مراحل آرایش نچرال
مراحل آرایش نچرال

مراحل آرایش نچرال و خاص ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

مراحل آرایش نچرال : چه تازه آرایش کردن را شروع کرده باشید و چه بخواهید ظاهر ظریف تری داشته باشید، آرایش طبیعی می تواند زیبا و جذاب باشد. حتی اگر قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده‌اید، انجام این میکاپ آسان است! در ادامه توضیحات درباره آرایش طبیعی یا نچرال خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

آرایش صورت نچرال

صورت خود را از هرگونه آرایش قبلی پاک کنید

پاک کننده آرایش یا آب را روی یک تکه پنبه بریزید. پنبه را در دایره های کوچک بکشید یا مالش دهید تا آرایش قدیمی پاک شود. نوع پوست خود را مشخص کنید و دو بار در روز با محصولات مناسب آن را تمیز و مرطوب کنید. اگر مشکلات پوستی مانند لکه یا جوش سر سیاه دارید، پوست خود را لایه برداری کنید.

صورت خود را مرطوب کنید

با استفاده از یک ضربه کوچک به اندازه یک نخود، به آرامی آن را روی پوست بمالید. لوسیون های معطر می توانند پوست شما را تشدید کنند و باعث ایجاد جوش یا واکنش آلرژیک شوند و لوسیون های روغنی آکنه را تشویق می کنند.
برای ظاهری طبیعی تر، به جای استفاده از کرم پودر، از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. مرطوب کننده های رنگی در حالی که رنگ پوست شما را یکدست می کنند و معمولا حاوی SPF هستند. افرادی که پوست شفاف تری دارند با استفاده از مرطوب کننده های رنگی پوستشان بهتر به نظر می رسد.

آرایش نچرال روزانه

مراحل آرایش نچرال

مراحل آرایش نچرال

 

کانسیلر را روی هر لک و اطراف چشم خود بزنید

استفاده از کانسیلر قبل از فونداسیون کمک می کند که فونداسیون را در حداقل مقدار استفاده کنید. مطمئن شوید که این رنگ دقیقاً همان رنگ پوست شما است. هنگامی که کانسیلر را اعمال می کنید، این کار را مستقیماً در محل مدنظر انجام دهید و نه در اطراف آن. این برای جلوگیری از اثر هاله و تاکید بر نقطه است. مراقب باشید در استفاده از کانسیلر زیاده روی نکنید.

آرایش نچرال دخترانه

فونداسیون پودری را روی قسمت های چرب تر صورت خود بمالید

قبل از شروع، بهتر است تعیین کنید که آیا از رنگ زیرسازی مناسب استفاده می کنید یا خیر. در نور طبیعی قرار بگیرید و فونداسیون را تست کنید تا مطمئن شوید که رنگ مناسب پوست شما است. چند علامت روی گونه خود بکشید و صورت خود را به روش های مختلف زاویه دهید تا ببینید آیا رنگ مطابقت دارد یا خیر.
انگشت خود یا یک اسفنج را در فونداسیون قرار دهید و آن را روی صورت خود بکشید و آن را مخلوط کنید تا شبیه رنگ پوست شما شود. حتما به زیر خط فک خود بروید. اگر در لبه صورت خود توقف کنید، یک خط واضح در جایی که فونداسیون به پایان می رسد وجود دارد و به نظر می رسد که ماسک زده اید.
نیازی نیست کرم پودر را به کل صورت خود بزنید. فقط آن را روی مناطقی که رنگ ثابتی ندارند قرار دهید و آن را با هم ترکیب کنید.
اگر زیر چشمتان حلقه یا تغییر رنگ داشت، روی خط دایره های زیر چشم ۳ نقطه ایجاد کنید. آن را با انگشت حلقه به آرامی مخلوط کنید.

برای اطلاع از ترفند های مهم آرایشی مقاله نکات و ترفندهای آرایشی برای مبتدیان را مطالعه کنید.

رژگونه بزنید

رژگونه کرم معمولاً بهتر از پودر عمل می کند زیرا ظاهری ملایم و طبیعی به شما می بخشد و ماندگاری بیشتری دارد. رژگونه کرمی یا صورتی ملایم را کمی روی انگشت حلقه خود بمالید و روی استخوان گونه خود بزنید.

مراحل آرایش نچرال

مراحل آرایش نچرال

 

خرید رژگونه مایع شیگلم از فروشگاه هفت رژ

آرایش چشم نچرال

مداد چشم بزنید

خط مژه بالایی خود را با مداد سرمه ای قهوه ای، مشکی یا خاکستری خط بزنیددو سوم خط مژه بالا و یک سوم خط مژه پایین را خط بکشید

آرایش چشم نچرال

برای درشت تر نشان دادن چشم ها از خط چشم سفید استفاده کنید

گوشه‌های داخلی چشم‌هایتان را با خط چشم سفید یا سایه‌های سفید بپوشانید تا چشم‌هایتان بزرگ تر نشان داده شود.برخی از افراد همچنین دوست دارند کمی خط چشم سفید یا سایه زیر استخوان ابرو اضافه کنند تا چشمانشان باز تر و بیدارتر به نظر برسد.

استفاده از سایه چشم را در نظر بگیرید.

برای داشتن ظاهری حرفه ای از دو سایه استفاده کنید. رنگ هایی که انتخاب می کنید باید طلایی، قهوه ای یا نقره ای باشد، بسته به رنگ پوست و رنگ شما. یک رنگ روشن و خنثی را در سراسر پلک و دقیقاً بالای چین چشم خود اعمال کنید و سایه کمی تیره تر استفاده کنید. به آرامی پلک بالایی را خط بکشید و خطوط چین را مشخص کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی، به یاد داشته باشید که رنگ ها را با هم ترکیب کنید.

مراحل آرایش نچرال

مراحل آرایش نچرال

 

مژه های خود را فر کنید و یک لایه ریمل بزنید

فر کردن مژه ها ظاهری روشن و بیدار به شما می دهد. اگر می خواهید مژه های خود را در برابر پوستتان برجسته کنید، یک لایه از ریمل مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید. اگر از ریمل استفاده می کنید، با استفاده از برس جمع کننده یا برس ابرو از جمع شدن آن جلوگیری کنید.

خرید ریمل حجم دهنده ایزادورا از فروشگاه هفت رژ

5/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *