بهترین رژ لب بدون سرب ایرانی و خارجی (جامد، مایع و مدادی)
بهترین رژ لب بدونی سرب ایرانی و خارجی

بهترین رژ لب بدون سرب ایرانی و خارجی ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین رژ لب بدون سرب ایرانی : سرب در واقع یک عنصر بسیار خطرناک است که در انسان در زندگی روزمره ممکن است از مواد سرب دار استفاده کنند، اما مقدار ناچیز آن هیچ آسیبی نمی رساند. اگر سرب در بدن انباشته شود خطر ساز است، حتی موجب مسمومیت هم می شود. یکی از راه هایی که باعث می شود سرب به راحتی وارد بدن شود استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی سرب دار است. اکثر رژ لب ها دارای سرب هستند و استفاده از آنها بیشترین راه ورود سرب به بدن را با خود به همراه دارد. با ما همراه باشید در هفت رژ

تشخیص رژ لب بدون سرب

تحقیقات نشان می دهد که نمی توان میزان سرب موجود در رژ لب را تشخیص داد اما با استفاده از یکسری از روشها می توان دریافت که سرب در رژ لب وجود دارد یا نه.
یکی از روشهای تشخیص سرب در رژ لب استفاده از طلا یا نقره است. در این روش ابتدا کمی رژ لب به پوستتان بمالید و سپس طلا را به آن بمالید. اگر رنگ رژ مشکی شد پس بدانید که سرب دارد.
لازم است اشاره کنیم که رژ لب هایی که حاوی سرب هستند پوست لب را خشک می کنند و موجب پوسته پوسته شدن آن می شوند. از این طریق هم می توانید متوجه وجود سرب در رژ لبتان شوید.

برند های مختلفی در زمینه تولید رژ لب بدون سرب فعالیت می کنند که برخی از آنها شامل برند کالیستا، مای، گلدن رز، شون، آی فیس و نوت می باشد.

بهترین مارک رژ لب بدون سرب ایرانی و خارجی

رژ لب جامد کالیستا

برند کالیستا محصولات خود را با مواد اولیه باکیفیت تولید می کند. یکی از محصولات این برند رژ لب جامد مات است. این رژ لب بافت نرمی داشته و تا جایی که ممکن است روی لب شما حساسیت ایجاد نمی کند. نکته ای که در رابطه با این محصول از برند کالیستا بسیار قابل توجه است عدم وجود سرب در رژ لب آن می باشد. رژ لب مات جامد کالیستا بدون سرب بوده و عدم وجود سرب در آن هیچ آسیبی به لب شما وارد نمی کند و موجب خشکی و پوسته پوسته شدن لب نمی شود.

بهترین رژ لب بدون سرب ایرانی

خرید رژ لب بدون سرب کالیستا از فروشگاه هفت رژ

رژ لب جامد این لی

برند این لی اکثر محصولات خود را ارگانیک و با استفاده از مواد گیاهی تولید می کند. این برند ایرانی در تلاش است که لوازم آریشی و بهداشتی سالم و با کیفیت را وارد بازار کند. از سال ۱۳۷۶ شروع به فعالیت کرده و کیفیت مناسب محصولات آن موجب شده که این برند جهانی شود. رژ لب بدون سرب این لی می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که رژ لب های بدون سرب استفاده می کنند.

بهترین رژ لب بدون سرب ایرانی

 

خرید رژ لب این لی اصل از فروشگاه هفت رژ

رژ لب گیاهی بدون سرب ایرانی

رژ لب مایع Velvet Matt شون

برند شون یکی از برند های معروف و محبوب ایرانی است که محصولات بسیار متنوعی تولید و عرضه می کند. اگر از محصولات شون استفاده کرده باشید قطعا میدانید که در چه کیفیتی هستند.

این نوع این از رژ لب مایع شون از عطر خیلی خوبی برخوردار است و بدون سرب می باشد. رژ velvet matt در طیف رنگی متنوعی تولید و عرضه می شود و برای هر سلیقه ای مناسب است.

رژ لب مایع شون

رژ لب های بدون سرب خارجی

رژ لب مدادی گلدن رز

اگر بتوانیم یکی از بهترین مارک رژ لب خارجی را معرفی کنیم به جرات می توانیم به برند گلدن رز اشاره کنیم. این برند ترکیه ای لوازم آرایش بی نظیر و با کیفیت را روانه بازار می کند. همه روزه حجم انبوهی از محصولات گلدن رز وارد ایران می شود زیرا این برند در کشور طرفداران زیادی دارد. رژ لب مدادی گلدن رز فاقد پارابن بوده و ترکیبات موجود در آن باعث رطوبت رسانی به لب هم نیز می شود. با توجه به خاصیت رطوبت رسانی که رژ گلدن رز دارد، دیگر روی لب خشکی ایجاد نمیکند.

رژلب-مدادی-گلدن-رز

 

خرید رژ لب گلدن رز اصل از فروشگاه هفت رژ

قیمت و خرید رژ لب بدون سرب گلدن رز

رژ لب مایع براق گلدن رز مدل Nude Look

رژلب های مایع به نسبت رژلب های جامد، بیشتر باعث درخشندگی و پر حجم نشان دادن لبها می شوند و بر زیبایی چهره می افزایند. این رژ لب دارای جلوه ای براق است که زیبایی بسیار زیادی به لب های شما می بخشد، همچنین این رژ لب مایع دارای بافت بسیار سبک و غیرچسبنده است که به هنگام استفاده به صورت یکدست پخش می شود و به مدت طولانی بر روی لب های شما ماندگار می ماند. این محصول به دلیل دارا بودن روغن جوجوبا و آووکادو لب های شما را مرطوب می کند و مانع از خشک شدن لب های شما می شود.

رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با بافت سبک، براق و لطیف، سبب آبرسانی به لب ها می گردد و از خشک شدن لب ها پیشگیری می‌کنند. فرمول ساخت مخصوص این رژ، دارای ویتامین ای است که لطافت ویژه ای به لب ها می دهد. رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با پیگمنت های رنگی بالای خود رنگی خیلی نچرال و کاوری مطلوب روی لب‌ها خلق می‌کند که در درازمدت اثرگذاری آن زیاد می باشد.این رژ لب مایع براق دارای چهار رنگ زیبا و جذاب است.

قیمت و خرید رژ لب بدون سرب گلدن رز

خرید رژ لب مایع گلدن رز اصل از فروشگاه هفت رژ

رژ مدل مدادی فلورمار

برند فلورمار یک برند ایتالیایی است که محصولات خود را در بیش از ۷۰ کشور دنیا عرضه می کند. این برند با شروع فعالیت در سال ۱۹۷۰ توانست به سرعت طرفداران زیادی جذب کند. این برند ابتدا در ایتالیا شروع به فعالیت کرد و سپس در ترکیه به کار خود ادامه داد. فلورمار بسیاری از محصولات خود را با ترکیباتی همچون روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن بادام و غیره تولید و عرضه می کند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت موجب شده که رژ لب فلورمار مدل مدادی مورد استقبال قرار گیرد. این رژ لب مدادی در ترکیبات خود سرب نداشته و بافت نرم و یکسان آن باعث می شود که رژ به خوبی روی بنشیند.

"</p

رژ لب مدادی ملونی

برند ملونی یک برند آرایشی است که از سال ۲۰۱۷ در آلمان شروع به فعالیت کرده. این بند تازه کار توانسته در مدت زمان کوتاه محصولات آرایشی بهداشتی متنوعی تولید و عرضه کند. رژ لب های ملونی تنوع رنگی و کیفی متفاوتی دارند. این برند محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید دنیا تولید می کند. رژ لب مدادی ملونی از بافت فوق العاده ای برخوردار است و تا مدت زمان طولانی روی لب باقی می ماند. این رژ فاقد سرب بوده و تا حد ممکن برای لب حساسیت ایجاد نمی کند. ویتامین A و E دارد و پوست لب را تقویت می کند.

رژ لب مدادی ملونی

رژ لب مایع بورژوا

بورژوا در سال ۱۸۶۳ تاسیس شد و یک برند فرانسوی است. این برند جدا از محصولات آرایشی عطر و محصولات مراقبت از پوست هم تولید می کند. این شرکت محصولات خود را با خلاقیت بسیار تولید می کند. رژ لب بورژوا بافت مخملی داشته و پوشش یکدست به لب شما می بخشد. این رژ روی لب ماسیده نمیشود و عیب های لب را می پوشاند. فاقد سرب است و با خیال آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

رژ لب مایع بورژوا

سعی کردیم بهترین نمونه های رژ لب بدون سرب را در دو دسته ایرانی و خارجی خدمتتان معرفی کنیم. همانطور که گفته شد سرب می تواند عوارض خطرناکی را برای بدنتان به همراه داشته باشد. اگر میخواهید لبتان زیبایی خود را حفظ کند از رژ لب های بدون سرب استفاده کنید و یا به طور مداوم به لبتان مرطوب کننده یا بالم لب بزنید.

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *