بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار : Flormar یک مارک وسایل آرایشی برای زنان کل دنیا می باشد . مارک Flormar در کشور میلان ایتالیا ، زادگاه مد دنیا بنیان‌گذاری شد . این مارک در سال ۱۹۷۰ با خانواده‌ Şenbay به دنیا معرفی‌ شد و ساخت و تولید محصولات خویش را از ترکیه شروع نمود . فلورمار همه‌ساله ظرفیت‌ ساخت ۱۲۰ میلیون کالا را داراست و گوناگونی کالاهای آن هم خیلی زیاد می باشد با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

تولیدات فلورمار مشتمل رژگونه ، کرم پودر‌ ، سایه چشم ، ریمل ، رژ لب ، لاک‌ ناخن و حتی تولیدات حفاظت از پوست‌ هم خواهد بود و به همین علت در عصر حاضر یکی از مارک های مشهور لوازم آرایشی برای خانم ها می باشد . این بر حسب آمار‌ در سال ۲۰۱۴ مارک شماره‌ ۱ وسایل آرایشی ترکیه شناخته‌ شد و تولیدات فلورمار یک چهارم فروشگاه های وسایل آرایشی و بهداشتی‌ سرزمین ترکیه را تشکیل‌ می‌داد . فلورمار از سال ۲۰۰۸ تلاش خویش را در بیرون از کشور‌ هم شروع نمود و اکنون یکی از وسیع ترین زنجیره‌ها در دنیا می باشد . برای خریداری تولیدات فلورمار حدود ۷۰۰ فروشگاه‌ در زیادتر از ۹۰ مملکت نظیر نیویورک ، تانزانیا ، پاریس ، عربستان صعودی و … وجود دارد‌ . مارک فلورمار جز ۵۰۰ صادرکننده نخست کشور‌ ترکیه می باشد و به اقتصاد‌ ترکیه یاری زیادی کرده است‌ .

کرم پودر‌ مات‌ فلورمار Mat Touch Foundation

کرم پودر‌ مات‌ فلورمار غنی گشته با ویتامین E با بافتی مخملی جذب‌ پوست‌ می گردد و در سرتاسر روز به پوست‌ شما ظاهری مات‌ و طبیعی می بخشد و با ايجاد يك بافت نرم و مخملی ، تناسب زيادي با پوست‌ ايجاد مي كند ، رنگ صورت را مات‌ و ملايم مي كند ، به صورتی كه نرمي و ماتي پوست‌ چهره در سرتاسر روز بر جای می ماند.

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار


خرید کرم پودر‌ مات‌ فلورمار از هفت رژ

پنکیک فلورمار مدل Compact

یکی از عمل هایی که موجب افزایش ماندگاری خودآرایی می گردد خشک‌کردن‌ کرم پودر‌ می باشد . خشک‌کردن‌ به این مضمون می باشد که با بکارگیری از یک پودر‌ ، چربی مازاد کرم پودر‌ را گرفته و آن را در جای‌ خودش‌ تثبیت‌ نمائید . خوب تر خواهد بود توسط یک براش آرایشی از پنکیک بکارگیری گردد زیرا بافتی یکدست و صاف روی چهره توسط یک براش عالی خلق خواهد شد .

پنکیک فلورمار مدل‌ Compact ، دارای بافت‌ نرم و سبک‌ خواهد بود . این کالا خیلی خوب جوش‌‌ها‌ و منفذهای باز پوست‌ را می پوشاند و ظاهر‌ پوست صورت را یکدست می نماید . این پنکیک ماندگاری زیادی خواهد داشت و مناسب‌ اقسام پوست‌ می باشد .

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار


خرید پنکیک فلورمار مدل Compact از هفت رژ

مداد لب ضد آب فلورمار

مداد لب ضد آب فلورمار، دربردارنده ویتامین E،C و روغن خرما می باشد و همچنین حاوی مواد مغذی برای لب است. این کالا به وسیله کارشناسان پوست تایید گشته است و همچنین ضدحساسیت می باشد.

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار

کانسیلر استیکی فلورمار

با ترکیبات غیر چرب نقص های پوست را می پوشاند و به آن ظاهری یکدست می بخشد. این کانسیلر از پوست در مقابل پیری زود روس محافظت می کند. این محصول نقص های سطحی پوست را می پوشاند و پوست را نرم می نماید و از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است.

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار


خرید کانسیلر استیکی فلورمار از هفت رژ

 

پالت سایه چشم ۵ تایی فلورمار

پالت سایه چشم فلورمار، دارای بافتی نرم و سبک می باشد و به علاوه از خشکی و پوسته شدن پلک ممانعت می کند. بکارگیری از این سایه چشم راحت است و سبب می شود پوست نرم مشاهده گردد. سایه چشم فلورمار حاوی رنگ هایی با تنالیته رنگی متناسب است که در ترکیب با هم یک پیرایش فوق العاده و قشنگ را به چشم های شما هدیه می دهد.

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار


خرید سایه چشم فلورمار از هفت رژ

رژلب مایع سیلک مات فلورمار

این رژ لب حاوی روغن دانه انگور و کره گیاهی می باشد که پوست لب را تغذیه می کند. این رژ لب ظاهری مات و مخملی دارد و به صورت یکدست روی لب می ماند. این رژلب مایع، بافت کرمی و ابریشمی دارد و با رنگدانه غنی ، پوشش زیادی روی لب تولید می کند. این کالا سبب آبرسانی شده و دربردارنده پوششی سبک است.

بهترین محصولات برند آرایشی فلورمار

پودر فیکس رنگی فلورمار

پودر تثبیت کننده رنگی فلورمار در رنگ های طبیعی ساخته و تولید شده است و مناسب اقسام پوست خواهد بود، فیکس آرایش (کرم پودر، کانسیلر، پنکیک) را افزایش می‌دهد. به تنهایی قابل بکارگیری برای تغییر رنگ پوست و آرایش خاص است. رنگ های تیره و روشن این پودر فیکساتور مناسب برای کانتور کردن و هایلایت کردن آرایش شما می باشد.


خرید پودر فیکس رنگی فلورمار از هفت رژ

5/5 - (41 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *