سانترال لب چیست و چگونه انجام می شود؟

سانترال لب چیست؟ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

سانترال لب چیست؟ : برای بهبود فرم لب مثلا برجسته کردن، کاهش مسافت دربین بینی و لب و تغییر تحول فرم آن می توان لیفت لب و سانترال لب را اجرا داد که بسیار کاربردی، به صرفه و موءثر می باشند. جراحی سانترال لب یک کدام از اجرا جراحی زیبایی میباشد که میتواند فرم ایده آل تری به لب ها بدهد، این جراحی برای اشخاصی مطلوب میباشد که ارتفاع لب بالای آنان نسبت به بینی شان زیاد میباشد و دندان های بالایی به طور بدون نقص پوشیده میشود و قابل مشاهده نیست با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

لیفت لب

لیفت لب یک کدام از محبوبترین شیوه های زیبایی برای حجیم کردن لب میباشد که در این مقاله در رابطه طرز اجرا ان و در رابطه آمادگی و نگهداری های بعداز آن و شیوه ارتقاء ماندگاری لیفت لب، توضیح داده شود. ممکن میباشد شما هم تا قبل از این در رابطه تزریق ژل لب و گونه های جراحی های زیبایی لب شنیده اید، این نحوه ها اکثر زمان ها تحت عنوان پرکننده ها در لب مصرف شده که میتواند موقت و مستمر باشد، البته یکی‌از طریق های زیبایی لب، لیفت لب میباشد که تاثیر بسزایی در زیبایی و فرم زیبای لب شود.

کار لیفت لب چه می‌باشد؟

در حالتی که بخواهیم به اختصار لیفت لب را توضیح دهیم، می بایست بگوییم لیفت لب یک کار زیبایی میباشد که در مطب صورت گرفته و در این فعالیت فضای در میان بینی و لب کوتاه تر گردد و به اصطلاح لب، لیفت میشود. در غایت منجر می گردد لب ها پس از کار لیفت لب، برجسته تر و پر تر به لحاظ برسند و فرم اساسی لب بیشتر نمایان میشود.

لیفت لب چه‌گونه اجرا میشود؟

جراحی لیفت لب طی بیهوشی انجام یافته و در‌این کار زیبایی لب، برش هایی در نواحی معین تولید گردیده و آن گاه بخیه زده می‌شود، به‌دنبال اشکال کار زیبایی لب توضیح داده گردیده است:

لیفت لب از تحت بینی

در‌این طرز قسمتی از پوست تحت بینی برداشته می وشد و بعد از آن پوست به بالا کشیده گردیده تا فاصله ی لب فوقانی از بینی کاهش یابد در غایت محل برش بخیه زده میشود.

سانترال لب چیست و چگونه انجام می شود؟

سانترال لب چیست؟

 

عمل زیبایی کناره لب

سانترال لب

نواحی انتهایی لب بعضی از اشخاص وضعیت افتاده دارااست که نیاز به لیفت پیدا می نماید. بدین ترتیب برش هایی در کناره لب ساخت می‌شود و به مقدار بسیار کوچک پوست برداشته می‌شود و آن‌گاه کناره لب لیفت گردیده و در غایت بخیه زده می‌شود.

اشکال شیوه های بالاکشیدن لب

کسب درایت مایحتاج در رابطه گونه های طرز های لیفت لب می‌تواند یاری بسیار متعددی به شخص برای یک گفتگوی آگاهانه با دکتر دارای تخصص نماید که کدام طرز و چه طور برای زیباتر شدن هر چه بیشتر لب یاری دهد، بدین ترتیب پیرو نحوه های متفاوت برای لیفت لب توضیح داده شود.

سانترال لب نیز یکی‌از طریق هایی میباشد که منجربه بالاکشیده شدن هرچه بیشتر لب گردد و از معمول ترین و پرطرفدارترین طریق های لیفت لب محسوب می وشد، با ساخت برشی تحت بینی، نصیب مرکزی لب فوقانی به سمت بالا کشیده میشود که در غایت مسافت دربین لب و بینی کاهش خواهد یافت.

آگمنتیشن لب

در شیوه لیفت لب با برش پایین بینی، برشی کلی ذیل بینی ساخت می وشد، ولی در شیوه لیفت لب به طور ایتالیایی ، دو برش بسیار کوچک ذیل بینی ساخت گردیده که به مراتب محل برش کمتر و نازکی بیشتری داراست.

لیفت لب بطور بدون واسطه

در‌این طریق از اشکال نحوه های لیفت لب، مقدار اندکی از پوست کناره ی بیرونی لب برداشته گردیده و با برش کوچک ساخت گردیده، قسمتی از پوست را بالا کشیده و لب در ظاهر پر رنگ تر و برجسته تر گردد.

لیفت کناره های لب

برخی از اشخاص گرایش دارا‌هستند، صورت ای خندان تر داشته باشند، بدین ترتیب لیفت کناره های لب به‌این اشخاص سفارش می شود، در این شیوه پوست بخش های کناره ی لب برداشته گردیده و بخش هایی از لب به سمت بالا کشیده میگردد.

این شیوه علاوه بر خندان شدن بیشتر لب و صورت، به کسانی سفارش می شود که کناره های لبهایشان به سمت زیر میباشد و در گیر افتادگی گردیده‌است. که بعضا از اشخاص علاوه بر لیفت کناره های لب، لبفت کلی لب را به طور همزمان نیز اعمال میدهند.

سانترال لب چیست و چگونه انجام می شود؟

سانترال لب چیست؟

 

لیفت لب با برش در تحت بینی یا این که شاخ گاوی

همانور که از اسم این نوع از طریق لیفت لب مشخص و معلوم میباشد، برشی در پایین بینی داده می‌گردد که علاوه بر راس لب، بخش های چپ و میباشد لب را می توان بالا کشید.

نکته کلیدی برای لیفت لب آن میباشد که مسلما نزد متخصصین ان فعالیت را اعمال دهید تا این حیطه ی حساس مبتلا جراحت های جبران ناپذیر نشود.

اشخاص کاندید برای لیفت لب

در کل توده ی متعددی که تمایل به جاری ساختن کار لیفت لب می‌گیرند، از فرم لب خویش ناراضی بوده و گرایش دارا هستند لب هایی پر رنگ، بالا کشیده گردیده و یا این که خندان داشته باشند.

ولی در کل با سپری شد فرصت ممکن میباشد لب وضعیت افتاده پیدا نماید و یا این که باریک تر خواهد شد. که در‌این مجال یک کدام از شایسته ترین مورد های مفید در زیبایی، لیفت لب میباشد.

5/5 - (44 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *