بهترین برند خط چشم ماژیکی ضد آب و حساسیت ایرانی و خارجی
بهترین برند خط چشم ماژیکی

بهترین برند خط چشم ماژیکی ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 10 دقیقه

بهترین برند خط چشم ماژیکی : خط چشم تغییر زیادی در حالت چشم و زیبایی چهره شما ایجاد می کند. این نمونه دارای نوک تیز می باشد و استفاده از آن برای افراد حرفه ای مناسب است. متاسفانه برخی از افراد به دلایل مختلف چشم هایشان نسبت به لوازم آرایش حساس است. به همین دلیل توصیه می شود که از خط چشم ضد حساسیت استفاده کنند. با ما همراه باشید در هفت رژ

دلایل حساسیت چشم به آرایش

اگر پوست اطراف چشمان شما بعد از استفاده از آرایش دچار خارش و قرمزی می شود یا پف می کند و پوسته پوسته می شود، احتمالاً به یکی از لوازم آرایشی خود آلرژی یا حساسیت پیدا کرده اید. در این موارد سفیدی چشم شما نیز ممکن است قرمز و متورم شود. بسته به میزان حساسیت به مواد، علائم ممکن است بدتر شود یا خود به خود برطرف شود. واکنش آلرژیک معمولاً هر دو چشم را درگیر می کند، اما ممکن است یک طرف بیشتر از دیگری تحت تأثیر قرار گیرد.

پلک و نواحی اطراف آن آسیب پذیر هستند زیرا پوست آن بسیار نازک و شل است و به مواد شیمیایی اجازه می دهد راحت تر نفوذ کنند. این مسئله ممکن است باعث شود که پوست نسبت به سایر قسمت های صورت سریعتر متورم شود.
در واقع این آلرژی واکنش بدن شما به مواد “خارجی” است. مواد اولیه همه لوازم آرایشی شامل روغن، مواد شوینده، رنگ، عطر، لانولین و حاوی مواد نگهدارنده است. هر یک از اینها می تواند باعث ایجاد حساسیت در پوست ظریف و نازک اطراف چشم شود.

شاید عجیب به نظر برسد که به طور ناگهانی نسبت به آرایشی که سال ها استفاده می کنید حساسیت پیدا کنید. در واقع، بدن شما احتمالاً به آرامی نسبت به آرایش حساسیت ایجاد کرده است. هنگامی که یک واکنش آلرژیک به یک ماده رخ می دهد، واکنش معمولاً با هر بار استفاده از آن ماده بدتر و شدیدتر می شود.

دلایل حساسیت چشم به آرایش

بهترین برند خط چشم ماژیکی

روشهای جلوگیری و درمان حساسیت چشم

اولین قدم برای درمان حساسیت این است که استفاده از لوازم آرایش چشم را متوقف کنید. از آنجایی که معمولاً نمی توانید مقصر مشخصی را شناسایی کنید، تمام لوازم آرایشی باید تا زمانی که حساسیت و علائم از بین برود متوقف شود.

همچنین ممکن است نیاز به استفاده از لوازم آرایشی ضد حساسیت داشته باشید، که تمایل به ایجاد واکنش های آلرژیک کمتر و کمتری دارند. زیرا دلیل آنها حاوی مواد آلرژی زا کمتری هستند. برخی از لوازم آرایشی که برچسب ضد حساسیت دارند واقعاً اینطور نیستند. خواندن برچسب مهم است. از هیچ محصولی که حاوی لانولین و عطر است استفاده نکنید چون این دو مورد شایع ترین علل واکنش های پوستی و ایجاد حساسیت برای چشم هستند.

اگر آلرژی شما با قطع کردن استفاده از لوازم آرایش هم از بین نرفت بهتر است که از داروی ضد حساسیت استفاده کنید. این روش باعث می شود تورم، درد و قرمزی شما کاهش پیدا کند. یکی از داروهای مناسب برای این نوع از حساسیت قرض آنتی هیستامین است. این قرص خارش و آبریزش چشم را رفع می کند. از این دارو فقط در مواقع ضروری استفاده می شود، مثلا زمانی که چشمتان خیلی خیلی متورم و شده و آبریزش دارد. به هیچ عنوان از این دارو بدون نسخه پزشک استفاده نکنید زیرا ممکن است علائم شما به دلیل بیماری های دیگر باشد.

اگر در نواحی چشم احساس تورم می کنید پیشنهاد می شود از کمپرس آب سرد استفاده کنید. کمپرس آب سرد چشم تان را خنک می کند و از التهاب آن را بهبود می بخشد. برای این منظور یک پارچه که از تمیز بودن آن مطمئن هستید را در آب سرد بگذارید و روی چشم خود قرار دهید. این کار را چند بار انجام دهید و تا التهاب چشم کم شود.

بهترین برند خط چشم ماژیکی

بهترین برند خط چشم ماژیکی

 

خط چشم ضد آب و ضد حساسیت

انواع لوازم آرایش برای چشم وجود دارد و هر کدام از آنها برای آرایش یک قسمت از چشم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از لوازم آرایش چشم که خیلی پرمصرف است، خط چشم می باشد که انواع مختلف ماژیکی، کاسه ای، ژله ای، نمدی و غیره را دارد. خط چشم های ماژیکی از پرطرفدار ترین نوع خط چشم هستند. اگر میخواهید خط چشم بکشید پیشنهاد می شود که از نمونه ضد آب آن استفاده کنید زیرا خط چشم ضد آب به راحتی وارد چشم نمیشود و موجب ایجاد حساسیت نمیگردد. امروزه برند های بسیاری در زمینه تولید و توزیع خط چشم ماژیکی فعالیت می کنند. در ادامه چند نمونه از خط چشم های ماژیکی ضد آب و ضد حساسیت ایرانی و خارجی را خدمتتان نام خواهیم برد.

بهترین مارک خط چشم ایرانی و خارجی

خط چشم نمدی اولترا بلک نوت اصل

خط چشم نمدی اولترا بلک نوت دربردارنده روغن‌ بادام و ویتامین ای خواهد بود که برای‌ مژهها بی‌اندازه تقویت کننده می باشد و به رویش آن یاری می نماید. این دو عصاره‌ با غنی بودن‌ از خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست‌ خیلی حساس نواحی چشم در مقابل اثرات کهنسالی و رادیکال‌ های آزاد صیانت می نماید و بن مژهها را مرطوب‌ نگه می دارد‌ . این خط چشم ، آلرژی های چشمی مشابه آبریزش و خارش ایجاد‌ نمی کند‌ .

وسایل زیادی برای قشنگتر کردن چشم ها تولید شده است؛ حتی می توان به یاری آن ها حالت‌ چشم را عوض نمود . تنها کفایت می کند شیوه صحیح بکارگیری از آن ها را بدانید . یکی از وسیله های کاربردی و محبوب پیرایش چشم ، خط چشم می باشد . خط چشم ها با دو نوع ماژیکی و مویی به وسیله تولیدکنندگان گوناگون با دقت به درخواست مشتری به فروشگاه ها ارائه می شوند .

شرکت نوت خط چشم نمدی اولترا بلک نوت را به فروشگاه ها ارائه نموده است‌ که ماندگاری بسیار بالایی دارد . این شرکت با قصد قراردادن آن گروه از اشخاصی که چشم های بسیار حساسی دارند ، در فرمول ساخت خود‌ از موادی بکارگیری نموده است‌ که این گروه از اشخاص هم قادر باشند از آن بکارگیری کنند .

اپلیکاتور این خط چشم از گونه نمدی می باشد و به شما این توانایی را می دهد تا خطی‌ صاف‌ و دقیق‌ در پشت‌ چشم خلق نمائید . خط چشم نمدی اولترا بلک نوت به سبب وضعیت کیفی بالای مواد‌ استفاده شده در آن حوالی چشم پخش‌ نمی گردد و همچنین فوری خشک می شود . اگر از خط چشمی بکارگیری بکنید که وضعیت کیفی بالایی‌ نداشته باشد‌ ، پس از چند ساعت مواد‌ آن در پشت‌ پلک چروک می شوند و می ریزند؛ منتها بایستی اشاره کرد این خط چشم از وضعیت کیفی بسیار بالایی بهره‌مند خواهد بود و مواد‌ آن اصلا ریزش ندارد و پخش نمی شود و برای چشم های خیلی حساس شایسته خواهد بود.

خط چشم نمدی اولترا بلک نوت اصل

برای خرید خط چشم نوت از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا ، بهترین خط چشم برای مبتدی ها

طراحی‌ با خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا ، سبب خلق بافتی یکدست و مخملی‌ پشت‌ پلک می گردد و اپلیکاتور کوتاه‌ آن ، احتمال‌ خطا‌ و لغزشی که بر اثر‌ لرزش‌ احتمالی دست ایجاد می گردد را کم می کند . درصورتی‌که زمان ترسیم کردن خط چشم دستتان لرزید و پیرامون چشمتان کثیف‌ شد قادر خواهید بود با یک گوش پاک کن آغشته‌ به پاک‌ کننده آن را تمیز نمائید تا خودآرایی خوبی داشته باشید . خشک گردیدن مایع‌ این خط چشم ، در پشت‌ پلک فوری خواهد بود و پس از خشک گردیدن روی پلک پخش‌ نمی گردد.

خط چشم نمدی کالیستا ، دربردارنده ویتامین E می باشد که به محافظت رطوبت‌ پوست‌ و صحت آن یاری نموده و فاقد پارابن و مواد‌ نگهدارنده زیان‌بار خواهد بود.

خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا

بهترین برند خط چشم ماژیکی

 

برای خرید خط چشم کالیستا از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم بلک دایموند مای مدل All In One

خط چشم ، یکی از اسباب های آرایشی محبوب در میان بانوان است . یکی از نیازهای زن ها برای داشتن خودآرایی چشمی قشنگ ، رسم کردن خط چشمی صاف‌ ، زیبا ، خوش‌حالت ، پررنگ‌ و مبرا می باشد . قلم مو ، خوش‌ دست بودن‌ و نوع ترکیبات خط چشم می‌تواند در راحتی‌ کار‌ با آن اثربخش باشد‌ .

این خط چشم کالایی بی‌اندازه کاربردی برای خلق خطوطی یکدست ، نرم ، زیبا و ظریف‌ می باشد ، بافتی نرم و سبک‌ خواهد داشت و سریع روی پلک خشک می گردد. خط چشم مای دارای نوک‌ انعطاف پذیر و فوم مانند‌ ، به سادگی نمونه های مختلف خط چشم را برای شما خلق می‌ کند و در پیرامون چشم و پلک پخش‌ نمی گردد.

خط چشم بلک دایموند مای رنگدانه‌ای کاملا سیاه داشته ، از پوشش‌دهی زیاد و ماندگاری مطلوبی بهره‌مند است‌ و جلوه‌ای قشنگ و نچرال به چشم‌ها می‌دهد . این خط چشم دربردارنده آلانتوئین و آلفا بیزابولول ، با رطوبت‌رسانی به پوست‌ و مژه‌ها به تقویت‌ آن‌ها یاری می کند و از خلق حساسیت‌ و التهاب روی پلک و چشم خودداری می نماید. قیمت خط چشم بلک دایموند مای مناسب‌ است و شما قادر خواهید بود به سادگی آن را از فروشگاه‌ آنلاین هفت رژ سفارش‌ دهید.

خط چشم بلک دایموند مای مدل All In One

برای خرید خط چشم بلک دایموند مای مدل آل این وان از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم ماژیکی گابرینی اصل مدل کوزه‌ای ضد آب ، بهترین مارک خط چشم مایع

خط چشم ماژیکی گابرینی اصل مدل کوزه ای، یک ابزار حیاتی برای افزایش جذابیت چشم‌ها و بهبود ظاهر آرایش خانم‌ها به شمار می‌آید. این ابزار آرایشی جزء محبوب‌ترین محصولات آرایشی در میان بانوان می‌باشد.

استفاده از خط چشم تنها به افزایش جذابیت چشم‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه می‌تواند عیوب و نقائص چشم را نیز مهار کند. با روش‌های صحیح و مهارت در کشیدن خط چشم، می‌توان چشم‌های خود را زیباتر از همیشه نمایان کرد.

خط چشم ماژیکی گابرینی اصل با نمدی بسیار نرم و دقیق طراحی شده است تا به خانم‌ها امکان کشیدن خط چشم به راحتی و با دقت بالا را بدهد. این خط چشم دارای ماندگاری بسیار بالا است و باعث ایجاد یک پوشش مات بر روی پلک چشم می‌شود.

قلم خط چشم مایع جدید گابرینی با فرمول ضدآب و مواد با کیفیت تولید شده است که ماندگاری بسیار طولانی دارد. این قلم خط چشم از نظر اندازه مناسب و قابل حمل بوده و برای استفاده حرفه‌ای بسیار مناسب است.

از لحاظ ظاهری، این خط چشم به چشمان شما یک جلوه استثنایی می‌دهد. سریعاً خشک می‌شود و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

ویژگی ممتاز خط چشم ماژیکی گابرینی اصل این است که دارای حالت ماژیکی است و طراحی آن شبیه به لاک ناخن می‌باشد، اما سری آن بسیار نازک است و به راحتی روی پلک چشم قرار می‌گیرد.

رنگ بسیار خوبی دارد که به پلک چشم حالت مات می‌دهد و با سرعت روی پلک خشک می‌شود. ماندگاری بالا و ویژگی ضدآب آن از مزایای بزرگ این محصول می‌باشد. این خط چشم در ظرفی به حجم ۱۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

خط چشم ماژیکی گابرینی اصل مدل کوزه‌ای ضد آب

بهترین برند خط چشم ماژیکی

 

برای خرید خط چشم گابرینی اصل از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

برای خرید خط چشم مای از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم ماژیکی بل اصل مدل کربن بلک

خط چشم ماژیکی بل اصل مدل کربن بلک بی‌اندازه سیاه می باشد به این دلیل تنها برای طراحی کردن خط چشم به درد بخور خواهد بود . این خط چشم برای تمام اشخاص شایسته است ، منتها اشخاصی وجود دارند که چشمهای آنها در مقابل اقسام اسباب آرایشی حساسیت‌ دارد ، سفارش ما به این‌طور اشخاص بکارگیری از این خط چشمها می باشد .

ماندگاری این خط چشم ماژیکی اصل بل بسیار بالا‌ می باشد و در طی روز‌ و ساعات متمادی پاک‌ نخواهد شد ، بدین‌لحاظ اشخاص ناچار به تمدید‌ خودآرایی خط چشم خودشان نخواهند بود .

خط چشم ماژیکی اصل بل بی‌اندازه نرم و روان‌ خواهد بود و همین موضوع ، فرآیند طراحی‌ و رسم کردن خط چشم را آسان تر می نماید . نوک‌ خط چشم ماژیکی اصل بل خیلی ظریف است و قادر خواهید بود توسط آن و با توجه بسیار به طراحی کردن خط چشم خویش بپردازید.

خط چشم ماژیکی بل اصل مدل کربن بلک

بهترین برند خط چشم ماژیکی

 

برای خرید خط چشم بل از فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

خط چشم ماژیکی ضد آب گلدن رز مدل Precision ، بهترین خط چشم برای چشمهای حساس

برند گلدن رز یکی از برند های موفق در ترکیه است که توانسته محصولات باکیفیت خود را به اکثر نقاط جهان صادر کند. یکی از محصولات این برند خط چشم ماژیکی است. خط چشم ماژیکی گلدن رز ماندگاری خیلی بالایی دارد و می تواند خطوط یکدست و یکنواختی ایجاد کند. برس این خط چشم نمدی و بسیار نرم بوده و شما می تواند به آسانی از آن استفاده کنید. خط چشم مدل Precision ضد آب است و تا حدودی از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.

خط چشم ماژیکی ضد آب گلدن رز مدل Precision

خط چشم ماژیکی لانکوم

لانکوم یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی و انواع عطر فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۹۳۵ شروع به کار کرد و در سال ۱۹۶۴ به شرکت لورئال فروخته شد. خط چشم ماژیکی لانکوم ضد آب بوده و در برابر عرق و آب مقاوم است. با استفاده از این محصول می توانید خط کشی راحت و آسانی داشته باشید و هر نوع مدلی که دوست دارید روی چشم تان بکشید. ضد تعریق بودن این خط چشم موجب شده که به مرور پخش نگردد و وارد چشم نشود.

خط چشم ماژیکی لانکوم

خط چشم ماژیکی اوریفلم

برند اوریفلیم یک شرکت لوازم آرایشی است که سوئدی بوده و قدمت خیلی طولانی دارد. این شرکت محصولات خود را برپایه ارگانیک بودن تولید و عرضه می کند و محبوبیت زیادی در اروپا و سایر نقاط جهان دارد. با خط چشم ماژیکی اوریفلم مدل THE ONE می توانید به راحتی انواع مدل اعم از نازک و ضخیم را داشته باشید. خط چشم اوریلفلم کاملا گیاهی، ضد آب و ضد حساسیت است. گیاهی بودن این محصول موجب شده که تا حد ممکن از بروز حساسیت برای پوست و چشم های حساس جلوگیری شود.

خط چشم ماژیکی اوریفلم

خط چشم ماژیکی ویولت

خط چشم ماژیکی ویولت طراحی خیلی زیبایی دارد تا مدت زمان طولانی باقی می ماند. این خط چشم باکیفیت نوک ظریف دارد و به راحتی پخش نمیشود. شما با استفاده از این خط چشم می توانید خطی صاف و یکنواخت دور چشمان خود بکشید. دارای رنگ مشکی بوده و ضد آب است.

خط چشم ماژیکی جدید ویولت VIOLET

امیدواریم با توجه به توضیحات ارائه شده بتوانید برای چشم های خود خط چشم مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *