ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی
ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی | هفت رژ ❤️ سایت خرید اینترنتی لوازم آرایش اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی : زنان هر کشوری رازهای خود را برای حفظ جوانی و زیبایی دارند. اما زنان فرانسوی به خاطر استفاده از روش‌های طبیعی معروف هستند که به آن‌ها در حفظ زیبایی طبیعی کمک می‌کند. به طوری که می‌توانند حتی در ۴۰ سالگی همچنان جوان و زیبا به نظر بیایند. اودری توتو، بازیگر فرانسوی مشهور، یکی از نمونه‌هایی از زنانی است که این رازها را دنبال می‌کنند. اگرچه هیچ ترفندی وجود ندارد که به همه کمک کند، اما زنان فرانسوی حتماً عادت‌های زیبایی خاصی دارند که در هر سنی به حفظ جاذبه‌شان کمک می‌کند. با ما همراه باشید در هفت رژ

۱- کانتورینگ چهره انجام نمی دهند

زنان فرانسوی از کانتورینگ چهره خود پرهیز می‌کنند. این روش ویژگی‌های طبیعی چهره را می‌پوشاند و به آن حالت غیرطبیعی می‌دهد. این زنان به جای آن از کمی برنزه‌کننده استفاده می‌کنند تا چهره‌شان شاداب و درخشان باقی بماند.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

 

۲- از نقص داشتن ابایی ندارند

زنان فرانسوی معمولاً خیلی خوب نقص‌های خود را پذیرفته و از آن‌ها نمی‌گریزند. این نقص‌ها ممکن است در موها، اکسسوری‌ها مثل دستمال گردن یا دوخت لباس‌شان نهفته باشد. این به آن‌ها امکان می‌دهد ظاهر طبیعی و آزاد خاصی داشته باشند و به نظر نمی آید که وقت زیادی برای زیبایی خود صرف کنند.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

۳- ترجیح رژ لب قرمز

رژ لب قرمز همیشه به ظاهر شاداب و زنده‌تر کمک می‌کند. زنان فرانسوی اعتقاد شدیدی به این موضوع دارند. با رژ لب قرمز می‌توان فوراً ظاهر را تغییر داد، بدون توجه به استایل شما.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

 

۴- ناخن‌های نه چندان مرتب

زنان فرانسوی هیچ‌گاه به مانیکور کاملی که ساعت‌ها طول بکشد علاقه ندارند. آن‌ها معتقدند که این وقت و هزینه زیادی را برای چیزی جزئی صرف می‌کنند. به نظر آن‌ها این امر ضروری نیست چون از نظر زیبایی طبیعی راضی هستند. ناخن‌های کوتاه با لاک بی رنگ یا بدون لاک محبوب‌ترین مدل ناخن در میان زنان فرانسوی هستند. این اصل برای ناخن‌های پای آن‌ها هم صادق است.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

۵- مراقبت موی طبیعی

زنان فرانسوی تمایل دارند به موهای خود صدمه نزنند و از سشوار و اتو مو به تدریج دوری کنند. آن‌ها اغلب از محصولات مراقبت از موی گران‌قیمتی استفاده می‌کنند، مثل ماسک مو، روغن مو و برس موی طبیعی. زنان فرانسوی موهایشان را شستشو می‌دهند و خود به خود خشک می‌شوند و روز بعد به آن‌ها شکل می‌دهند.

۶- کیف لوازم آرایش کم

زنان فرانسوی تنها از ۲ رژ لب استفاده می‌کنند: یک رنگ طبیعی و یک رنگ قرمز. از کرم پودر و پنکک سبک برای روشن کردن پوست استفاده می‌کنند. اما این را به میزانی کم می‌کنند که پوست طبیعی و براق بماند. آرایش چشم غالباً به تنها استفاده از ریمل محدود می‌شود و در شب‌ها ممکن است چشم‌ها را به طور نامرتب آرایش دودی کنند تا به ظاهر طبیعی دست یابند. بنابراین، کیف لوازم آرایش زنان فرانسوی شامل یک کرم پودر خوب، یک پنکک براق، یک ریمل، یک خط چشم و دو رژ لب است.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

 

۷- توجه به مدل مو

زنان فرانسوی به مدل مو خود توجه ویژه‌ای می‌کنند. آن‌ها آماده‌اند هزینه‌های بالایی را برای کوتاهی مو در آرایشگاه خوب پرداخت کنند و به آنجا به صورت منظم مراجعه کنند. موهای کوتاه هم تا حدی می‌توانند به دلیل عدم نیاز به تغییر مدل مو از تفاوت زمانی بی‌نیاز باشند.

۸- روتین آرایش ساده

آرایش زنان فرانسوی ساده است و معمولاً شامل پاک‌کننده صورت، ضدآفتاب و مرطوب‌کننده خوب است. آن‌ها از محصولات بهداشتی کمی استفاده می‌کنند اما معمولاً از محصولات با کیفیت و گران‌قیمت استفاده می‌کنند. به همین دلیل، آن‌ها از لایه برداری خودداری می‌کنند و به جای آن از ماسک‌های صورت مختلفی استفاده می‌کنند تا پوستشان را حفظ و ترمیم کنند.

۹- اعتقاد به ابروهای طبیعی

زنان فرانسوی اهمیت بالایی به داشتن ابروهای طبیعی می‌دهند و از ابروهای زیاد و طبیعی خود مراقبت می‌کنند. ابروهای ضخیم و تیره به طرز غیرطبیعی را در آن‌ها نمی‌بینید. آن‌ها به جای آن از محصولات ژل ابرو برای دادن فرم به ابروهایشان استفاده می‌کنند.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

۱۰- عدم رژیم غذایی

هیچ زن فرانسوی عاقلی دست به رژیم غذایی نمی‌زند. آن‌ها باور دارند که تلاش کردن برای کاهش دریافت کالری نه تنها بی‌فایده است بلکه ممکن است به پوست ضربه بزند. به جای این، آن‌ها سعی می‌کنند کمتر بخورن اما از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرند. از مصرف زیاد قند اجتناب می‌کنند زیرا به پوست آسیب می‌زند. اما از مواد چرب و لذیذ ترسی ندارند.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

 

۱۱- دوش آب سرد

زنان فرانسوی به اهمیت دوش آب سرد بعد از حمام داغ اطمینان دارند. این عمل باعث تحریک جریان خون می‌شود و به حفظ یکدستی پوست کمک می‌کند. به همین دلیل، آن‌ها همیشه به نظر شاداب و پرانرژی می‌آیند.

ترفندهای زیبایی زنان فرانسوی

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *