هفت ترفند ماندگاری آرایش صورت
ترفند ماندگاری آرایش صورت

ترفند ماندگاری آرایش صورت ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترفند ماندگاری آرایش صورت : هیچ چیز ناامید کننده‌تر از صرف وقت برای تکمیل آرایش خود در صبح نیست. چه یک روز شلوغ در محل کار داشته باشید و چه در یک رویداد خاص برای شرکت در آن، می خواهید آرایش شما ثابت بماند و از صبح تا شب بی عیب و نقص به نظر برسد. خوشبختانه با چند نکته و ترفند می توانید آرایش خود را در تمام طول روز ماندگار کنید. در اینجا هفت تکنیک آزمایش شده برای کمک به شما در دستیابی به زیبایی طولانی مدت ارائه شده است. با ما همراه باشید در هفت رژ

ماندگاری آرایش در تابستان

پوستتان را به خوبی شستشو دهید

قبل از آرایش ابتدا صورتتان را با استفاده از یک شوینده مناسب بشورید. یا ابتدا آن را با دستمال پاک کننده آرایش صورت پاک کنید و سپس آبکشی نمایید.

ترفند ماندگاری آرایش صورت

برای ماندگاری آرایش چه کنیم

از مرطوب کننده استفاده کنید

بعد از اینکه صورتتان شستید باید آن را خشک کنید. صورتتان را با استفاده از دستمال یا حوله نرم به خوبی خشک کرده و یک مرطوب کننده مناسب با خودتان را انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از کرم مرطوب کننده نیوتیس استفاده کنید.

این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا و خیار است و بعد شستشوی صورت می تواند یک گزینه مناسب برای مرطوب کردن پوستتان باشد. رطوبت رسانی قوی دارد و از خاصیت آنتی اکسیدانی هم برخوردار است. همچنین این کرم خاصیت آبرسانی هم نیز دارد.

اگر بعد از شستن صورتتان از مرطوب کننده یا نرم کننده استفاده نکنید مطمئن باشید بعد از مدت زمان کوتاهی صورتتان خشک و پوسته پوسته می شود. اگر پوست خیلی خشکی دارید بهتر است از مرطوب کننده های عمیق مانند کرم مرطوب کننده نیوآ مدل soft استفاده نمایید.

ترفند ماندگاری آرایش صورت

ترفند ماندگاری آرایش صورت

 

ماندگاری ارایش روی پوست چرب

از پرایمر استفاده کنید

پرایمر یک وسیله مهم و ضروری برای داشتن آرایش طولانی مدت است. پرایمر با توجه به فرمولاسیونی که دارد باعث کنترل چربی پوست می شود و اجازه می دهد که کرم پودر به خوبی روی پوستتان بنشیند. همچنین پرامیر باعث پوشاندن منافذ باز پوست و لکه های پوستی می شود. جالب است بدانید که محصول حتی قرمزی و یا لکه هایی که در اثر آکنه به وجود آمده اند را پوشش می دهد.

پرایمر های چشم در اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن برای آرایش چشم باعث می شود که خط چشم و سایه تا مدت زمانی طولانی رو چشمتان بماند. پرایمر کالیستا یکی از بهترین نوع پرایمر است.

این محصول با داشتن بافت نرم و سبک به خوبی جذب پوست می شود و به هیچ عنوان باعث براق شدن پوست نمیشود. جلوه ای مات به آرایشتان داد و لک ها را پوشش می دهد. یکی از دیگر مزایای این پرایمر جلوگیری از خشک و پوسته پوسته شدن صورت است.

پرایمر کالیستا

برای ماندگاری کرم پودر چه کنیم

کرم پودری انتخاب کنید که مات باشد

کرم پودر مات ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشد و برای آرایش در محل کار و دانشگاه یک گزینه مناسب است. نمونه های مات معمولا فاقد روغن و چربی هستند، باعث براقی صورت نمی شوند و حتی زمانی که صورتتان عرق بکند هم حالت طبیعی خود را حفظ می کند. اگر پوستتان خشک است و حتما باید از کرم پودر چرب استفاده کنید می توانید بجای آن قبل از زدن کرم پودر مات به پوستتان مرطوب کننده بزنید و سپس از آن استفاده کنید.

کرم پودر مات این لی یک محصول به صرفه و اقتصادی و در عین حال با کیفیت است. این کرم پودر در کنار قیمت مناسبی که دارد از کیفیت خوبی هم برخوردار است. یکی از ویژگی های مهم کرم پودر این لی مقاومت در برابر تعریق می باشد. لازم به ذکر است که برای آرایش روزانه مناسب است و پوشانندگی بالایی دارد.

اگر برای آرایش های سنگین و مجلسی دنبال یک کرم پودر مات هستید و پوست خشکی دارید ما به شما کرم پودر مات نوت مدل اکستریم را پیشنهاد می کنیم. این کرم پودر ضد حساسیت بوده و جدا از اینکه حاوی انواع ویتامین از فاقد چربی و پارابن نیز می باشد.

ترفند ماندگاری آرایش صورت

ترفند ماندگاری آرایش صورت

 

از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید

شاید برایتان پیش آمده باشد که در اثر گریه کردن و یا در فصول گرم سال ریمل و خط چشمتان دور چشم پخش شوند. زمانی که صورت عرق می کند و یا به هر دلیلی خیس می شود ممکن است ریملتان ریزش کند و یا حتی در چشم نفوذ نماید. اگر شما از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید این اتفاق رخ نخواهد داد و آرایش چشم شما ثابت خواهند ما و حتی در اثر تعریق و اشک هم پاک نخواهد شد.

ساختار ریمل های ضد آب به گونه است که در اثر برخورد با آب به راحتی خیس و یا پخش نمی شوند و در برابر خیسی مقاوم هستند.

چیکار کنیم ارایش پاک نشه

برای روزمره آرایش سبک انجام دهید

اگر هر روز و برای رفتن به محل کار و بیرون آرایش می کنید، ترجیحا آرایش های سبک را در پیش بگیرید. آرایش سبک نیاز به نگهداری آنچنانی ندارد و تا چندین ساعت روی پوستتان باقی می ماند.

ترفند ماندگاری آرایش صورت

استفاده از پودر و اسپری ثابت کننده آرایش ترفند ماندگاری آرایش صورت

یکسری پودر های تثبیت کننده در بازار هستند که موجب افزایش ماندگاری آرایش می شوند و همچنین اجازه نمی دهند که به راحتی لکه روی آرایشتان بنشیند. ساختار این پودر تثبیت کننده به صورتی است که حتی اگر آرایشتان براق هم شده باشد از براقیت آن می کاهد و آن را محو می کند.

اسپری فیکس کننده آرایش هم به همین صورت عمل می کند و معمولا آن را با فاصله و به طور کلی رو تمام اجزای صورت اسپری می کنند. اسپری فیکس کننده به طور طولانی مدت تر باعث ماندگاری آرایش می شود.

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *