جایگزین هایی برای بوتاکس

جایگزین هایی برای بوتاکس | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

جایگزین هایی برای بوتاکس : بوتاکس نوعی تزریق‌ است که با هدف زیباسازی و جوانسازی روی پوست صورت اجرا می شود و با فلج‌ نمودن عضلات و عصب‌‌های‌ حرکتی پوست‌ تغییرات باب‌طبع را روی فرم‌ صورت‌ تولید می نماید ، چروک‌ها را از میان می‌برد یا از تشکیل آن‌ها خودداری می نماید ، موجب کشیده‌ گردیدن بخش های ویژه ای از صورت‌ مانند نوک‌ بینی‌ یا عضلات فک می گردد و یا بستگی به گونه تزریق‌ کارکرد های دیگری روی پوست‌ دارا است با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

در هر شکل این تزریق‌ زیبایی‌ خالی‌ از معایب و مشکل‌ نیست‌ و در بعضی از اشخاص عوارض‌ مهم هم گزارش شده است . به همین سبب امکان‌پذیر خواهد بود بعضی اشخاص در پی درمان‌‌های‌ جانشین برای بوتاکس باشند . شگفت انگیز می باشد بدانید که این‌گونه درمان‌‌هایی‌ وجود دارند که با عارضه های کمتر و خرج کمتر انجام‌ می‌شوند .

لیزر پوست‌

یکی از کامل ترین و اثرگذارترین متد های غیرجراحی برای جوانسازی پوست صورت درمان‌ لیزر خواهد بود که در کل بخش های پوست‌ امکان بکارگیری خواهد داشت . اشکال لیزری که برای این مقصود مورد‌ بکارگیری قرار می گیرد لیزرهای لایه‌ برداری فرکشنال از جمله لیزر Fraxel خواهد بود که بافت‌ و جنس پوست‌ را عافیت می‌بخشد .

البته این راه درمان‌ عوارضی هم داراست که امکان‌ خواهد داشت تا یک هفته چهره شما مانند آفتاب‌ سوخته‌‌ها‌ گردد ولی پس از آن چهره‌ای جوان‌ و درخشنده خواهید داشت . این گونه لیزر با تفکیک بستر فوقانی پوست‌ که پیر‌ و مصدوم گشته است‌ پوست‌ جوان‌تر و سالم‌تر را بیرون‌ می‌آورد و چروک‌های غیرعمیق را کاملا از میان برده چروک‌های عمیق‌ را همچنین تا حدودی بهبود‌ می‌بخشد . اشکال دیگری از لیزر برای جوانسازی وجود دارند که ضرورت به سیستم های پیشرفته‌تری دارند و احتمالا هزینه بالاتری هم داشته باشند منتها عارضه های کمتری هم خواهند داشت .

جایگزین هایی برای بوتاکس

جایگزین هایی برای بوتاکس

 

درمان رادیوفرکانسی

درمان رادیوفرکانسی با تولید دما سبب تنگ‌ گشتن پوست‌ شل خواهد شد و یک جانشین برای بوتاکس خواهد بود که بی نیاز به کشیدن‌ پوست‌ اثر‌ کشیدگی را روی پوست‌ ایجاد می کند . این وسیله حرارت را به بستر های داخلی پوست‌ می‌فرستد و با تشکیل و تراوش کلاژن به تداوی شل شدگی پوست صورت منتهی خواهد شد . این تداوی زیادتر در بخش فک و پایین چانه‌ و روی پلک که زیادترین حد شل شدگی ایجاد می گردد استفاده خواهد داشت و بی جراحی تا ۳۵ درصد شل گشتن پوست‌ را از میان می‌برد .

این تداوی حتی از معالجه لیزر هم بی‌خطرتر خواهد بود و اثری نظیر آن خواهد داشت ، اعمال این معالجه حدود نیم‌ ساعت تا یک ساعت زمان می برد و مریض امکان‌پذیر خواهد بود میان هفت تا ده روز‌ در پوست‌ خویش حس ورم و التهاب داشته باشد‌ که با نظاره نتیجه‌ نهایی متعجب خواهد شد . این سبک با رادیوفرکانسی و یا اولتراپی اعمال می گردد.

جایگزین هایی برای بوتاکس

جایگزین هایی برای بوتاکس

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا سوزن‌ درمانی پوست‌ گونه ای از متد درمانی می باشد که در اروپا و آسیا‌ خیلی مشهور شده است و در حالت توسعه در دیگر بخش های جهان هم می باشد . در این درمان‌ روی پوست‌ با سوزن‌‌های‌ خیلی ریزی سوراخ‌ می گردد و پوست‌ را به ساختن کلاژن وادار می سازد .

بررسی ها ارائه داده است‌ که این متد درمانی می‌تواند در از میان رفتن‌ چروک گردن خیلی تاثیرگذار باشد‌ و درصورتی‌که همزمان با ویتامین A و ویتامین C بکارگیری گردد اثری به مراتب بیشتر‌ و قوی‌تر خواهد داشت . وسایل متفاوتی برای میکرونیدلینگ وجود خواهد داشت که در دسترس است و حتی می‌توان آن را در خانه هم اعمال نمود که اصلاً عوارض یا درد‌ هم نخواهد داشت .

جایگزین هایی برای بوتاکس

جایگزین هایی برای بوتاکس

 

طب سوزنی

این سبک کهن چینی‌ از هزاران سال قبل برای معالجه مریضی های گوناگون به کار‌ گرفته می شد و اخیرا ثابت‌ گشته است‌ که طب سوزنی در زیبایی‌ پوست‌ هم استفاده خواهد داشت و می‌تواند یک جانشین برای تزریق‌ بوتاکس گردد . طب سوزنی در کاستن شل‌ شدگی پوست‌ و یکدست گردیدن آن خیلی اثرگذار خواهد بود و با استحکام عضلات زیر‌ پوست‌ به ظاهر زیبا و شکیل گردیدن چهره یاری می نماید .

این معالجه اثری مانند میکرونیدلینگ دارا است و با ترغیب به ترشح‌ کلاژن وضعیت پوست‌ را صحت می‌بخشد . اگرچه این معالجه الزاماً باید به وسیله کارشناس انجام‌ گردد تا عوارضی به همراه نداشته باشد.

جایگزین هایی برای بوتاکس

جایگزین هایی برای بوتاکس

 

کرم ضد پیری‌ مناسب‌

کرمهای ضد پیری‌ نامطلوب خیلی زیادی در فروشگاه ها موجودند ، که اکثرشان ادعا‌های‌ کذب دارند . هرچند گزینه های خیلی خوب اندکی هم هستند‌ که حدوداً می توانند سریع در شتاب پیر‌ گشتن پوستتان تحول ایجاد‌ کنند . برای پیدا کردن تاپ ترین تولیدات قادر خواهید بود نقد‌های‌ اینترنتی را بخوانید تا ببینید مردم‌ کدامین کالا را پیشنهاد می کنند .

جایگزین هایی برای بوتاکس

پروتاکس

پروتاکس نامی بسیار متشابه به بوتاکس خواهد داشت ، که مسلماً علت خوبی‌ برایش هست . پروتاکس همان اثربخشی بوتاکس را خواهد داشت ، با این فرق که به شکل ژلی روی پوستتان انجام خواهد شد . چند هفته زمان می برد تا پیشرفت‌ پوستتان به چشم بیاید . اگر چه زمانی که تاثیرش عیان شد ماندگاری بسیار زیادی از بوتاکس هم خواهد داشت !

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *