تشخیص تینت لب اتود هاوس اصل از فیک و تقلبی
تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

تشخیص تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی { بهترین روش}

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک : تینت لب‌ها از جمله محصولات آرایشی محبوب هستند که برای تغییر رنگ لب‌ها و ایجاد طرح‌های جذاب و زیبا استفاده می‌شوند. اما در بازار، محصولات تقلبی زیادی نیز وجود دارند که به شکلی تقلیدی از محصولات اصلی ساخته شده‌اند. تشخیص تینت لب اتود اصلی از نسخه‌های فیک می‌تواند برای مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند، بسیار حائز اهمیت باشد. با ما همراه باشید در هفت رژ

روش‌های تشخیص تینت لب اتود هاوس اصل و تقلبی

در ادامه، به معرفی روش‌های تشخیص تینت لب اتود اصلی از فیک می‌پردازیم:

۱- وجود یک تو رفتگی گرد روی درب محصول

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص تینت لب اتود اصلی از فیک، بررسی درب محصول است. در نسخه‌های فیک، درب محصول صاف و ساده است، اما در نسخه‌های اصلی، درب محصول یک تو رفتگی گرد دارد.

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

 

۲- نوشته چاپ شده روی درب محصول

در نسخه‌های اصلی، نوشته انگلیسی “Water Tint” روی محصول بسیار ظریف و زیبا و باکیفیت چاپ شده است، اما در نسخه‌های فیک، چاپ محصول نامنظم و کم کیفیت است.

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

 

️تشخیص اصل و فیک تینت اتود هاوس کره

۳- شیشه محصول

شیشه تینت لب اتود در نسخه‌های اصلی بسیار زیبا و شفاف و همچنین سبک است، اما در نسخه‌های فیک، شیشه تینت خیلی کلفت و سنگین است.

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

خرید تینت لب اتود اصل از هفت رژ

۴- مواد تینت لب

تینت لب اتود اصلی مواد بسیار باکیفیتی دارد که نه پوست لب را خشک می‌کند و نه ترک می‌اندازد و خیلی خوش رنگ است. اما در تینت لب‌های فیک، مواد شبیه آب آلبالو است و سریع شره می‌کند و خیلی سریع پاک می‌شود و پوست لب را خشک می‌کند.

تفاوت تینت لب اتود اصل و تقلبی

۵- بارکد روی درب تینت لب اتود اصلی

یک بارکد کوچکی روی محصول وجود دارد که می‌توانید تفاوت اصل از فیک بارکد را در تصویر زیر مشاهده کنید. این بارکد باید به همین شکل باشد و روی آن نوشته “Made in Korea” درج شده باشد. به کدهای بارکد هم حتماً توجه کنید!

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

 

۶- بوی تینت لب

تینت لب اتود اصلی دارای بوی خوش و ماندگاری طولانی است، در حالی که تینت لب اتود تقلبی بوی نامطبوع دارد و رنگ و کیفیت قابل توجهی ندارد.

کلام آخر

با توجه به روش‌های ذکر شده در این مقاله، می‌توانید به راحتی تینت لب اتود اصل را از نسخه‌های فیک تشخیص دهید. خرید تینت لب اتود اصلی، علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت و ماندگاری بهتر است، از لحاظ سلامتی نیز بسیار مهم است.

خرید تینت لب اتود اصلی

تینت لب اتود هاوس اصل به علت قیمت مناسب و ۳ رنگ عالی‌ یکی از پرفروش‌ترین تینت‌های جهان محسوب می شود . رنگ‌های این تینت خیلی زیبا می باشد و برای یک خودآرایی کاملا طبیعی و روزمره خوب خواهد بود .از خصوصیت های عالی تینت لب اتود هاوس اصل بافت روان آن می باشد که پس از بکارگیری فوری روی لب‌‌ها‌ خشک می گردد . رنگ دانه‌‌های‌ به عمل رفته در تینت اتود هاوس خوب و به سادگی موجب تغییر‌ رنگ گونه‌ و لب‌‌ها‌ خواهد شد . این تینت اصلا تغییر‌ رنگ نمی‌دهد ، اکسید‌ نمی گردد و با سپری شدن ساعت‌ها همچنان رنگ واقعی خود را محافظت می نماید .

زن های شاغل مدام در پی رژلبهایی با ماندگاری زیاد هستند که در طول روز‌ کمتر احتیاج به تمدید‌ نمودن آن باشد‌ . مارک های بسیاری می باشند که رژ لب با ماندگاری زیاد تولید‌ و روانه‌ فروشگاه ها می کنند ، ولی مارک اتود هاوس در اقدامی نو کالایی با مصرف رژلب منتها خیلی سبک‌ تر ، آبکی تر و براق تر نسبت‌ به رژلب عرضه کرده است‌ و اسم آن را تینت لب گذاشته است‌ .

تینت لب اتود هاوس اصل

تست رنگ تینت لب اتود هاوس

خرید تینت لب اتود اصل از هفت رژ

نقد‌ و بررسی‌ تینت لب اتود هاوس

این تینت لب در سه رنگ قرمز ، صورتی و نارنجی در فروشگاه ها ارائه شده‌ است‌ . تینت لب ها تولیداتی نوین و محبوب می باشند بافتی آبکی دارند و در مقابل رژ لب سبک‌ تر می باشند . تینت لب اتود یکی از تولیدات کشور‌ کره‌ و یکی از مشهور ترین محصولات با وضعیت کیفی بالا می باشد.

رنگهای جذاب این تینت ، لب‌های‌ شما را شیک و قشنگ خواهد نمود . عطر های گیلاسی ، توت‌ فرنگی و پرتقالی به لب‌های‌ شما رایحه دلپسندی می دهد.

این‌ تینت لب بدون سرب و بهترین برند تینت لب می باشد. پس از بکارگیری فوری روی لب خشک می گردد و ریزش‌ نخواهد داشت. روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند و این مورد از دیگر خصوصیت های تینت لب مایع‌ اتود خواهد بود.

مورد دیگر این که در این تینت بسیاری از ویتامین ها وجود دارد که سبب مرطوب نمودن لب های شما می گردد. بافت آبکی تینت لب اتود هاوس سریع جذب‌ می گردد و رنگ را برای‌ زمان بیشتری بدون‌ هیچ‌ گونه‌ حس چسبندگی روی لب شما محافظت می کند.

این تینت لب مایع‌ ، در یک ظرف‌ شیشه‌ ای کوچک‌ با یک در شامل یک اپلیکاتور بسته‌بندی‌ گشته است‌. مورد دیگر این که ظرف شیشه‌ ای سبب می گردد که به علت پلاستیکی‌ نبودن ، با ارزش تر به نظر‌ برسد و مایع‌ تینت هم کیفیت‌ بیشتری داشته باشد‌.

این کالا دارای عصاره‌ میوه‌های‌ انار و گریپ فروت و Sapindus Trifoliatus می باشد که رایحه دلچسب میوه‌ ای قوی ، مشابه گیلاس‌ یا توت‌ فرنگی خواهد داشت.

بکارگیری از این تینت لب مایع‌ به یاری اپلیکاتور آن ، خیلی راحت است و به همین علت به منظور استفاده روزمره هم مورد مناسبی خواهد بود.

تینت لب اتود روی لب‌های‌ شما طبیعی‌ و قشنگ جلوه می نماید . مورد دیگر این که این کالا در مقابل آب پایدار می باشد و پوست‌ را آبرسانی هم خواهد کرد. و همچنین از این تینت لب به عنوان رژ گونه‌ هم می توان‌ بکارگیری کرد.

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

تشخیص تینت لب اتود اصل از فیک

خرید تینت لب اتود اصل از هفت رژ

نکات و سوالات متداول در مورد تفاوت تینت اتود اصل و فیک تقلبی

شیوه مصرف تینت لب اتود هاوس چگونه است؟

نخست لب‌ها‌ را تمیز و خشک کنید پس‌ازآن به اندازه ای که دوست دارید تینت را روی لب‌ها‌ پخش‌ بکنید. با یک مرحله مصرف رنگ ملایمی روی لب‌ها‌ مشاهده می شود اما درصورتی‌که قصد دارید رنگ زیادتری بدهد یک دور دیگر تینت بزنید. توصیه می کنیم‌ پیش از مصرف تینت لب از یک بالم لب بکارگیری کنید‌ تا رنگ براق تری روی لب‌ها‌ دیده شود.

تینت لب اتود تقلبی چگونه قابل تشخیص است؟

در نسخه‌های فیک، درب محصول صاف و ساده است، اما در نسخه‌های اصلی، درب محصول یک تو رفتگی گرد دارد. ضمنا نسخه‌های فیک، چاپ محصول نامنظم و کم کیفیت است. در نسخه‌های فیک، شیشه تینت خیلی کلفت و سنگین است، در تینت لب‌های فیک، مواد شبیه آب آلبالو است و سریع شره می‌کند و خیلی سریع پاک می‌شود و پوست لب را خشک می‌کند. بارکد نسخه اصلی و تقلبی اتود فرق دارد. تینت لب اتود اصل بوی خوبی دارد در حالی که تینت لب اتود تقلبی بوی خوبی ندارد. جزئیات کامل در این مقاله با تصویر مقایسه شده است

تفاوت تینت اتود اصل و فیک تقلبی در چیست؟

تینت اتود اصل و فیک در مواردی شامل جنس شیشه، بوی مواد داخل، ظاهر درب تینت و شیشه تینت و همچنین مواد داخلی تینت متفاوت است. در این مقاله به صورت کامل فرق اصل و فیک تینت اتود بیان شد.

تشخیص تینت اتود اصل و فیک چگونه است؟

با توجه به نکاتی که در این آموزش بیان شد از روی شکل ظاهر و همچنین از بو و ظاهر مواد تشکیل دهنده تینت اتود اصل از نسخه تینت اتود فیک به راحتی قابل تشخیص است.

تینت لب اتود هاوس اصل و فیک چه تفاوتی دارند؟

تینت لب اتود هاوس اصل و فیک در موارد زیادی تفاوت دارند. این تفاوت از آسمان است تا زمین، از شیشه محصول گرفته تا جنس مواد که لازم است با توجه به این مطلب نسخه اصل از فیک آن تشخیص داده شود. ضمنا شما می توایند جهت خرید تینت لب اتود هاوس اصل از هفت رژ اقدام نمایید.

5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *