طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی دو طرفه چکشی
طرز استفاده از فیس براش

طرز استفاده از فیس براش ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

طرز استفاده از فیس براش : برای اینکه پوستی زیبا، سالم و جوان داشته باشید باید به آن رسیدگی کنید. مراقبت های پوستی موجب می گردد که شما حتی در سنین بالاهم پوستی جوان داشته باشید. امروزه در دنیای مد اکثر افراد به دنبال پوست سالم و طبیعی هستند.

برای اینکه به طور طبیعی و پوستتان زیبا باشد باید آن را عاری از هرگونه آلودگی کنید. متاسفانه با افزایش آلودگی در هوا پوست افراد به سرعت آلوده می شود. نفوذ این آلودگی به پوست صورت می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند. تنها با یکبار شستن صورت آلودگی و میکروب از روی آن پاک نمی شود اما در بازار وسیله هایی وجود دارد که به کمک آنها می توان به خوبی صورت را شستشو داد. یکی از وسیله های کاربردی برای صورت که خیلی از آن استفاده می شود فیس براش است.

فیس براش با توجه به شکلی که دارد به طور اصولی و عمیق پوست را پاک سازی می کند. استفاده مداوم از این برس پاک کننده باعث رفع چین و چروک های صورت می شود.

طرز استفاده از فیس براش

طرز استفاده از فیس براش

 

این برس می تواند به عنوان یک لایه بردار عمل کند. پوست های مرده را لایه برداری می کند تا پوست صورت صاف و روشن تر باشد. برس های این فیس براش از لحاظ ضخامت انواع مختلف دارد که شما با توجه به پوست خود باید آن را خریداری کنید.
همانطور که مطلع هستید گردش خون در جوانسازی پوست تاثیر مهمی دارد. هرچقدر که گردش خون در صورت بیشتر باشد پوست شما جوان تر خواهد بود و روند پیری آن کاهش می یابد. فیس براش باعث می شود که گردش خون در پوست شما بیشتر شود.
اگر شما بعد از استفاده از فیس براش از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید متوجه نفوذ سریعتر این محصولات به پوستتان خواهید شد.

طرز استفاده از فیس واش دستی

اگر صورتتان آرایش سنگین دارد برای اینکه هنگام شستشو به منافذ پوست صورتتان نفوذ نکند ابتدا با استفاده از یک پاک کننده آرایش خود را پاک کنید. بعد از پاک کردن آرایش، شوینده مدنظر را به صورتتان بزنید.

فیس براش را بردارید و کمی آن را خیس کنید. از پیشانی شروع کنید و به آرامی آن را روی پیشانی بمالید. حال بینی خود را با فیس براش شستشو دهید. بعد از آن قسمت چانه را هم به خوبی بشویید زیرا این سه نقطه بیشتر از دیگر قسمت های صورت در معرض آلودگی قرار می گیرند. حال گونه و دیگر قسمت های صورت را بشویید.

طرز استفاده از فیس واش دستی

طرز استفاده از فیس براش

 

به این نکته توجه کنید که براش صورت به هیچ وجه نباید به اطراف چشم برخورد کند. پوست دور چشم نازک و ضعیف است و به آن قسمت آسیب وارد می کند. صورتتان در چند هفته اول استفاده از فیس براش ممکن است ملتهم باشد و جوش بزند. این مسئله طبیعی است و سپس پوستتان به حالت اولیه باز می گردد.

بعد از اینکه به طور کامل صورتتان را با فیس براش شستشو دادید آن را خشک کنید چند دقیقه به پوستتان استراحت دهید. بعد آن می توانید از ماسک صورت استفاده کنید یا کرم نرم کننده را روی پوست صورتتان بمالید. پیشنهاد هفت رژ به شما عزیزان کرم آبرسان و نرم کننده لافارر می باشد. استفاده از محصولات مراقبت از پوست در این زمان باعث می شود که پوستتان به سرعت آنها را جذب کند و در نهایت روند جوانسازی سریع تر شود.

نکات و راهنمای خرید فیس براش

هنگام خرید فیس براش باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید نمونه مناسب را انتخاب نمایید که این نکات شامل موارد زیر می شوند:

  • اول بررسی کنید که نوع پوستتان به چه صورت است. اگر صورتتان خیلی حساس است پیشنهاد می کنیم که برس با سری نرم و لطیف را انتخاب کنید تا به پوستتان آسیب وارد نکند. برس های سیلیکونی نرم تر هستند و برای این نوع پوست پیشنهاد می شود. البته لازم است اشاره کنیم که برس های چندکاره هم وجود دارند و از سری های مختلف مویی و سیلیکونی برخوردار هستند. اگر نمونه کاربردی را می خواهید می توانید آن را انتخاب نمایید.
نکات و راهنمای خرید فیس براش

نکات و راهنمای خرید فیس براش

  • حتما از فروشنده بپرسید که بعد از چه مدتی باید سری دستگاه را عوض کنید. التبه این توضیحات در بروشور های مربوط به فیس واش نوشته می شود. اما به طور معمول بعد از دو الی سه ماه سری براش را عوض می کنند.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به برقی یا شارژی بودن فیس براش توجه کنید. فیس براش های شارژی در همه جا قابل استفاده هستند و شما پس از شارژ کردن می توانید آن را همه جا همراه خود داشته باشید حتی جایی که برق ندارد. اما اگر از فیس براش فقط در منزل استفاده می کنید خرید نمونه برقی آن مانعی ندارد.

امیدواریم با توجه به توضیحات ارائه شده توسط هفت رژ با نحوه استفاده از فیس براش آشنایی پیدا کرده باشید.

5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *