رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳ ۲۰۲۴
رنگ مو تابستانی 1403

رنگ مو تابستانی 1403 2024 ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳ : تغییر رنگ مو یکی از روشهایی است که افراد برای ایجاد تنوع در ظاهر خود انجام می دهند. با انتخاب رنگ مناسب برای موهای خود، میتوانید زیبایی و جذابیت بیشتری به ظاهر خود ببخشید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام رنگهای مو در بازار موجود بوده که به شما این امکان را میدهد تا رنگ موی دلخواه خود را انتخاب کنید. بنابراین، پیش از انتخاب رنگ موی جدید، ابتدا بررسی کنید که رنگ مو های ترند برای تابستان کدام هستند. با ما همراه باشید در هفت رژ

رنگ طبیعی مو به دلایل مختلفی اعم استرس، کهولت سن، ژنتیک و مواردی از این قبل ممکن است تغییر کند و سفید شود. به همین دلیل اکثر افراد پس از سفید شدن موهایشان اقدام به رنگ کردن آن می کنند.

البته لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ مو مختص موهای سفید نیست و هر فردی برای تنوع هم که شده می تواند موهای خود را رنگ کند. هر کسی میتواند بر اساس سلیقه و استایل خود، رنگ موی مناسب خود را انتخاب کند. انتخاب رنگ موی مناسب با رنگ پوست و چشمها و همچنین استایل شخصی شما بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسزایی در تیپ و ظاهر تان ایجاد کند.

رنگ مو برای تابستان ۱۴۰۳

رنگ موی بلوند طلایی روشن

یکی از جذاب ترین رنگهای مویی است که میتواند زیبایی و جذابیت فرد را به شکل چشمگیری افزایش دهد. این رنگ موی زیبا، برای فصل تابستان یک گزینه مناسب است و میتواند چهره شما را جذاب تر و شاداب تر کند.

رنگ موهای طلایی روشن برای پوست های روشن و برنز مناسب هستند. این رنگ مو به انواع پوستها و چهره ها همخوانی دارد و زیبایی طبیعی شما را بیشتر نشان دهد.

رنگ مو تابستانی 1403

رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳

 

رنگ مو بلوند قهوه ای

یکی از رنگ موهای محبوب و پرطرفدار رنگ موی بلوند قهوه ای است. این رنگ مو برای افرادی که ظاهر طبیعی را می پسندند مناسب تر است زیرا تغییر زیادی در چهره ایجاد نمیکند و حالت طبیعی به صورت می بخشد. بلوند قهوه ای یک رنگ شاد است و شما می توانید با توجه به پوست خود تیره یا روشن آن را انتخاب کنید.

رنگ مو بلوند قهوه ای

پرطرفدارترین رنگ مو

رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی می تواند با کم و زیاد کردن ترکیبات شیمیایی طیف متنوعی را در بر گیرد. این رنگ به شدت چشمگیر و خاص بوده و اگر می خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید می تواند یک انتخاب مناسب برای تابستان ۱۴۰۳ باشد. رنگ موی شرابی بیشتر با آرایش غلیظ تناسب دارد و بدون میکاب آنطور که باید زیبایی خود را نشان نمی دهد. افرادی که پوست سفید و روشن دارند می توانند موهای خود را شرابی کنند.

رنگ موی شرابی

رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳

 

رنگ موی پاستیلی جدید برای تابستان

این رنگ مو یک رنگ موی شاد و جذاب است و برای جوانان و نوجوانان مناسب می باشد. رنگ موهای پاستیلی یکی از مناسب ترین نوع رنگ مو هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این رنگ مو در طیف های مختلف عرضه می گردد و به دلیل اینکه رنگ های شادی دارد برای فصول گرم سال مانند تابستان مناسب می باشد. شما برای اینکه موهایتان به این رنگ در بیاید می توانید از موس های رنگی مو هم استفاده کنید، زیرا این موس ها موقتی بوده و به راحتی پاک می شوند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که افراد می توانند موهایشان از ترکیب چند نوع رنگ پاستیلی رنگ کنند و هر قسمت از مو را یک رنگ کنند.

رنگ مو تابستانی 1403

رنگ مو تابستانی جدید ۱۴۰۳ ۲۰۲۴

رنگ مو مسی روشن

رنگ موی مسی قرمزی کمی داشته و در واقع ترکیبی از برنز و طلایی است. این رنگ تناژ مختلف تیره و روشن وجود دارد و با ترکیبات شیمیایی می توان طیف مختلفی از رنگ مسی را ایجاد کرد. این رنگ مو برای افراد با پوست های مختلف مناسب بوده و مختص رنگ یا چهره خاصی نیست و تمامی افراد می توانند موهایشان را این رنگی کنند.

رنگ مو تابستانی 1403

رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳

 

رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است

رنگ موی مرواریدی رنگ مو تابستانی ۱۴۰۳

یکی از جذاب ترین رنگ مو برای تابستان ۱۴۰۳ رنگ مو مرواریدی میباشد. این رنگ مو طرفداران زیادی دارد و جدا از این فصل برای میهمانی و جشن ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ موی مرواریدی ترکیبی بلوند طلایی و صورتی است البته نه صورتی تیره بلکه صورتی خیلی روشن متمایل به گلبه ای. این رنگ مو جز رنگ های فانتزی شناخته می شود و میزان ماندگاری آن کم است و پس از دو الی سه هفته باید آن را ترمیم کنید.

رنگ موی مرواریدی

مراقبت از موهای رنگ و دکلره شده

موهایی که دکلره یا رنگ می شوند پس از چند ماه به دلایل مختلف ممکن است تغییر رنگ دهد. این موضع در رابطه با موهای دکلره شده بیشتر است و ماندگاری آن از رنگ مو کمتر می باشد. برای اینکه از موهای رنگ شده خود محافظت کنید باید شامپو مناسب موهای رنگ شده را تهیه نمایید. این شامپو ها با توجه به فرمولاسیونی که دارند از رنگدانه های مراقبت کرده و آسیبی به رنگ آن وارد نمی کند. شما برای این منظور می توانید شامپو بدون سولفات کامان را از فروشگاه هفت رژ تهیه کنید.

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *