چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟ 【❤️ بهترین آموزش ❤️】

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟ برای آشنایی با راه های زیبایی و جذابیت بدون آرایش و پیرایش با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله آموزشی زیبایی

۱- پوست خودتان را مهیا نمائید

همیشه چهره خودتان را با پاک‌ کننده های خوب بشویید و منزه نمائید . چهره پاک همانند یک بوم‌ بسیار خوب می باشد .پاک کننده های چهره پوست‌ را روشن‌ تر و شفاف‌ تر می کنند و دایماً تلاش نمائید تمیز کننده ی صورتتان را تحت نظر دکتر متخصص گزینش نمائید تا عالی ترین پاک‌ کننده برای پوست‌ شما تعیین گردد .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

۲- پوست را مرطوب نمائید

حتی چنانچه کوچکترین میزان کانسیلر یا فونداسیون را بکارگیری می نمائید ، حیاتی خواهد بود که از یک مرطوب‌ کننده مثل کرم روز‌ بکارگیری نمائید تا پوست‌ شما صیقلی و یکدست تر گردد و ظهوری هموار و براق داشته باشد‌ .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

 

۳- ابروهای خویش را تمیز‌ نمائید

ابرویی که تماماً تمیز‌ و شکل‌ گرفته باشد‌ می تواند به فریم چهره شما یاری نماید . درصورتی‌که ابروهای شما به قدری پر‌کردن‌ نیاز خواهد داشت ، از ضربه‌های‌ آهسته مداد یا سایه ی ابرو برای ابروهای خویش بکارگیری نمائید . داشتن ابروهایی تمیز‌ برای یک چهره بی آرایش‌ ضروری خواهد بود .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

۴- کمی کانسیلر یا فونداسیون بزنید

در اکثر مواقع ما حقیقتاً احتیاجی به پوشاندن‌ کل چهره خویش با کرم پودر‌ نداریم . در عوض‌ از کانسیلر برای پوشش‌ لک بکارگیری بکنید . این عمل را به سادگی با انگشت خویش بزنید تا درهم‌آمیخته گردد . یکی از شیوه هایی که برای از میان بردن‌ جای‌ خراش و جوش‌ها‌ خوب خواهد بود بکارگیری از روغن‌ها‌ی اصلاح کننده می باشد . پس از پاک کردن صورتتان ، تنها چند قطره‌ به صورت‌ خویش بزنید و کرم روز‌ ، سرم‌ یا کرم شب را روی آن بگذارید . یا چند قطره‌ به کرم افزون بکنید و به صورت‌ خویش بمالید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

 

۵- فرمژه بزنید

فرمژه روشی بسیار خوب برای فر زدن‌ مژههای طبیعی‌ و بی ریمل خواهد بود . فعلاً که قصد دارید پیرایش نکنید و طبیعی‌ دیده شوید حتما از فرمژهها برای فر نمودن مژه هایتان بکارگیری بکنید .فرشدن مژهها به جهت بالا‌ چشمها را خوشگل تر و نافذ تر می نماید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

۶- از روغن‌ نارگیل بکارگیری نمائید

برای درخشندگی عادی پوستان و شاخص سازی استخوان گونه‌ از این روغن‌ طبیعی‌ بکارگیری بکنید . کفایت می کند میزان اندکی روغن‌ را روی استخوانهای گونه‌ ، استخوان ابرو ، زیر پل دماغ بزنید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

 

۷- هویج را برای برنزه‌ گردیدن طبیعی‌ بخورید

هویج دایماً به علت تعویض رنگ پوست‌ شناخته‌ می گردد و خبر‌ عالی اینکه نارنجی نمی شوید ! اندازه‌ بالای کاروتنوئیدهای آن درخشندگی مکمل آفتاب را به شما ارمغان میدهد که همگی در پی آن می باشند . افزون بر این ، هویج دارای ویتامین A می باشد که به سلامت چشم و حفاظت از پوست‌ در مقابل خورشید یاری می نماید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

۸- مواد غذایی میل کنید که به درخشندگی پوستتان یاری نماید .

یک رژیم‌ غذایی مقوی روشی صحیح برای حصول به پوستی بدون مشکل می باشد . آسوده‌خاطر شوید که میوه‌ و انواع سبزی‌های‌خوردنی را به استفاده هرروز خویش افزون می نمائید . خوردنی های غنی‌ از اسیدهای چرب‌ امگا ۳ همانند دانه‌های‌ کتان ، گردو‌ و خوراک های غنی‌ گشته با ویتامین همانند پرتقال ، سیب زمینی‌ شیرین و کدو الزامی می باشند . به اضافه اینکه خوراکی هایی بخورید که حاوی پروتئین بسیار مثل تخم‌ مرغ‌ ، مرغ‌ ، لوبیا ، عدس ، نخود و پنیر می باشند .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

 

۹- خواب کافی داشته باشید

صرف نظر‌ از اینکه خودآرایی می نمائید یا نه ، اصلاً جایگزینی برای خوابیدن آسوده وجود نخواهد داشت . از آنجا که تن شما در شب اصلاح می گردد ، بی‌اندازه بااهمیت خواهد بود که لااقل ۶ -۸ ساعت خواب‌ با کیفیت‌ داشته باشید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

۱۰- مقدار فراوانی آب بنوشید

هر مجموعه و عملکردی در بدن‌ما‌ به آب دل‌گرم خواهد بود . هر جایی که می روید یک ظرف آب همراه خود ببرید و در شبانه روز تن خویش را مرطوب‌ نگه دارید . آشامیدن لااقل ۸ لیوان‌ آب یا زیادتر به رفع سم‌ها از تن امداد می نماید و بنابراین پوست‌ شما شاداب تر به نگرش می رسد . به اضافه اینکه به شما در محافظت از چین‌ و چروک همراهی می نماید . بهترین راه برای استفاده آب این خواهد بود که یک بطری‌ را با گیاهان دارویی و لیمو و نعناع و… پر نمائید و دتاکس واتر میل کنید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *