بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی
بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین شامپو بدون سولفات : سولفات ها در واقع یک گروهی هستند که از ترکیبات شیمیایی به دست آمده اند که این ترکیبات می توانند شیمیایی معدنی و یا آلی باشند. سولفات ها در شامپوها استفاده می شوند. با توجه به اینکه یکسری مضرات برای مو دارند از همین جهت توصیه می شود که افراد از بهترین شامپو های بدون سولفات ایرانی و خارجی استفاده کنند.

سولفات ها خاصیت شستشوی قوی دارند و به سرعت موجب تمیزی و رفع آلودگی موی سر می شوند. رسوبات را از مو پاک می کنند اما خب یکسری معایبی هم دارند که برخی از آنها شامل خشک شدن مو، کاهش کیفیت مو و ایجاد خارش و قرمزی در سر می باشند.

استفاده مداوم از شامپو حاوی سولفات موجب می گردد که رطوبت مو از بین برود و موجب خشکی و شکنندگی موی سر شود. همچنین ضخامت مو را کاهش داده و به مرور مو پروتئین خود را از دست می دهد و ضعیف می شود. اگر بعد از چند بار استفاده از شامپو حاوی سولفات مشاهده کردید که موهایتان ضعیف و خشک شده و یا رنگ آن تغییر کرده استفاده از آن را قطع کنید.

در ادامه چند نمونه از بهترین شامپو های بدون سولفات ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای چرب

شامپو بدون سولفات هیر واتر کامان

برند کامان یک برند کاملا ایرانی است که از سال ۱۳۹۷ در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو شروع به فعالیت کرده است.

این برند محصولات خود را برای افراد با پوست و موی مختلف تولید و عرضه می نماید. یکی از محصولات این برند شامپو بدون سولفات هیر واتر است که به طور عمیق کف سر را تمیز می کند. با این وجود شما دیگر روی سر خود احساس سنگینی نمی کنید. همچنین چربی موها را کنترل می کند.

یکی از ویژگی های مهم شامپو هیر واتر کامان این است که بدون سولفات بوده و از موهای شما در برابر خشکی و خارش جلوگیری می کند. این شامپو برای شما حساسیتی ایجاد نکرده و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. شامپو بدون سولفات هیر واتر کامان حاوی ویتامین E بوده و موجب تقویت و رویش مجدد مو می شود.

شامپو بدون سولفات هیرواتر کامان مناسب موهای چرب

برای خرید شامپو کامان فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

شامپو بدون‌ سولفات پرایم (Prime Calming Urea)

برند پرایم برای تولید شامپو بدون سولفات از ترکیبات گیاهی استفاده کرده که جدا از محافظت از مو موجب نرمی و رطوبت رسانی به آن می شود. این شامپو حاوی عصاره گل و دانه چیا می باشد و نبود سولفات در آن از خارش و قرمزی سر جلوگیری می کند. این شامپو برای افرادی که موهای خشک دارند گزینه مناسبی بوده و به عنوان یک آبرسان هم نیز عمل می کند. شامپو بدون سولفات پرایم منبع غنی امگا ۳ بوده و به طور معجزه آسایی سبب تقویت موهایتان می شود.

شامپو بدون‌ سولفات پریم (Prime Calming Urea)

برای خرید شامپو پرایم فروشگاه هفت رژ کلیک کنید

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ و دکلره شده

شامپو بدون سولفات لافارر

این شامپو از برند لافارر برای موهای کراتین و رنگ شده مناسب است. سولفات موجب شکنندگی مو و تغییر رنگ آن می شود. نبود سولفات در این شامپو سبب حفظ رنگ و صافی مو می شود. شامپو ایرانی لافارر با توجه به فرمولی که دارد بدون وارد کردن هیچ آسیبی به مو سبب آن را تمیز و عاری از هرگونه چربی می کند. ترکیبات موجود در شامپو بدون سولفات لافارر از ریزش مو جلوگیری می کند. این شامپو یکی از بهترین شامپو های بدون سولفات ایرانی است.

شامپو بدون سولفات لافارر

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای خشک و وز

شامپو بدون سولفات و ضد شوره اسکالپیا مدل SEBUCALM-G

شرکت آراشیمی پارس محصولات خود را تحت برند تجاری اسکالیپا در بازار عرضه می کند. اکثر شامپو های این برند بدون سولفات بوده و حاوی عصاره های گیاهی است. شامپو بدون سولفات و ضد شوره اسکالیپا قدرت کف کنندگی بالایی دارد.

این محصول مو را به خوبی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی می کند. به دلیل اینکه در فرمولاسیون این شامپو سولفات وجود ندارد از عوارض احتمالی که ممکن است برای مو بوجود بیاید جلوگیری می کند.

شامپو بدون سولفات و ضدشوره اسکالپیا مدل SEBUCALM-G

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای بوتاکس شده

شامپو بدون سولفات مومیا مدل احیا کننده

برند مومیا برندی ایرانی بوده که سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده است. این برند در زمینه تولید انواع محصولات پوست و مو فعالیت می کند. خوشبختانه توانسته با تولید محصولات باکیفیت رضایت مشتریان را جلب نماید.

شامپو احیا کننده بدون سولفات مومیا یکی از محصولات این برند است و برای موهای کراتینه و رنگ شده مناسب بوده و آبرسانی عمیقی دارد. این شامپو موها را نرم می کند و به طور طولانی مدت از کراتین مو مراقبت کرده و قسمت های آسیب دیده آن را ترمیم می کند.

شامپو بدون سولفات مومیا مدل احیا کننده

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای پروتئین شده

شامپو بدون سولفات نئودرم مدل کراتینه

برند نئودرم یک برند محبوب ایرانی است که محصولات باکیفیت و کاربردی را تولید می کند. این برند با تولید شامپو بدون سولفات کراتینه توانسته نیاز بسیاری از افراد را برطرف سازد. این شامپو برای افرادی که کراتینه کرده اند مناسب است و سبب تقویت موهایشان نیز می شود.

این شامپو از مواد مغذی اعم از بیوتین، پروبیوتیک و… برخوردار است. وجود روغن مورینگا در شامپو نئودرم موجب جلوگیری از التهاب مو شده و از آن محافظت می کند.

شامپو بدون سولفات نئودرم مدل کراتینه

شامپو بدون سولفات برای موهای معمولی

شامپو تقویت کننده مو بیونیج مدل Repair

شامپو بیونیج گیاهی بوده و جدا از کنترل چربی پوست سر موجب آبرسانی آن هم می شود. این شامپو ترکیباتی دارد که آسیب دیدگی موها را کنترل می کند. همانطور که مطلع هستید افرادی که موهایشان را کراتین می کنند برای حفظ کراتین مو باید از شامپوهایی استفاده کنند که بدون سولفات باشد. این شامپو هم با ترکیبات بی نظیری که دارد کراتین مو را حفظ می کند و سبب لطافت و درخشندگی آن می شود.

شامپو تقویت‌کننده مو بیونیج مدل Repair

شما عزیزان با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید نمونه های دلخواه شامپو بدون سولفات خود را از سایت هفت رژ خریداری نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *