مدل آرایش خاص برای تابستان
مدل آرایش خاص برای تابستان

مدل آرایش خاص برای تابستان ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

مدل آرایش خاص برای تابستان : هر فصلی آرایش مخصوص خود را دارد و موارد مختلفی مانند دمای هوا، رنگ لباس، نوع پوشش و مواردی از این قبیل در نوع میکاپ تاثیرگذار هستند. در فصل تابستان آرایش های متنوعی می توانید انجام دهید اما به دلیل گرمای هوا آرایش صورت نباید به نحوی باشد که پخش شود یا به صورتتان آسیب بزند. در این مقاله از هفت رژ قصد داریم چند مدل آرایش مناسب برای تابستان را خدمتتان معرفی کنیم.

مدل آرایش برای تابستان

تابستان فصل زیبایی برای آرایش است و افراد با سلیقه های مختلف می توانند هر نوع آرایشی که می خواهند را در تابستان اجرا کنند. کلید آرایش تابستانی این است که هر نوع آرایشی که می خواهید را انجام دهید اما در نهایت از یک اسپری فیکس کننده استفاده کنید تا بر گرما و پخش شدن آرایش شما غلبه کند. اگر نمی دانید که چه نوع میکاپی را انجام دهید ما در ادامه چندین ایده و نکته مهم را را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

استخوان صورت را برجسته کنید

برای درخشش در تابستان سعی کنید با استفاده از هایلایتر استخوان صورت خود را برجسته کنید. این کار باعث می شود که صورتتان زیر نور آفتاب بدرخشد و زیبایی آن دوچندان شود. برای این کار پیشنهاد ما به شما استفاده از هایلایتر پودری کالیستا است. این هایلایتر بافت بسیار نرم و ابریشمی دارد و از رنگدانه قوی برخوردار است. به دلیل اینکه در آن ذرات براق وجود دارد باعث می شود استخوان های صورت شما به خوبی برجسته به نظر آید.

مدل آرایش خاص برای تابستان

مدل آرایش خاص برای تابستان

 

میکاپ نچرال تابستانی

برجسته و یا ایجاد کردن کک و مک

تابستان فصل مناسبی برای درخشش کک و مک است. دوست دارید روی صورتتان کک و مک داشته باشید؟ شما می توانید طبیعی ترین کک و مک های مصنوعی را با استفاده از قلم کک و مک اصل ایجاد کنید. اگر این قلم را ندارید می توانید با استفاده از مداد ابرو یا سایه این کار را انجام دهید.

کک و مک در میکاپ

استفاده از ضد آفتاب رنگی

برخی از افراد برای آرایش در تابستان ابتدا یک لایه ضد آفتاب می زنند و سپس دوباره روی ضد آفتاب کرم پودر استفاده می کنند و این کار باعث می شود پوست صورت احساس سنگینی کند. اگر نسبت به این موضوع جساس هستید می توانید بجای کرم پودر از ضد آفتاب های رنگی مانند ضد آفتاب رنگی پریم استفاده کنید. این کرم جدا از اینکه از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند؛ از خاصیت جوان کنندگی هم نیز برخوردار است.

مدل آرایش خاص برای تابستان

میکاپ تابستانی دخترانه

آرایش ملایم

برای داشتن یک آرایش ملایم سعی کنید از لوازم مات استفاده کنید و به هیچ وجه از وسیله های که موجب براق شدن صورت می شود استفاده نکنید. از یک کرم پودر مات استفاده کنید، یک خط چشم ملایم بکشید و رژ گونه کم رنگ بزنید. سعی کنید ویژگی های مثبت صورتتان را برجسته نمایید.

مدل آرایش خاص برای تابستان

مدل آرایش خاص برای تابستان

 

سایه نئون بنفش

به خودتان فضایی برای بازی به رنگ ها بدهید. از سایه نئون بنفش مایل به صورتی برای پشت پلک ها استفاده کنید تا چشمتان بدرخشد. برای اینکه آرایشتان پخش نشود از یک کرم پودر ضد تعریق استفاده کنید.

مدل آرایش خاص برای تابستان

سایه پاستلی

چه چیزی بهتر از یک سایه پاستلی؟! کل این ظاهر یک حال و هوای تابستانی است که ما نمی توانیم از آن سیر شویم. ناگفته نماند که خلاقیت هم در این میکاپ بی تاثیر نیست.

مدل آرایش خاص برای تابستان

آرایش کلاسیک

این نوع آرایش بسیار سبک و مناسب فصل تابستان است و شما می توانید با پررنگ کردن چشم ها و لب آرایشتان را به پایان برسانید.

آرایش کلاسیک

میکاپ برنز

برنز بودن میکاپ هم در تابستان امسال بسیار ترند بوده و مهم ترین وسیله برای این میکاپ کانتور و کانسیلر است. یک خط چشم ظریف هم می تواند کار را جمع کند.

مدل آرایش خاص برای تابستان

رژ گونه ملایم

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد سعی کنید در فصل تابستان از رژ گونه ملایم استفاده کنید. رژ گونه صورتی روشن یا نارنجی روشن می تواند برای این فصل مناسب باشد تا ظاهر نرم و ملایم را به نمایش بگذارد. برای این کار می توانید رژ گونه کالر اند آرت کالیستا را تهیه کنید. این رژ گونه بافت بسیار نرم و مخملی دارد و ظاهری مات به گونه هایتان می بخشد.

مدل آرایش خاص برای تابستان

مدل آرایش خاص برای تابستان

 

آرایش دودی چشم

آرایش روزانه تابستانی خود را با چشم دودی و پوستی روشن انجام دهید. این آرایش برای روزمره بسیار مناسب بوده و می توانید برای مراسم و جشن ها این میکاپ را انجام دهید. شما با استفاده از سایه چشم نوت شماره ۱۰۴ می توانید یک آرایش دودی کامل داشته باشید. این سایه چشم با توجه به فرمولاسیونی که دارد از پوسته شدن پشت پلک جلوگیری می کند و بافت سبکی دارد. به هیچ عنوان ماسیدگی ایجاد نمی کند به همین دلیل برای تابستان مناسب است.

مدل آرایش خاص برای تابستان

مداد چشم سفید

یکی از مواردی که موجب می شود میکاپ شما در تابستان جذاب تر به نظر برسد استفاده از مداد چشم سفید است. این مداد چشم به افرادی که چشم های ریز دارند پیشنهاد می شود زیرا باعث می شود که چشم درشت به نظر بیاید.

مداد چشم سفید

سعی کردیم در مطالب ارائه شده جدا از معرفی چندین مدل مختلف آرایش به نکات مهم آرایش تابستانی هم اشاره کنیم. امیدواریم که این مطلب از هفت رژ برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (20 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *