رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

رفع سیاهی دور چشم : عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می­تواند سبب بروز تیرگی در حوالی چشم‌­ها گردد. وراثت، كم‌­خونی، داشتن مشكل در كبد، آنفولا‌نزا یا این که عفونت سینوس‌ها، مصرف بیشتراز اندازه سیگار یا این که توتون و تنباکو، نارسایی کلیه و … از مواقعی می‌باشند که موجب تیره شدن پوست دور و بر چشم می­‌شوند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

خستگی ناشی از فعالیت زیاد و کم‌­خوابی نیز می­تواند به طور موقت موجب سیاه شدن پوست به دور دیده­‌ها خواهد شد که ولی نگران کننده نیست و با سپری شد مجال و رفع خستگی، این خلل برطرف می­گردد. پوست فضا چشم‌ها بسیار نازک و حساس میباشد، به همین استدلال مالیدن زیاد دیده‌ها نیز به تیره‌­تر شدن پوست دور و اطراف دیده كمك می­كند. همینطور در حالتی که زیاد در معرض نوروروشنایی بی واسطه خورشید قرار بگیرید، ممکن میباشد تیرگی به دور چشم شما تشدید گردد. بهتر میباشد برای رفع سیاهی به دور چشم‌، نخست ادله بروز آن را پیدا نمائید و آنگاه به مکان استعمال زیاد از مواد آرایشی برای مخفی کردن این تیرگی، با معالجه‌های معمولی و خانگی، تیرگی دور و بر چشم‌ خویش را به راحتی بر طرف كنید.

برای رفع سیاهی بدور دیده، در رژیم غذایی خویش اشکال ویتامین‌ها را بگنجانید

ممکن میباشد تیرگی به دور دیده شما به جهت كمبود ویتامین باشد. تلاش نمائید مواد غذایی سرشار از ویتامین‌های A، K و C مانند ذرت، صیفیجات برگ­‌دار، گونه های کلم، جوانه گندم، هویج، زردآلو، کدو تنبل، انبه و غیره را به رژیم غذایی خویش اضافه فرمایید. موادغذایی بی نیاز از ویتامین‌ها با بهبود پروسه جریان خون، بازدارنده از لخته شدن خون در حوالی چشم‌های شما گردیده و به رفع سیاهی به دور دیده‌ امداد می‌­نماید.

معالجه سیاهی دور چشم با روغن بادام و یا این که روغن نارگیل

یکی‌از طریق‌­های اثر گذار برای رفع تیرگی به دور دیده‌ها، به کار گیری از روغن بادام میباشد. به پوست دور و اطراف دیده‌هایتان قبل و یا این که پس از خواب کمی روغن بادام بمالید. این روغن پوست را تغذیه کرده و رطوبت آن را محافظت می‌­نماید. همینطور به کار گیری از روغن نارگیل روشی اثرگذار و طبیعی برای رفع سیاهی به دور دیده میباشد. با اعتنا به خواص مرطوب‌کنندگی این روغن، به کار گیری از آن موجب نرمی پوست گردیده و از تولید چین و چروک پوست پرهیز و خطوط پایین چشم را محو می‌نماید.

رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم

 

رفع سیاهی دور چشم با رژیم غذایی سرشار از آهن

یكی از عوارض تیرگی دور چشم، کم­‌خونی‌ میباشد که‌این مشكل به سادگی با جذب آهن قابل حل میباشد. آلو، اسفناج، كشمش، صیفی جات برگ‌دار، جگر و کلم مواد غذایی سرشار از آهن می باشند. همینطور می توانید با استعمال از قرص‌های آهن، کم­‌خونی را کنترل نمایید. اما مراقب معیار استعمال از قرص آهن باشید، چون ازدیاد آهن در تن قادر است موجب مسمومیت خواهد شد. در برهه زمانی قاعدگی و یا این که بارداری آهن بیشتری مصرف كنید، چون در‌این بازه، تن بیشتر مستعد كم‌خونی میباشد. برگه‌های خیار به رفع سیاهی به دور دیده شما امداد می­‌نماید به کار گیری از خیار یک طریق اثرگذار برای رفع سیاهی به دور دیده میباشد، مخصوصا هنگامی که‌این عارضه به جهت کم‌خوابی و خستگی باشد. خیار را ورقه ورقه کرده و به بازه ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی دیده­­‌های خویش قرار دهید. می‌­توانید برای بهتر پوشش دادن پوست محیط چشمتان توسط خیار، آن را رنده کرده و آن گاه به فضا چشم‌هایتان بمالید. این عمل را هر روز تکرار نمایید تا تیرگی به دور چشمتان برطرف خواهد شد.

برای معالجه تیرگی بدور چشم از سیب‌زمینی خام به کارگیری نمائید

سیب‌­زمینی خام را رنده فرمایید و آب آن را مستقل فرمایید. با به کارگیری از یک پنبه پاک، آب سیب‌­زمینی را روی دیده و پوست دور و اطراف آن بگذارید و پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه شکل خویش را با آب سرد بشویید. به کار گیری از سیب‌­زمینی به جهت خواص سفیدکنندگی که دارااست، برای رفع سیاهی بدور دیده بسیار اثرگذار میباشد.

رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم

 

رفع سیاهی به دور چشم با نوشیدن آب فراوان

گهگاه کمبود آب و غلظت زیاد نمک در تن موجب بروز تیرگی در نزدیکی چشم‌­ها می‌­گردد. در روزهای گرم که بدنتان آب بخش اعظمی از دست می‌­دهد و یا این که بعداز مصرف غذاهایی که پر نمک می‌باشند، مسلما مقدار متعددی آب بنوشید. آب به رفع سیاهی به دور چشم شما کمک اکثری می­‌نماید. اما فراموش نکنید که برای رفع این عارضه، نباید به جای آب از آبمیوه­‌های دیگر مخصوصا آب میوه‌­های کافئین‌­دار به کارگیری نمائید.

گلاب روشی اثرگذار در معالجه سیاهی به دور دیده

گل رز دارنده ترکیباتی میباشد که می‌­تواند تحت عنوان پر‌نور­‌کننده پوست آیتم به کار گیری قرار گیرد. پنبه را به گلاب آغشته نمایید و آن را به زمان ۱۵ دقیقه روی چشم خویش بگذارید. آن گاه با آب خنک آن را بشویید. براین اساس به برنا­سازی و رفع تیرگی پوست محیط چشم خویش یاری شایانی کرده‌­اید.

رفع سیاهی به دور دیده به یاری زردچوبه

یه خرده زردچوبه را با آب آناناس ادغام کرده و خمیر به دست آمده را به دور چشم خویش بمالید. بعداز ۱۰ دقیقه آن را به آرامی از محیط چشم خویش منزه نمایید. زردچوبه پوست فضا دیده شما‌را قابل انعطاف و لطیف کرده و موجب پر‌نور شدن بدور دیده شما می­‌گردد.

شما برای رفع سیاهی بدور دیده خویش از چه روشی به کار گیری می­‌نمائید؟ نظرتان در رابطه نحوه­‌های سفارش گردیده در‌این نوشته‌ی علمی چه میباشد؟ نظرها خویش را با بقیه خوا‌نندگان سایت هفت رژ در میان بگذارید.

5/5 - (19 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *