تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی
پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی : پودر فیکس یا بیک فلورمار یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار است که برای تثبیت آرایش و جلوگیری از ماسیده شدن آن استفاده می‌شود. با توجه به محبوبیت این محصول، نمونه‌های تقلبی آن نیز در بازار موجود است. در این مقاله روش‌های تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی را بررسی می‌کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ

تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل از طریق بو و جنس

یکی از ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل، بوی آن است. پودر فیکس فلورمار اصل بوی ملایم و خوبی دارد که شبیه بوی گل‌ها یا میوه‌ها می‌باشد. در صورتی که پودر فیکس بوی تند و نامطبوعی داشته باشد، تقلبی است. همچنین، پودر فیکس فلورمار اصل بافتی نرم و ریز دارد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود. در صورتی که بافت پودر زبر و خشن باشد، تقلبی است.

 

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

 

تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل از طریق برچسب کف محصول

پودر فیکس فلورمار اصل دارای یک برچسب دولایه در کف محصول است. برچسب بالایی حاوی اطلاعات عمومی محصول مانند نام برند، شماره رنگ، تاریخ تولید و انقضا است. برچسب زیرین حاوی کد QR است که می‌توان با اسکن آن از اصالت محصول اطمینان حاصل کرد. در صورتی که برچسب کف محصول تک لایه باشد، تقلبی است. همچنین، در صورتی که زیر برچسب مشکی یک برچسب بی‌رنگ وجود نداشته باشد، پودر فیکس اصل نیست.

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

 

تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل از طریق رنگ محصول

پودر فیکس فلورمار اصل معمولاً رنگ زرد یا کرمی روشن دارد. در صورتی که رنگ پودر متفاوت باشد، تقلبی است. همچنین، در صورتی که رنگ پودر تیره‌تر یا روشن‌تر از حد معمول باشد، احتمال تقلبی بودن آن بیشتر است.

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

خرید پودر فیکس فلورمار اصل از هفت رژ

شناسایی از طریق برچسب اصالت محصول

بررسی برچسب اصالت محصول یک راه دیگر برای تشخیص است. هرچند تمام محصولات فلورمار دارای برچسب اصالت هستند، اما این تضمین اصالت نه لزوماً به معنای اصلی بودن محصول است. برای اطمینان بیشتر، می‌توانید کد زیر برچسب محصول را به سازمان غذا و دارو ارسال کرده و منتظر پاسخ باشید.

شناسایی با استفاده از طلا

برای تشخیص میزان سرب در پودر، می‌توانید کمی از آن را بر روی دست بمالید و سپس با یک تکه طلا روی آن بکشید. اگر پوست تیره شود، نشان از وجود مقدار زیادی سرب در پودر دارد که نشان‌دهنده تقلبی بودن آن است.

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

 

خرید پودر فیکس فلورمار اصل و اورجینال

بهترین راه برای خرید پودر فیکس فلورمار اصل، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه‌های معتبر محصولات آرایشی را از نمایندگی‌های رسمی برندها خریداری می‌کنند و تضمین اصالت محصولات را ارائه می‌دهند.

با توجه به روش‌های ذکر شده در این مقاله، می‌توانید پودر فیکس فلورمار اصل را از تقلبی تشخیص دهید. با این حال، برای اطمینان بیشتر، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

خرید پودر فیکس فلورمار اصل از هفت رژ

عکس پودر فیکس فلورمار اصل و اورجینال

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

 

عکس پودر فیکس فلورمار فیک و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

نکات مهم برای تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

استفاده از پودر فیکس فلورمار برای داشتن یک آرایش بادوام و پایدار امری ضروری است. این محصول نه تنها به کنترل چربی پوست کمک می‌کند بلکه برای حفظ رطوبت مورد نیاز پوست نیز مساعد است. ویژگی مهم پودرهای اصلی فلورمار، وجود سوراخ‌های ریز بر روی سطح آن است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

متاسفانه، با توجه به محبوبیت برند آرایشی فلورمار در بین خانم‌ها، نمونه‌های تقلبی و جعلی این محصول نیز در بازار آرایشی گسترش یافته‌اند.

مشخصات پودر فیکس فلورمار اصل

پودرهای فیکس فلورمار در دو مدل رنگی و بی‌رنگ در بازار لوازم آرایش موجود هستند و شما می‌توانید با تست رنگ پودر فیکس فلورمار، رنگ مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید. پودر فیکس فلورمار اصلی، بر پایه آب تهیه شده و پوست صورت را به خوبی آبرسانی می‌کند. این پودر فیکس دارای ترکیب بی‌نظیری با کرم‌های آرایشی است و به دلیل حاوی ویتامین‌ها و ترکیبات مکمل، بافتی سبک و نرم دارد که به راحتی بر روی پوست اعمال می‌شود.

ما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله پودر بیک چیست روش استفاده و فرق آن با فیکساتور را مطالعه کنید.

این محصول، علاوه بر ایجاد جلوه طبیعی بر روی پوست، ماندگاری آرایش را افزایش می‌دهد و چربی پوست را کنترل می‌کند. اگر پودر فیکس فلورمار تقلبی نباشد، یک پاف نرم و کرک‌دار وجود دارد که برای پخش کردن پودر به کار می‌رود و تضمین می‌شود که مقدار مناسبی از پودر فیکس روی صورت استفاده شود. این پودر فیکس به خوبی کرم‌های پودر را فیکس کرده و جلوه‌ی ماتی برای صورت ایجاد می‌کند. این محصول دارای پوشش بسیار خوبی است و در رنگ‌بندی‌های متنوع موجود می‌باشد.

تست رنگ پودر فیکس فلورمار اصل

با تست رنگ پودر فیکس فلورمار، می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و از خواص آن برای بهبود ظاهر پوستتان بهره‌مند شوید.

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

 

خرید پودر فیکس فلورمار اصل از هفت رژ

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *