بهترین ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتین شده
ماسک بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

بهترین ماسک مو بدون سولفات ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین ماسک مو بدون سولفات : شاید با خود بگویید که چه چیزی ماسک مو را با نرم کننده متفاوت می کند. به عبارت ساده، ماسک های مو بسیار غنی تر و برای مو مغذی تر هستند. ماسک مو موهای خشک را نیز برای مدت طولانی تری مرطوب نگه می دارد، به خصوص اگر با ترکیبات تقویت کننده فرموله شده باشد. برای کسانی که موهایشان را کراتینه کرده اند و موهایشان براثر حرارت خشک یا شکننده شده است ماسک مو یک گزینه مناسب می باشد که در ادامه بهترین نمونه ها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

ماسک مو چیست؟

ماسک های مو با آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی برای موهایی که خیلی آسیب دیده اند استفاده می شود. نرم کننده ها سبک تر هستند و نمی توانند آن طوری که باید عمیقا شکنندگی یا خشکی شدید مو را درمان کنند. بسیاری از افراد هم نرم کننده و هم ماسک مو را در کنار هم استفاده می کنند.

چرا برای موهای کراتینه شده از ماسک مو استفاده می کنند؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از کراتینه کردن موهایتان به دلیل حرارت زیاد، مو خشک و حتی دو شاخه می شود. با توجه به این مسئله که این شکنندگی و خشکی می تواند خیلی عمیق باشد پس بهترین گزینه استفاده از ماسک مو است؛ اما نه هر ماسک مویی. شما برای موهای کراتین شده خود باید ماسک مویی را تهیه کنید که بدون سولفات بوده و حاوی مواد کراتینه باشد. حتی اگر مواد کراتینه نداشت حتما باید بدون سولفات باشد.

بهترین ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه و خشک

وجود سولفات و مواد شیمیایی باعث آسیب رسیدن به مو می شود زیرا این موادها به دلیل اثرگذاری بالا می توانند به طور جدی به مو آسیب بزنند.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

بهترین ماسک مو بدون سولفات

 

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه ایرانی

ماسک مو بدون سولفات آرگان پرایم

برند پرایم ماسک مو بدون سولفات را با فرمولاسیون عالی تولیده کرده است. این محصول موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و با آبرسانی قوی که دارد سبب رفع خشکی تار های مو می شود. نیاز به آبکشی ندارد و رنگ مو را تغییر نمی دهد. حاوی انواع روغن های گیاهی از جمله روغن آرگان، دانه انبه و هسته انار است. از بروز موخوره جلوگیری کرده و به طور شگفت آوری لطافت و نرمی مو را چندین برابر می کند.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

ماسک مو ترمیم کننده بدون سولفات کاتوس

این ماسک مو بعد از حمام باید استفاده شود. این ماسک با روغن بادام شیرین، روغن آرگان و عصاره کاکتوس غنی شده است. وجود روغن های گیاهی در ماسک کاتوس باعث جلوگیری از وز شدن موهایتان می گردد. این محصول ترمیم کننده بوده و اگر بعد از کراتین کردن موهایتان آسیب دید می توانید برای رفع آسیب ها آن را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

بهترین ماسک موی کراتینه بدون سولفات خارجی

ماسک مو گیاهی Nutrition بیونیج

اگر دنبال یک ماسک مو احیا کننده و ترمیم کننده هستید این ماسک گیاهی بیونیج می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. ماسک مو گیاهی بیونیج مدل Nutrition موهایتان براق و درخشان می کند و رطوبت موهای شما را تامین می کند. عدم وجود سولفات، سیلیکون و پاران باعث شده که افراد بتوانند آن را برای موهای کراتینه شده خود استفاده کنند.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

بهترین ماسک مو بدون سولفات

 

ماسک مو بدون سولفات داخل حمام

ماسک مو کراتین پرفکت پلکس

اگر بعد از کراتینه کردن موی خود احساس کردید که موهایتان ضعیف و شکننده شده از ماسک مویی استفاده کنید که موجب تقویت موی سر شما شود و با مواد مغذی که دارد موهایتان را تغذیه کند. ماسک مو پرفکت پلکس حاوی کراتین هیدرولیزه شده بوده و به همین دلیل با نفوذ به ساقه موهایتان آسیب دیدگی آن را احیا می کند و صافی و لطافت مو را حفظ می نماید.

وجود روغن آرگان باعث درمان موخوره و جلوگیری از بروز آن می شود. روغن ماکادمیا به دلیل دارا بودن اسید چرب مو را تغذیه می کند. این روغن با ایجاد یک لایه محافظ روی موهایتان باعث تثبیت رنگ مو می شود.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

ماسک مو بدون سولفات بیرون حمام

ماسک مو فولیکا مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ماسک مو فولیکا طراوت و شادابی را به موهایتا بر می گرداند و آن را درخشان می کند. این ماسک مو از کراتین برخوردار است و حالت پذیری موهایتان را بهبود می بخشد. برای استفاده از ماسک مو فولیکا بعد از شستن موهایتان کمی از ماسک مو را روی دست ریخته و از ریشه تا انتهای ساقه مو بمالید و در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه آن را بشویید. شیر و جو دو سر موجود در این ماسک باعث چند برابر شدن نرمی مو می شود که پس از استفاده متوجه تاثیر فوق العاده آن خواهید شد.

بهترین ماسک مو بدون سولفات

بهترین ماسک مو بدون سولفات

 

راهنمای گام به گام استفاده از ماسک مو بعد از حمام

  1. موهایتان را بشورید و کاملا تمیز کنید
  2. آنها را خشک کنید
  3. ماسک مو خارج از حمام را بزنید
  4. موهایتان را بپوشانید و منتظر بمانید
  5. اگر نیاز به شستشو دارد آن را آبکشی کنید
  6. و در نهایت موهای نرم و لطیف خود را خشک کنید و حالت دهید

نکته: بعضی از ماسک مو ها را فقط باید به ساقه مو بزنید و نباید به هیچ وجه به ریشه مو بخورند از همین جهت قبل از استفاده حتما مطمئن شوید که می توانید ماسک مو را برای ریشه هم استفاده کنید یا خیر.

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *