کدام مدل ناخن برای من مناسب است؟
بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن | هفت رژ ❤️ سایت خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

بهترین مدل کاشت ناخن : وقتی به انتخاب مدل ناخن فکر می‌کنید، باید به اهمیت آنان برای رنگ ناخن و فرم انگشتان توجه کنید. یکی از نکات مهم این است که همه مدل‌های ناخن مناسب مانیکور نیستند. بنابراین، چگونه می‌توانید مدل ناخن مناسب برای دست‌های خود را انتخاب کنید؟ با ما همراه باشید در هفت رژ

یکی از اصلی‌ترین نکات در انتخاب مدل ناخن، فرم انگشتان و دست‌های شماست. اگر مدل ناخن به شکلی نباشد که با انگشت‌ها و دست‌های شما هماهنگ باشد، مانیکور شما به زیبایی مورد انتظار نخواهد بود.

۱- مدل ناخن مربعی برای ناخن‌های کوتاه

اگر ناخن‌هایتان بسیار کوتاه هستند، مدل ناخن مربعی یک انتخاب مناسب است. این مدل ناخن به ناخن‌های کوتاه و شیکتان جلوه‌ای زیبا می‌دهد. از آنجایی که تعرق بدن در فصل تابستان بیشتر از سایر فصل‌هاست، بهتر است ناخن‌های کوتاه‌تری داشته باشید تا بهداشت دستانتان را حفظ کنید.

برای داشتن مدل ناخن مربعی، می‌توانید از سوهان (Nail File) استفاده کنید. ناخن‌هایتان را در جهت عمود به ناخن سوهان کنید تا فرم مربعی به آن‌ها بدهید. در انتخاب رنگ ناخن نیز آزاد هستید، اما حتما گوشه های ناخن را سوهان کنید تا تیزی آن‌ها از بین برود.

بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن

 

۲- مدل ناخن بیضی مناسب ناخن‌های کوتاه

اگر دارای ناخن‌های کوتاه هستید و به دنبال تغییری در ظاهر ناخن‌هایتان هستید، مدل ناخن بیضی ممکن است مناسب باشد. این فرم ناخن به دستان شما زیبایی و شکوه می‌بخشد، به ویژه برای افرادی که انگشتان کوتاه و چاق دارند. برای داشتن این مدل ناخن، نیازی به ناخن‌های خیلی بلند نیست. با استفاده از یک ناخن گیر، کناره‌های ناخن‌هایتان را به شکل بیضی تراشیده و در نهایت از رنگ لاک دلخواهتان برای زیبایی ناخن‌ها استفاده کنید.

بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن

 

۳- مدل ناخن بادامی مناسب برای ناخن‌های متوسط

اگر ناخن‌هایتان به طول متوسطی رسیده و می‌خواهید آن‌ها را با ظاهری جذاب نشان دهید، مدل ناخن بادامی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این مدل به دستان شما زیبایی می‌بخشد و به مانیکور ناخن شما جلوه‌ای زیبا می‌دهد. برای داشتن این مدل ناخن، کافی است زوایای ناخن‌ها را بیشتر کنید و کناره‌های ناخن‌ها را کوتاه کنید تا حالتی متقارن و زیبا به ناخن‌ها بدهید.

بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن

 

۴- مدل ناخن دشنه ای مناسب برای ناخن‌های بلند

اگر ناخن‌هایتان بلند هستند و می‌خواهید دستانتان به شکل پنجه‌ نشان داده شود ، مدل ناخن دشنه‌ای ممکن است برای شما مناسب باشد. این مدل ناخن به دستان شما زیبایی و شکوه می‌بخشد. برای داشتن این مدل ناخن، از ناخن گیر استفاده کرده و زوایای ناخن‌ها را بیشتر کنید. سپس کناره‌های ناخن‌ها را کوتاه کرده و حالتی متقارن و زیبا به ناخن‌ها بدهید.

بهترین مدل کاشت ناخن

بهترین مدل کاشت ناخن

 

به انتخاب مدل ناخن مناسب برای خود توجه کنید تا دستان شما همیشه زیبا و شیک باشند. برای مشاهده بهترین ایده مدل های جدید ناخن از مقاله ترندهای طراحی ناخن سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ دیدن کنید.

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *