راهنمای خرید بهترین رنگ موهای ایرانی و خارجی
بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی ، ❤️ هفت رژ ، پرفروش ترین رنگ مو در ایران

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی : برای درک علم رنگ مو ضروری است که بدانیم چه نوع مویی را رنگ می کنیم. انواع مو اعم از مجعد تا صاف، نازک تا ضخیم و بلوند تا مشکی وجود دارد. شما باید بدانید که از چه رنگ مویی برای موهایتان استفاده کنید. در ادامه به راهنمایی خرید بهترین رنگ موی های ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید در هفت رژ سایت خرید لوازم آرایشی اصل

راهنمای خرید رنگ مو

رنگ موی فعلی شما (طبیعی یا رنگ شده قبلی) در نحوه رنگ موی غیر دائمی یا دائمی تفاوت ایجاد می کند. اگر مطمئن نیستید چه رنگی را انتخاب کنید، از این قانون قدیمی رنگ مو پیروی کنید. این قانون به این صورت است که شما می توانید رنگ موهای خود را با موفقیت تا سه درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ اولیه خود تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر موهای قهوه ای متوسط دارید، می توانید آنها را به رنگ قهوه ای روشن یا بلوند تیره یا تیره تر تا قهوه ای تیره کنید.

نوع مو در فرایند رنگ گذاشتن مو تفاوت ایجاد می کند. موهای ضخیمی که قطر زیادی دارند معمولا زمان بیشتری برای جذب رنگ نیاز دارند، در حالی که موهای نازک که قطر کمی دارند زمان کمتری برای جذب رنگ نیاز دارند. موهای خشک یا شکسته ممکن است رنگ را سریعتر جذب کنند.

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

 

رنگ مو چگونه عمل می کند؟

رنگ مو در دو نوع دائمی و غیر دائمی وجود دارد. نمونه های غیر دائمی مانند رنگ های فانتزی موقت به این صورت عمل می کنند که هر رشته مو را می پوشانند. نمونه دائمی آن با نفوذ به هر کوتیکول مو رنگدانه های مو را تحت تاثیر قرار داده و همیشگی است. با رشد مو، آن قسمت رنگ شده هم رشد می کند و رنگ قسمتی که رویش جدید داشته با قسمتی که رنگ شده است تفاوت دارد. اما موهای غیر دائمی با شامپو از بین می روند.

بهترین رنگ مو های ایرانی

رنگ مو آتوسا

یکی از بزرگترین و محبوب ترین برند رنگ موی ایرانی برند آتوسا است. این برند محبوب و قدیمی با تولید انواع رنگ مو توانسته مشتریان بسیاری جذب نماید. آتوسا جدا از تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در زمینه رنگ موهای باکیفیت هم نیز فعالیت می کند. این برند در سال ۱۳۷۲ شروع به کار کرده و در مدت زمان خیلی کوتاهی توانست به محبوبیت برسد. این برند رنگ موهای مردانه و زنانه متنوعی تولید می کند.

چند نمونه از سری رنگ مو آتوسا شامل طلایی، دودی، زیتونی، نسکافه ای و خاکستری می باشد. سری طلایی رنگ موی آتوسا پوشش دهی خوبی دارد و برای افرادی که تار موی سفید دارند یک انتخاب مناسب است. از سری طلایی برای هایلایت کردن مو استفاده می کنند. چند نمونه از سری طلایی شامل طیف های رنگی بلوند طلایی روشن، بلوند طلایی تیره، بلوند طلایی پلاتینه و بلوند چای می باشد. این سری از رنگ موهای آتوسا در سراسر جهان طرفدار دارد و به نوعی رنگ موی اروپایی به آن می گویند. رنگ پایه سری دودی هم قهوه و خاکستری است و طیف مختلف اعم از بلوند دودی، دودی متوسط، دودی تیره و مواردی از این قبیل دارد.

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

پرفروش ترین مارک رنگ مو در ایران

رنگ مو مارال

برند مارال یک برند آرایشی و بهداشتی است. از این برند به عنوان یک برند محبوب ایرانی یاد می شود و توانسته با به کارگیری فرمولاسیون متفاوت در تولید و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب رضایت آقایان و خانمها را جلب کند. رنگ مو مارال جدا از کیفیت بی نظیر از قیمت خیلی مناسبی هم برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک محصول مقرون به صرفه استفاده کرد.

از کیت رنگ موهای مردانه مارال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیت رنگ موی قهوه ای مشکی
  • کیت رنگ موی مشکی
  • کیت رنگ موی قهوه ای تیره
  • کیت رنگ موی قهوه ای متوسط
  • کیت رنگ موی جوگندمی

کیت رنگ موی مردانه مارال

همچنین برخی از رنگ موهای زنانه مارال شامل موارد زیر می شوند:

  • رنگ بلوند طلایی متوسط
  • بلوند پلاتینه
  • قهوه ای شکلاتی متوسط
  • شامپاینی
  • بلوند دودی خیلی روشن
  • بلوند خیلی روشن
  • شنی صحرایی
  • صورتی باربی
  • شیرنسکافه ای
  • بلوند تنباکویی
  • بلوند دودی
  • بلوند زیتونی روشن
بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

 

رنگ موی پروکسا

برند پروکسا یک برند قدیمی است که در زمینه تولید انواع محصولات مو فعالیت می کند. برخی از محصولات این برند محبوب شامل اکسیدان، نرم کننده، انواع رنگ مو، شامپو و ماسک مو می شوند. پروکسا برای تولید رنگ مو خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند و هدف اصلی این برند جلب رضایت مشتری است. رنگ موهای پروکسا در ۲۰ گروه مختلف هستند و تنوع رنگی آن به ۱۱۰ مورد می رسد. برند پروکسا در فرمولاسیون تولید رنگ موی خود از ویتامین C استفاده کرده که سبب تقویت و درخشش مو می شود.

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو های خارجی

رنگ موی استایکس

برند استایکس متعلق به کشور آلمان بوده و در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند. محصولات این برند در بازار های مختلف جهانی عرضه می شود و یک برند معروف و محبوب در صنعت زیبایی و بهداشت است. از سری رنگ های پروکسا می توانیم به سری خاکستری، سری زیتونی، سری سوپر مد و سری عسلی اشاره کنیم. برخی از رنگ های سری خاکستری شامل قهوه ای خاکستری روشن، مشکی پر کلاغی، بلوند خاکستری تیره و بلوند خاکستری تیره می باشد.

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

 

رنگ موی گارنیر

گارنیر در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند. این برند فرانسوی بوده و از سال ۱۹۰۴ شروع به کار کرده است. برند گارنیر از مواد اولیه باکیفیت و موثر برای تولید رنگ مو و محصولات آرایشی استفاده می کند و توانسته جایگاه خوبی در بازار جهانی کسب کند. برخی از محصولات گارنیر شامل کرم مرطوب کننده، انواع شامپو، لوسیون و رنگ موهای متنوع می باشد. از انواع رنگ موی گارنیر می توان به بلوند، عسلی، فندقی، مشکی و کاراملی اشاره کرد. ماندگاری و تنوع رنگ موهای برند خوب است.

رنگ موی گارنیر

رنگ موی کلایرول

برند Clairol یک برند معروف است که در زمینه محصولات مراقبت از مو و رنگ مو فعالیت می کند. این برند با بیش از ۸۰ سال سابقه توانسته انواع رنگ مو، شامپو، روغن و محصولات مراقبت از مو در بازار عرضه نماید. فرمولاسیون نوآورانه برند کلایرول باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی آن شده است. این فرمولاسیون موجب شده که رنگ موهای Clairol جلوه زیبایی داشته باشد.

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی

 

رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه

رنگ مو بدون آمونیاک بلونیا

یکی از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک برند بلونیا می باشد که یک مارک ایتالیایی با کیفیت عالی است این رنگ مو باعث آسیب و تحریک پوست سر نمی شود و مناسب پوست های حساس هست.

رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه

در این مقاله از هفت رژ سعی کردیم چند نمونه از بهترین برند های ایرانی و خارجی رنگ مو را معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به معیار های خود نمونه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

5/5 - (20 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *