روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن در منزل
کاور ناخن

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن در منزل : ناخنها در صورتی که در وضعیت ایده‌ آل باشند بی‌اندازه زیبا و شیک می باشند . سوا از جذبه آرایشی ، ناخنها نشانی از بهداشت همگانی بدن‌ هم می باشند . چنانچه بدنبال استحکام ناخن هایتان به شیوه های طبیعی‌ خواهید بود مطلب مراقبت و تقویت ناخن ها می تواند به شما امداد نماید منتها شیوه دیگری که امروزه مورد‌ استقبال‌ قرار گرفته ، کاور ناخن می باشد .

کاور ناخن چه چیزی است ؟

کاور ناخن یک شیوه آسان برای بلند‌کردن‌ و شکیل نمودن ناخن هاست و کمی با کاشت‌ ناخن تفاوت دارد . در کاشت‌ ناخن از تیپ‌ استفاده‌ می گردد در صورتی که در کاور ناخن از تیپ‌ بکارگیری نمی گردد و تمام مواد‌ کاور ناخن بر روی ناخنهای طبیعی‌ شما قرار می گیرند و حتماً بایستی به این مساله دقت نمائید که مستلزم کاور ناخن ، داشتن ناخنهای بلند‌ می باشد .

همه ی ما می دانیم که مواظبت از ناخنهای بلند‌ بی‌اندازه پیچیده می باشد و هرکسی توانا به بلند‌ نگه داشتن ناخنهای طبیعی‌ اش نخواهد بود اینجاست که کاور ناخن کار‌ را برای همگی ما آسان کرده و این توانایی را به ما خواهد داد که ناخن هایمان را برای زمان زیاد تری بلند‌ نگه داریم . در کاور ناخن ماده‌های مورد‌ کاربرد برای کاور نمودن بی واسطه بر روی ناخنهای اصلی می نشینند و ناخنها همان ناخنهای طبیعی‌ خودتان می باشد که مدت‌ زمان‌ زیادی بلند‌ و خوشگل خواهند ماند .

یک نمونه اخیر که امروزه برای کاور ناخن از آن بکارگیری خواهد شد و حتی میتواند جانشین مناسبی برای کاشت‌ و یا کاور ناخن گردد ، بکارگیری از کاور ژل خواهد بود . این ژل بدرستی یک مایع‌ لاک‌ مانند‌ خواهد بود که بر روی ناخنها می نشیند.

برداشتن کاور ناخن در منزل

کاور ناخن در آرایشگاه‌ها‌ با افرادی که در این عرصه مهارت دارند اعمال می شود اما برداشتن کاور ناخن خیلی آسان می باشد و به سادگی قادر خواهید بود در خانه مبادرت به برداشتن آن نمائید .

برای برداشتن ناخن کافی می باشد در شروع قدری ناخن هایتان را سو‌هان‌ بکشید تا کلفتی موادی که روی ناخن ریخته می شود را کم بکنید . در سو‌هان‌ کشیدن‌ ناخنهایتان بسیار مراقبت نمائید چون در زمان کاور ناخن ، ناخن هایتان تا حد توانایی تراش‌خورده می شود و تنها یک لایه‌ ظریف از ناخن هایتان برجای باقیمانده و خیلی خلل‌پذیر می باشند . پس‌ازآن از اینکه ناخن هایتان را سو‌هان‌ کشیدید خرده های پنبه را کاملا به استون آمیخته نمائید و روی همه سطح‌ ناخن هایتان بگذارید.

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

 

و با فویل آلومینیومی پیرامون ناخنها و سر انگشتانتان را به مقدار ۱۵ دقیقه به صورت کامل بپوشانید .

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

 

بعد از نرم گردیدن کاور روی ناخن ، آن را با یک کاردک‌ اختصاصی لاک ناخن زدن برداشته و روی ناخن هایتان را هموار کنید؛ توجه نمائید که به ناخن صدمه نزنید .

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

روشی آسان برای برداشتن کاور ناخن

 

از آن جا که استون سبب خشک گردیدن ناخنها خواهد شد ، پیشنهاد می دهیم پس از بکارگیری از استون ، روی ناخن و نواحی انگشتانتان را با کرم مرطوب‌ کننده استحکام دهید .

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *