طرز استفاده از بالم لب + نکات مهم
طرز استفاده از بالم لب

طرز استفاده از بالم لب ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

طرز استفاده از بالم لب : محافظت و مراقبت از لب یک مسئله بسیار حیاتی است. در واقع برای اینکه لب هایی زیبا داشته باشید بهتر است که یک روتین مراقبت از لب را در پیش بگیرید. در طول روز همانطور که آلودگی های بسیاری روی پوست صورت می نشیند، دقیقا همین اتفاق برای پوست لب هم نیز میفتد و از آنجایی که پوست لب خیلی نازک تر و حساس تر است به سرعت خشک می شود. می توانید با رعایت نکات مهم استفاده از بالم لب از خشکی پوست لب جلوگیری کنید. با ما همراه باشید در هفت رژ

بالم لب چیست؟

بالم لب از مواد مرطوب کننده تشکیل شده که برای محافظت و تغذیه لب ها استفاده می شود. با توجه به مواد تشکیل دهنده می تواند طعم دار، طبیعی یا معطر باشد. بالم لب حالت موم مانندی دارد و بالم لب خوب و باکیفیت ترک خوردگی یا خشکی لب را از بین می برد. همچنین این محصول موجب رطوبت رسانی مجدد به لب ها می شود.

بالم لب حاوی مواد مغذی مانند روغن های طبیعی و موم زنبور عسل است که درواقع به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کرده و از لب در برابر آسیب ها مراقبت می کند.

چرا از بالم لب استفاده می کنیم؟

بالم لب می تواند رطوبت مورد نیاز لب را که در اثر هوای خشک، دمای سر و قرار گرفتن در معرض باد از بین رفته است را باز گرداند. لب به دلیل اینکه پوست نازکی دارد آسیب پذیرتر بوده و خیلی سریعتر نسبت به قسمت های دیگر اعضای بدن خشک می شود.

بهترین مارک بالم لب ایرانی و خارجی

بالم لب یکی از لوازم مهم و حیاتی برای مراقبت از لب های شماست بر این اساس خرید بهترین نوع آن با قیمت مناسب خیلی با اهمیت است برندهای ایرانی مانند مای دیپ سنس و هیدرودرم و کامان از کیفیت بالایی برخوردارند و در برندهای خارجی مارک وازلین لابلو و گابرینی بسیار با کیفیت هستند.

بالم لب وانیلی گابرینی ، بالم لب شاتوت گابرینی ، بالم لب گابرینی مدل بلک بری ، بالم لب گابرینی توت فرنگی

قیمت و خرید بالم لب گابرینی اصل

بهترین مارک بالم لب خارجی

 

خرید بالم لب با کیفیت و قیمت مناسب

یکی از بالم لب های باکیفیت که در فروشگاه هفت رژ هم موجود است بالم لب گابرینی می باشد. این محصول از ضد آفتاب برخوردار است و ترکیبات مرطوب کننده آن موجب شده که با وجود آن خشکی لب شما به سرعت تسکین پیدا کند. لازم به ذکر است که بالم لب گابرینی از پوست شما جدا از آفتاب از سرما هم نیز مراقبت می کند.

خرید بالم لب اصل از فروشگاه هفت رژ

نکات مهم استفاده از بالم لب

طرز استفاده از بالم لب

طرز استفاده از بالم لب

 

برای از استفاده از بالم لب باید به یکسری از نکات مهم توجه کنید که در ادامه به این نکات اشاره کرده ایم:

چند وقت یکبار لازم است از بالم لب استفاده شود؟

برای اینکه لب خشک نشود باید مدام آن را مرطوب نگهدارید از همین جهت هروقت که احساس کردید لبتان در حال خشک شدن است می توانید از بالم لب استفاده کنید. اگر لبتان مدام خشک نمی شود یک یا دوبار استفاده در روز برای مرطوب کردن لب کافی است. البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که سعی کنید از استفاده بیش از حد از بالم لب خودداری کنید زیرا این امر موجب می گردد که پوست آبرسانی طبیعی خود را از دست بدهد.

چه نوع بالم لبی برای استفاده روزانه مناسب است؟

برای استفاده روزانه می توانید یک بالم لب قوی خریداری کنید. فرمولاسیون این بالم باید به صورتی باشد که بتواند رطوبت رسانی به پوست شما را به خوبی انجام دهد.

اما اگر لبتان خیلی حساس است می توانید بالم لب های طبیعی را تهیه کنید. بالم لب طبیعی از مواد طبیعی ساخته می شود و برای کسانی که پوست حساسی دارند یک گزینه مناسب است. بالم طبیعی حاوی ویتامین C، ویتامینE و… هستند.

بالم لب در چه رنگ هایی وجود دارد؟

بالم لب از لحاظ طیف رنگی به دو دسته رنگی و بی رنگ تقسیم می شود. اگر می خواهید لبتان رنگ طبیعی خود را داشته باشید می توانید از بالم لب بی رنگ استفاده کنید. بالم لب های رنگی هم در انواع مختلف صورت کم رنگ، صورتی پررنگ، قرمز، جیگری و… در بازار موجود هستند. شما می توانید در خانه بالم لب با رنگ دلخواه خود را درست کنید. برای این کار ابتدا کمی وازلین را در ظرف بریزید و اندازه سر قاشق چای خوری رژ لب به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید به طوریکه کل وازلین رنگی شود. به این ترتیب شما یک بالم لب در منزل تهیه کردید.

طرز استفاده از بالم لب

طرز استفاده از بالم لب

 

نکات مهم هنگام خرید بالم لب

اگر لب های به شدت حساس دارید توصیه می شود که بالم لب گیاهی خریداری کنید. فرمولاسیون بسیاری از بالم لب ها به این صورت است که برای تولید آن از عصاره و روغن های گیاهی استفاده کرده اند. وجود این عصاره و روغن های طبیعی و گیاهی در بالم موجب می شود که خشکی لبتان در مدت زمانی کوتاهی برطرف شود.
به مواد اولیه تولید بالم دقت کنید. برای اینکه با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید  توصیه می کنیم که نمونه معتبر آن را خریداری نمایید.

شما با انتخاب یک بالم لب مناسب می توانید لب نرم و زیبایی داشته باشید. همانطور که می دانید یکی از اجزای صورت که تاثیر بسزایی در زیبایی آن دارد لب است و هرچقدر که لب در صورت شما لطیف تر به نظر برسد زیبایی شما دو چندان خواهد.

با رعایت و توجه به نکات گفته شده می توانید به درستی از بالم لب خود استفاده کنید.

طرز استفاده از بالم لب

طرز استفاده از بالم لب

 

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *