید که با سطح بیرونی بینی در یک راستا قرار میگیرد. مطلقا این بخش را در هر دو ابرو نشان‌گذاری نمائید تا ترازبندی و تهیه محل استارت ابروها صحیح صورت پذیرد.

ب. پایان را معین نمائید

حال که میدانید ابروی شما بایستی از کجا استارت خواهد شد، مطلقا می بایست انتهای ابروها را نیز معلوم نمائید. درک کردن نقطه نهایی ابرو بازدارنده زیاده‌روی در برداشتن ابرو و وصال به فیض‌ای ناخواسته میگردد. برای این عمل نیز می توانید از موچین یا این که خودکار به کارگیری نمایید.

موچین را در نقطه استارت ابرو قرار دهید، طوری که به‌سمت بینی باشد، بعد از آن آن را به‌سوی بالای دیده بچرخانید. نقطه پايان ابرو جایی میباشد که موچین در خطی بدون واسطه در راستای کناره بیرونی چشم قرار می گیرد. این فعالیت را برای سمت دیگر نیز تکرار و نقاط انتخاب‌گردیده را با خودکار ابرو یا این که خودکار دیده نشانه‌گذاری فرمایید. با قلم ابرو از نقطه استارت تا پایان، خطی با انحنای طبیعی بکشید. این خط موعظه میباشد که به شما علامت میدهد کدام موها بایستی برداشته شوند.

ج. ضخامت ابروها را معلوم فرمایید

در این مرحله بایستی تصمیم بگیرید ابروهایی نازک می خواهید یا این که کلفت. قبل از تصمیم‌گیری درمورد ضخامت ابروها، صورت شکل و رنگ ابروها را در حیث بگیرید. در صورتیکه ابروهای بور و روشنی دارید، بهتر میباشد که ضخامت بیشتر را گزینش فرمایید؛ چون ابروهای بور هرچه قطور‌تر باشند وسعت و جلوه بیشتری دارا هستند و در شرایطی که ابروهای تیره‌ای دارید، میتوانید آنان را نازک‌تر فرمایید. به انبوهی و پرپشتی موهای سرتان نیز اعتنا داشته باشید و اعتنا فرمائید که با ضخامت ابروهایتان تناسب داشته باشد. کارشناسان سفارش می‌نمایند ضخامت ابرو بیشتراز ۱۲ میلی‌متر نباشد، چون رسیدگی به ابروهایی با این ضخامت بی آلایش‌تر میباشد و جلوه طبیعی‌تری دارا‌هستند.

د. قوس ابرو را ساخت نمایید

بعد از وصال به ضخامت ایده ال خویش، نوبت به قوس ابرو میرسد. اینجا هم میتوانید برای آرم‌گذاری از موچین یا این که قلم به کار گیری فرمائید. قوس ابرو تنها در جهت بیرونی نقاط آرم‌گذاری‌گردیده برای آغاز و نقطه نهایی گزینش میشود. غرض، ساخت و ساز دنباله‌ای به‌سمت انتهای ابروها، با برداشتن تارهای بالای ابرو میباشد (خارج منطقه‌ آرم‌گذاری‌گردیده).

در این مرحله، صبر به خرج دهید و دایم آنالیز نمائید؛ چون دم ابرو نباید بیش تر از حد باریک گردد. زمانی روی قوس ابرو فعالیت می کنید، بیشتر روی قسمت بالای ابروها تمرکز نمایید. در حالتی‌که در بالای ابرو قوس طبیعی نیست، همت نکنید با برداشتن تارهای پایین ابرو آن را ساخت و ساز نمایید. در شکل لزوم، از خودکار ابرو برای ساخت و ساز یا این که کامل شدن قوس به کار گیری نمایید.

آموزش برداشتن ابرو در منزل

آموزش برداشتن ابرو در منزل

 

۴. به‌صحت از موچین استعمال فرمایید

برداشتن ابروها با موچین، در مقایسه با استعمال از موم یا این که تیغ، سنجیده‌تر میباشد. برداشتن ابرو با موچین در آغاز پاره ای نا مطلوب میباشد؛ اما بعداز مدتی، دیگر درد چندانی را حس نخواهید کرد. پیشنهاد می‌گردد برای تصحیح ابروها از موچین استعمال فرمایید، چون در دست گرفتن بسیار بیشتری دارید و هر توشه صرفا تعداد پاره ای از تارهای ابرو را برمی‌دارید.

برای داشتن پوستی سلامت و دوری از عفونت، مطلقا موچین را تماما منزه نگه دارید تا از ساخت جوش‌های ناشی از باکتری‌ها پرهیز نمائید. قبل از برداشتن ابروها با موچین، با فشار دادن آهستهِ پارچه‌ای گرم روی بخش موردنظر، فولیکول‌های گیسو را شل و آهسته فرمایید. تا مکان ممکن هر تار ابرو را از مجاورتِ ریشه بگیرید و هر توشه یک تار ابرو را خارج بکشید.

در صورتی میخواهید با سرعت بالایی ابروهای خویش را با موچین بردارید، از موچین شیب‌دار استعمال نکنید؛ چون با این موچین‌ها هر توشه تعداد متعددی از تارهای ابرو برداشته می شود و ممکن میباشد تعداد متعددی از ابروهای خویش را بردارید.

۵. ابروها را پر فرمایید

برای افرادی که ابروهایی کم‌پشت یا این که تکه ‌تکه دارا هستند، اضافه کردن عمق و رنگ به ابروها اهمیت بالایی داراست. ابزارها و ترفندهای گوناگونی برای این فعالیت وجود دارااست؛ رایج‌ترین آن ها به کارگیری از مداد ابرو میباشد.

از مدادی با نوک باریک و تیز استعمال فرمایید تا بتوانید با نقطه‌گذاری ظریف، خطوطی مشابه تارهای ابروی حقیقی و واقعی ساخت و ساز فرمائید. در شرایطی‌که میخواهید ابرویتان تغییر تحول چشمگیری داشته باشد، می توانید از ابزارهای دیگری نیز مانند برس زاویه‌دار و سایه ابرو یا این که پماد و ماژیک ابرو به کار گیری فرمائید. از هر ابزاری که برای پرکردن ابرو استعمال میکنید، می بایست دقت داشته باشید که از رنگی کم‌رنگ‌تر از رنگ حقیقی وواقعی ابروی خویش استعمال فرمایید. این تفاوت رنگ موجب می گردد که ظواهر طبیعی‌تری داشته باشید. در صورتی در پرکردن ابروی خویش زیاده‌روی کردید، با نوک انگشت روی ابرو ضربه بزنید تا سایۀ ایجادشده را ملایم‌تر نمایید.

۶. از ژل ابرو به کارگیری فرمایید و ابروها را برس بکشید

برای داشتن ابروهایی شگفت‌انگیز بایستی از ژل ابروی نیکی استعمال نمائید. ژل ابرو در گونه های رنگی و روشن موجود میباشد و از ابزار ضروری آرایشی به حساب میآید. ژل ابروی رنگی برای مخفی‌کردن تارهای خاکستری ابرو مطلوب میباشد. ژل‌های روشن برای آراسته نگه‌داشتن ابروها در زمان روز مطلوب میباشد. ژل ابرو ابروهای کم‌پشت‌تر را پرحجم‌تر و کلفت‌تر به حیث می رساند.

بخش اعظمی از ما به خویش زحمت برس‌کشیدن ابروهایمان را نمی‌دهیم، در حالی که جاری ساختن این فعالیت ضروری میباشد. در‌حالتی که میخواهید ابروهایی قشنگ داشته باشید که مطابق ذوق و سلیقه‌تان باشند، برس‌کشیدن ابرو یک کدام از مهمترین فرآیند میباشد. با برس ابروی مطلوب می توانید تارهای ابروی خویش را از هم غیروابسته نمایید و بخوابانید، سوای اینکه پیرایش روی آن ها منزه خواهد شد. برس‌کشیدن ابروها را از ریشه ابروها آغاز نمایید و برس را در سمت پرورش تارهای ابرو جنبش دهید.

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *