راهنمای خرید بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت
بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت : همانطور که می دانید برند های مختلفی در زمینه تولید مداد چشم فعالیت می کنند که هرکدام از آنها این محصول را با کیفیت متفاوت تولید می کنند. با توجه به اینکه مداد چشم در جنس و کیفیت های متفاوت در بازار وجود در دارد هنگام خرید آن باید به یکسری از موارد توجه کنید تا بتوانید بهترین برند آن را تهیه نمایید. با ما همراه باشید در هفت رژ

مداد چشم یک نوع لوازم آرایش است که بسیار پرمصرف بوده و با آن می توان حالت چشم را جور دیگر جلوه داد. این محصول استفاده راحتی دارد و حتی افراد مبتدی هم می توانند با استفاده از آن چشم های خود را مداد بکشند و جلوه و زیبایی چشم را چند برابر کنند.

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

بهترین مارک مداد داخل چشم

انواع مداد چشم

مداد چشم چوبی

بدنه مداد چشم چوبی از جنس چوب بوده و در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. بدنه این نوع از مداد چشم ها باید با چوب با کیفیت ساخته شوند تا هم مواد داخل مداد که به چشم مالیده میشود سالم بماند و هم بدنه مداد به سرعت در اثر ضربه یا تراش کردن شکسته نشود.

مداد چشم مکانیکی

این نوع از محصول یکی از پرطرفدارترین نوع مداد چشم هستند که بدنه پلاستیکی دارد.  اگر ته مداد را بپیچانید نوک آن بیرون می آید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

مداد چشم گیاهی

مداد چشم گیاهی یک نوع مداد چشم است که از مواد گیاهی و طبیعی تهیه و تولید میشود. این نوع مداد چشم معمولاً حاوی انواع مواد مغذی مانند روغنهای گیاهی، موم های طبیعی، عصاره های گیاهی و رنگهای طبیعی است که به جای مواد شیمیایی و مصنوعی استفاده میشوند. این نوع از مداد چشم برای افرادی که پوست و چشم های حساس دارند مناسب می باشد.

مداد چشم ژله ای

به جرات می توان گفت که این نوع مداد چشم یکی از ماندگارترین نوع آن است. مداد چشم ژله ای بسیار غلیظ بوده که با استفاده از آن می توانید یک خط چشم زیبا و باریک بکشید. بافت ژله ای و نرم این محصول موجب شده که افراد بتوانند راحت تر و آسان تر خط چشم بکشند.

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

 

نکات خرید بهترین مداد چشم بدون ریزش

  1. اگر پوست و چشم های حساسی دارید از خرید مداد چشم های خشک خودداری کنید. احتمال پخش شدن مداد چشم خشک نسبت به مداد نرم بیشتر است و به همین دلیل اگر پوستتان حساس است مداد چشم نرم را خریداری نمایید.
  2. سعی کنید مداد چشم با نوک نرم را بخرید. با وجود این نوع از مداد چشم شما می توانید راحت تر خط چشم بکشید. همچنین اگر نوک مداد چشم نرم باشد کمتر پخش می شود.
  3. ترجیحا مداد چشم هایی را خریداری نمایید که از مواد طبیعی در فرمولاسیون آن استفاده شده باشد و یا در آن روغن های گیاهی بکار برده باشند.
  4. اگر عادت دارید که خط چشم های ضخیم بکشید مداد روغنی را انتخاب کنید و برای کشیدن خط چشم نازک از مداد چشم خشک استفاده کنید.

بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی

مداد چشم اولترا فلورمار

فلورمار یک برند معروف در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که از فرمولاسیون مدرن برای تولید محصولات متنوع خود از جمله رژلب، رژگونه، پودر و مداد چشم استفاده می کند. محصولات فلورمار طراحی جذابی دارد و به باکیفیت بودن معروف هستند. این برند از سال ۱۹۷۲ شروع به کار کرده و محبوبیت بالایی دارد.

مداد چشم شمعی اولترا فلومار ماندگاری خیلی بالایی دارد و اصلا پخش نمی شود. این نمونه حاوی انواع ویتامین اعم از E و C بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد. بافت بسیار نرمی دارد به دلیل اینکه خیلی روان است شما می توانید با آن به راحتی خط چشم بکشید. این برند جدا از مداد چشم مشکی مداد چشم رنگی در انواع مختلف رنگی تولید می کند.

مداد چشم 2فلورمار

مداد چشم یورن

برند آرایشی یورن یک برند ایرانی می باشد که از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده است. از محصولات آرایشی این برند می توانیم به مداد چشم، اسپری مو، رژ لب، کرم پودر و بسیاری دیگر از لوازم آرایش اشاره کنیم. خوشبختانه این برند در بازار آرایشی بهداشتی ایران محبوب شناخته شده است.

مداد چشم یورن کیفیت و ماندگاری بی نظیری دارد. این مداد چشم ماندگاری بالایی ۲۴ ساعت دارد. فرمولاسیون مداد چشم کربن بلک یورن به صورتی است که هیچ لکه و سیاهی را دور چشم شما ایجاد نمی کند.

مداد چشم یورن

خرید مداد چشم یورن اصل از فروشگاه هفت رژ

مداد چشم کالیستا

همانطور که می دانید برند کالیستا یکی از محبوب ترین برند های لوازم آرایشی ایرانی است که با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار کسب کند. مداد چشم برند کالیستا فاقد سرب بوده و بدنه چوبی دارد. این مداد چشم برای افرادی که خط چشم های نازک می کشند یک گزینه مناسب است. شما به راحتی می توانید با تراش کردن نوک آن به شکل دلخواه تنظیم کنید و خط چشم بکشید.

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

بهترین مارک مداد چشم ضد حساسیت

 

 

مداد چشم گلدن رز اصل بهترین برند مداد چشم مشکی

برخی از افراد نمی توانند با خط چشم های مختلف مانند خط چشم ماژیکی یا کاسه ای کار کنند و برایشان سخت است از همین جهت ما به شما استفاده از مداد چشم گلدن رز را پیشنهاد می کنیم. ساختار مداد چشم به صورتی میباشد که شما حتی اگر مبتدی هم باشید با وجود آن می توانید خطوط زیبایی را در اطراف چشمتان ایجاد کنید. مداد چشم DREAM گلدن رز یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات این برند است که جدا از ماندگاری بالا ضد حساسیت بوده و موجب ایجاد حساسیت و آلرژی برای چشم های شما نمی شود.

خرید مداد چشم گلدن رز اصل از فروشگاه هفت رژ

جدا از مداد چشم های مشکی مداد چشم رنگی هم هست که با توجه به رنگ لباس یا تم آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. از مداد چشم های سفید برای بزرگ تر کردن چشم استفاده می کنند. مداد چشم های قهوه ای هم برای افراد بور یا کسی که سایه چشم قهوه ای زده است مناسب می باشد. دیگر رنگ های این محصول هم با توجه به سلیقه انتخاب می شود.

مداد چشم رنگی

 

با رعایت نکات خرید مداد چشم می توانید بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب کنید. لازم است به این نکته اشاره کنیم که قبل از خرید ابتدا به پوست خود، میزان هزینه ای میخواهید بکنید و همچنین برند محصول توجه کنید تا بتوانید نمونه مد نظر را انتخاب نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *