جراحی زیبایی پف زیر پلک
جراحی زیبایی پف زیر پلک

جراحی زیبایی پف زیر پلک | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

جراحی زیبایی پف زیر پلک : چشم در جمجمه در جایگاهی به اسم کاسه‌ چشم یا اربیت قرار خواهد داشت . بستر بافتی ممتد گشته از کنج کاسه‌ چشم تا پلک را سپتوم کاسه‌ چشم می‌ گویند . چربی کاسه‌ چشم ، درست در پیرامون چشم‌ها و ذیل سپتوم ، کره‌ چشم را در کاسه‌ چشم حفاظت می نماید . مبرز گردیدن چربی کاسه‌ چشم در اثر‌ عامل‌هایی همانند ازدیاد چربی و نازک گردیدن سپتوم سبب پف‌آلود گشتن چشم می گردد . بدبختانه این گونه برآمدگی در برخی موارد ارثی خواهد بود و از زمان نوجوانی‌ آغاز خواهد شد با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

چشمها به دلیل ازدیاد سن گرفتار افتادگی‌ پلک خستگی‌ یا پف پایین چشم می گردند که این مشکلات می تواند بر ظاهر‌ شخص اثرگذاری با اهمیتی داشته باشند . چربی افزون بر حد ، چین‌ و چروک و افتادگی‌ پلک می تواند از عامل پف پایین چشم باشند و یک شکل فرسوده و کهنسال برای شخص به همراه داشته باشد‌ . شل شدگی و از دست رفتن‌ صلابت پوست‌ در منطقه پلک بالا‌ سبب چین‌دار شدن و آویز گشتن پوست‌ زاید پلک و بیرون‌ زدن‌ چربی به شکل پف پلک بالای چشم خواهد شد .

علت جراحی پف پایین چشم می تواند از میان جا به جا کردن پف پلک فوق و زیر گردد ، جراحی بالا‌کشیدن‌ پلک بالایی و ترمیم پف پایین چشم به خوشگلی و جوانسازی پلکها یاری فراوانی میکند .

درمان پف پایین چشم به این شیوه هم می‌تواند به همراه بقیه روند های درمانی نظیر لیفت ابرو یا صورت‌ به عنوان یک دستور کار مداوا کامل برای جوان‌سازی بخش صورت‌ مورد بهره برداری قرار گیرد . قصد حقیقی بلفاروپلاستی پلک زیر عمدتاً از میان جا به جا کردن پف و کیسه‌‌های‌ چربی تشکیل‌شده پایین چشم خواهد بود ، درحالی‌که مقصود از بلفاروپلاستی پلک فوق ترمیم افتادگی‌ پلک می باشد که در جراحی می‌تواند بر حس باقی اشخاص در مقابل به بیمار‌ اثرگذاری داشته باشد و حتی برای چگونگی آگاهی متداول ، محدودیت‌ تشکیل نماید . معالجه پف پایین چشم با لیزر همچنین یکی دیگر از شیوه ها برای برطرف کردن این عارضه‌ خواهد بود .

افراد مناسب‌ برای بکارگیری از جراحی زیبایی‌ پلک

جراحی زیبایی پف زیر پلک

جراحی زیبایی پف زیر پلک

 

بهترین اشخاص برای این معالجه بزرگسالانی می باشند که از وضعیت تندرستی خوب بهره‌ور می باشند و با مشکلات مرتبط به افتادگی‌ پوست‌ ، خلق پوست‌ زاید ، پف پایین چشم یا جمع‌شدن بافت چربی در حوزه پیرامون چشم روبرو شده‌ باشند . با وجودی که اغلب اشخاص برای اهداف خوشگلی از بلفاروپلاستی بکارگیری می‌کنند ، بااین‌وجود در بعضی حالات افتادگی‌ پلک فوق موجب ساخت محدودیت‌ در دید‌ شخص می گردد و به همین خاطر ضروری خواهد بود از بلفاروپلاستی به‌عنوان یک شیوه درمانی برای ازبین‌بردن مشکل‌ استعمال گردد . در مناسبت‌های دیگر امکان‌پذیر خواهد بود ازدیاد سن سبب پیدایش جایگاه بی‌تناسب برای پلک زیر گشته و این وضعیت خشک گشتن چشم‌های شخص را به همراه داشته باشد‌ . به‌هرحال دقت داشته باشید اشخاص خواهان بلفاروپلاستی بایستی درزمینه نتیجه های این شیوه درمانی انتظارات واقع‌بینانه داشته و از انحصار های جراحی زیبایی‌ پلک آگاه باشند .

معمولاً ، برای این جراحی احتیاجی به بی‌هوشی‌ کلی وجود نخواهد داشت ، اگرچه از ماده‌ها بی‌حسی موضعی برای رفاه بیمار‌ در طول معالجه صرف می گردد . درصورتی‌که برای بیمار‌ تنها از بلفاروپلاستی استعمال گردد ، بی‌حسی موضعی به همراه تزریق‌ دوا های آرامش‌بخش می‌تواند یک گزینش خوب برای معالجه باشد‌ . به‌هرحال در مواقعی که از این دوا به همراه دیگر شیوه های درمانی بهره برداری گردد یا بیمار‌ تمایلی به بی‌حسی موضعی نداشته باشد‌ ، جراحی بلفاروپلاستی را می‌توان بر بستر بی‌هوشی‌ کلی بر روی بیمار‌ اعمال نمود . جراحی پلک در مواردی که به شکل سرپایی بر روی بیمار‌ ادا می گردد ، در حالت متوسط به حدود ۱ تا ۲ ساعت وقت احتیاج خواهد داشت .

بلفاروپلاستی پلک پایین‌

جراحی زیبایی پف زیر پلک

جراحی زیبایی پف زیر پلک

 

بلفاروپلاستی پلک زیرین از راه تشکیل شکاف‌‌های‌ ریز نامشهود در پایین مژه‌های چشم و در درون بافت پلک اعمال می گردد . قصد حقیقی این معالجه بیرون‌بردن یا ترمیم وضعیت‌ چربی مازاد برای سازگار نمودن بخش پایین چشم‌ها و حصول به یک شکل جوان‌تر و شاداب‌تر برای شخص خواهد بود .

بیمار بایستی انتظار حدود یک هفته مواظبت از حالت خودش را پس از جراحی زیبایی داشته باشد‌ . بعضی اشخاص در طول دوران ریکاوری امکان‌پذیر خواهد بود با مشکلات متناهی موقت در رابطه با خشکی چشم و خلق تاری‌ چشم روبرو گردند . بخیه‌‌های‌ کوچک بکارگیری گشته در این جراحی معمولاً با سپری شدن ۷ روز‌ از معالجه کشیده‌ می‌شوند و تیرگی خلق گشته در پیرامون چشم‌ها با سپری شدن این تایم رفته‌رفته از میان خواهد رفت . هرگونه تیرگی باقیمانده پس‌ازاین زمان معمولاً با سپری شدن ۱۰ روز‌ به صورت جامع رفع گشته و در این وقت می‌توان از وسایل آرایشی برای استتار سیاهی های باقیمانده بکارگیری نمود .

دقت نمایید از میان رفتن‌ بخشی از ورم‌ تولید گشته به وقت افزون‌تر احتیاج خواهد داشت ، ولی بیمار‌ می‌تواند نتیجه های آغازین مداوا خودش را با از میان رفتن‌ سیاهی خلق گشته در اطراف محیط چشم‌ها رویت سازد . افزون بر این مشکلات بیمار‌ در طول زمان ریکاوری به گونه جراحی اعمال گشته (بلفاروپلاستی پلک فوق ، پلک زیرین یا هر دو) و مراعات نمودن سفارش های دکتر درمان‌کننده در این زمان ارتباط خواهد داشت .

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *