چگونه رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست خود را پیدا کنیم
رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست : بر کسی پوشیده نیست که چیزی که برای یک فرد عالی به نظر می رسد، ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد، به خصوص در دنیای لوازم آرایشی رنگی. این بدان معناست که پیدا کردن رژگونه ایده‌آل همیشه به آسانی دیدن رژگونه دیگری و برداشتن آن نیست. اما کشف رژگونه عالی کاملا ارزش شکار را دارد زیرا انتخاب رنگ مناسب می تواند یک تغییر مطلق برای پوست شما به همراه داشته باشد. تکه‌های رنگی روی گونه‌ها این قدرت را دارند که درخشندگی زیبایی ایجاد کنند، رنگ پوست شما را گرم کرده و در عرض چند ثانیه شادابتر به نظر برسید. راز آن چیست؟ پیدا کردن رژگونه مناسب برای رنگ پوست در اینجا بهترین نکات و ترفندهایی وجود دارد که به شما اطمینان می دهد که دیگر رنگ رژگونه اشتباهی را نخرید با ما همراه باشید در هفت رژ

خرید انواع رژ گونه ایرانی و خارجی اصل از فروشگاه هفت رژ

بهترین رنگ رژگونه برای پوست

در گذشته، رژگونه تقریباً یک رنگ بود: صورتی. اکنون، با وجود رنگ‌های مختلف رژگونه – از صورتی ملایم و هلویی گرفته تا مرجانی روشن و حتی بنفش، این سوال مطرح می‌شود که “رژگونه چه رنگی بزنم؟” یکی از مواردی است که احتمالاً به ذهن شما خطور کرده است. در حالی که ما معتقدیم زیبایی هیچ قانونی ندارد، رژگونه های خاصی وجود دارند که چهره شما را بهتر از سایرین متمایز می کنند.

هنگامی که به دنبال رژگونه مناسب برای رنگ پوست خود هستید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رنگ و نحوه جفت شدن آن با پوست شما است. به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید رنگی را انتخاب کنید که هم رنگ پوست شما (به عبارت دیگر، شدت رنگدانه پوست شما) و هم ته رنگ (تهیه زیرین پوست شما) را تکمیل کند. تطبیق مانند با مشابه به ایجاد ظاهری هماهنگ و جذاب کمک می کند.

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

 

نحوه انتخاب رژ گونه

رنگ پوست شما معمولاً می تواند روشن، متوسط، زیتونی یا عمیق باشد، در حالی که ته رنگ پوست معمولاً سرد، گرم یا خنثی توصیف می شود. تشخیص تن پوست بسیار آسان است – حدس می زنیم که شما قبلاً با رنگ پوست خود آشنا هستید – اما تشخیص ته رنگ می تواند مشکل باشد.

یکی از راه‌های آزمایش شده و واقعی برای شناسایی ته رنگ پوستتان این است که به نور طبیعی بروید و به رگ‌های داخل مچ دست خود نگاه کنید. اگر آنها آبی یا ارغوانی به نظر می رسند، احتمالاً رنگ پوست سردی دارید. در همین حال، رنگ سبز نشان می دهد که پوست شما گرمتر است. آنهایی که ترکیبی از رنگ های آبی و سبز در رگ های خود دارند، معمولاً در دسته خنثی قرار می گیرند، به این معنی که پوست شما نه به طور قابل تشخیص گرم است و نه خنک.

اگر هنوز رنگ های زیرین خود را انتخاب نکرده اید، یک حلقه نقره و یک حلقه طلا را بندازید و مقایسه کنید که چگونه با پوست شما به نظر می‌رسند. کسانی که پوست سرد دارند در جواهرات نقره ای به بهترین شکل به نظر می رسند، در حالی که جواهرات طلایی به نمایان شدن رنگ طلایی در پوست گرم کمک می کند. اگر هر دو به یک اندازه خوب به نظر می رسند، این نشانه قوی دیگری است که شما پوست خنثی دارید.

هنگامی که رنگ و ته رنگ پوست خود را محدود کردید، به این بپردازید که “چه رنگ رژگونه برای من مناسب است؟” اما برای آسان‌تر کردن کارها، ما در زیر انتخاب‌های برتر خود را به اشتراک می‌گذاریم.

خرید انواع رژ گونه ایرانی و خارجی اصل از فروشگاه هفت رژ

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

 

بهترین رژ گونه برای پوست روشن

به طور کلی، سایه‌های روشن‌تر صورتی و پاستلی، رنگ‌های رژگونه خوبی برای پوست‌های روشن هستند، زیرا نرم هستند و بر رنگ روشن‌تر شما غلبه نمی‌کنند. با این حال، سایه خاصی که انتخاب می کنید باید با ته رنگ شما تعیین شود. برای کشف برخی از بهترین رژگونه های ما برای پوست روشن به خواندن ادامه دهید.

  • رژگونه هلویی کم رنگ: رژگونه هلویی روشن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های روشن با رنگ‌های گرم است زیرا رنگ ملایم و لطیف آن، برافروختگی طبیعی پوست را تقلید می‌کند.
  • رژگونه رز ملایم: کسانی که پوست روشن با ته رنگ های خنثی دارند می توانند یکی از موارد بالا را امتحان کنند یا به رنگ رز ملایمی مانند دست پیدا کنند تا آرایش کلاسیکی را ایجاد کنند که برای روز و شب مناسب است.
  • رژگونه مرجانی: اگر احساس ماجراجویی می کنید و می خواهید یک رژگونه مرجانی یا سایه روشن دیگری را امتحان کنید، از یک دست روشن برای اعمال یک لایه رنگ شفاف استفاده کنید. رژگونه مات ملایم انتخاب ما برای افزودن رنگ پررنگ به گونه ها است.
بهترین رژ گونه برای پوست روشن

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

 

بهترین رژ گونه برای پوست گندمی و متوسط

رنگ پوست های متوسط ​​در سایه های مختلف، از جمله صورتی هلویی و برنزی، خیره کننده می شوند. برای یافتن رنگ ایده‌آل خود، ته‌رنگ‌های خود و همچنین جلوه‌ای را که می‌خواهید در نظر بگیرید (مثلاً یک رنگ ملایم برنزه شده) در نظر بگیرید. رژگونه ارغوانی می تواند به ارائه رنگی تازه و سالم برای افرادی که پوست متوسط ​​و ته رنگ سرد دارند کمک کند.

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

 

بهترین رژ گونه برای پوست سبزه یا زیتونی

پوست زیتون می تواند روشن یا تیره باشد، اما تقریباً همیشه ظاهری طبیعی برنزه دارد، حتی در فصل زمستان. سایه های روشن و تابستانی مانند مرجانی و هلویی می تواند به تاکید بر درخشندگی طبیعی پوست زیتون کمک کند. رنگ صورتی مایل به هلویی، روی پوست زیتونی رویایی به نظر می رسد. رژگونه صورتی پررنگ هم گزینه مناسبی برای این رنگ پوست است.

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست تیره

بهترین رژگونه برای رنگ‌های پوستی عمیق معمولاً در انتهای طیف رنگی قرار می‌گیرد. اگر پوستی تیره با ته رنگ سرد دارید، از رژگونه‌های بنفش یا صورتی تیره استفاده کنید . سایه پر رنگ بنفش به زیبایی روی پوست شما ظاهر می شود.

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

رنگ رژگونه مناسب با رنگ پوست

 

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *