تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری ضد آفتاب‌

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری ضد آفتاب‌ : کرم‌های ضدآفتاب دردسترس‌تر و معمول ترین کالای محافظت از پوست در مقابل پرتو های مضر خورشید می باشند . این کرم‌ها اکثراً به شکل گسترده روی هر گونه پوست و بدن ، از نوجوان تا پیر بکارگیری می گردد . سفارش می گردد یک کرم ضد آفتاب‌ مناسب تعیین کرده و میزان بسیاری از آن را بر روی پوست‌ خود استفاده کنید با ما همراه باشید در هفت رژ

کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضدآفتاب با ماده‌های شیمیایی و طبیعی فیلترکننده پرتوهای مضر فرابنفش مهیا می‌شوند و در شکل مصرف درست از پوست در مقابل نور کم تا نور زیاد و در مدت زمان زیاد نگهداری و محافظت می‌کند . کرم ضد آفتاب‌ مطلوب می‌تواند گزینشی خوب برای پوست‌های‌ خشک گردد ، زیرا استعمال از آنها موجب نمناک گشتن پوست‌ می گردد . در واقع خیلی از کرم‌های ضدآفتاب جدید دربردارنده مرطوب‌‌ کننده‌های موثر برای استفاده یومیه هم می باشند . اگرچه کرم ضدآفتاب مایع هم مرطوب‌‌ کننده بیشتری خواهد داشت که برای پوست‌‌های‌ بی‌نهایت خشک مطلوب تر می باشد .

به این دلیل که افراد هنگامی که از کرم ضد‌آفتاب بکارگیری می نمایند مشاهده می کنند روی کدامین قسمت از پوست‌ را کرم زدند و کدامین بخش ها را نزدند ، آن را افزون‌تر ترجیح می‌دهند . منتها برخی به سبب اینکه باید برای زمان زیادی روی پوستشان بستر ضخیمی از کرم بماند و پوستشان وزین و چرب می‌شود ، این گونه از تولیدات را دوست ندارند . یکی دیگر از مشکلات کرم‌های ضدآفتاب در این خواهد بود که اثرگذاری آنها با عرق‌ و آب از میان می‌رود .

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری

 

اسپری ضدآفتاب

در امتداد به آنالیز فرق کرم ضد آفتاب‌ و اسپری ضدآفتاب می‌رسیم به دومین گونه از این دست تولیدات یعنی اسپری ضدآفتاب بکارگیری از اسپری ضدآفتاب خیلی فوری خواهد بود و به سادگی هر کسی می‌تواند همه بخش های پوستش را اسپری نماید. در فروشگاه ها اقسام بی‌نهایت زیادی با پایه های مقاومت متعدد از اسپری‌های ضدآفتاب وجود دارد . اسپری ضدآفتاب برای اشخاصی که پوستشان حساس‌تر می باشد و نمی‌تواند وزن کرم را تحمل‌ کنند مطلوب تر می باشد .

اما مهم ترین مساله اسپری ضد‌آفتاب این می باشد که اثرگذاری آن کمتر هست و دیگر اینکه در اکثر موارد به خوبی‌ از آنها بکارگیری نخواهد شد .

از این رو که با اسپری کردن لایه‌ اندکی روی پوست‌ ایجاد می گردد ، بایستی چندین‌ بار‌ یک‌ بخش را اسپری نمود تا از پوست مراقبت گردد .

مساله آتی در بکارگیری از اسپری ضدآفتاب این می باشد که به طور دقیق معلوم نخواهد شد چه میزان از آن را بکارگیری میکنیم . هنگامی که از کرم بکارگیری می‌کنیم می‌توانیم در شروع به میزان معلومی کرم روی دستمان بریزیم و آنگاه آنرا روی پوست استفاده کنیم . ولی درباره اسپری این مبحث رخ نمیدهد .

البته فرق کرم ضد آفتاب‌ و اسپری ضدآفتاب متناهی به این موردها نمی‌گردد ، اسپری ضدآفتاب برای پوست سر خیلی مطلوب تر می باشد . نباید از خاطر ببریم که پوست سر هم در معرض اشعه های مضر فرابفنش خورشید است و بیشتر به دلیل چرب‌ نشدن ، اسپری مورد خوب تری است .

به طور کلی اینکه ، روی پوستمان از کرم ضد آفتاب‌ یا اسپری استفاده گردد ، به نوعی اولویت فردی است ، ولی بکارگیری صحیح از آن خیلی با اهمیت است.

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری

تفاوت کرم ضد آفتاب‌ با اسپری

 

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

  1. با سلام … به نظر من نوع اسپری خوب نیست و کرم خیلی بهتره … چون ماندگاری بالاتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *