ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳
ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403 ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳ : ترندهای برجسته ناخن در این فصل با جزئیات درخشان و کمان‌های یخی در آغاز سال ۲۰۲۴ به ما نمایان شده‌اند. هوای سرد بیرون شاید ترسناک باشد، اما ناخن‌های شما می‌توانند با لحاظ کردن به بزرگترین ترندهای ناخن این فصل، به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل شوند. با ما همراه باشید در هفت رژ

در طول این فصل، جهان ناخن از اقلیم و هوا الهام گرفته و لایه‌های یخی یا رنگ‌های جذاب را به شکل کمان در میاورد. این ترندها تحت نظر متخصصان ماهر قرار گرفته و روش‌های متعددی برای اجرای آنها وجود دارد. در ادامه به نظرات متخصصان ناخن درباره جذاب‌ترین مانیکورهای زمستان ۲۰۲۴ گوش دهید و نیز بهترین راه برای دستیابی به این طرح‌ها را بیاموزید.

مدل طراحی ناخن جدید ۱۴۰۳ ۲۰۲۴

کروم نیمه شب

زولا گانزوریگت، مانیکوریست مشهور و سفیر جهانی OPI، اظهار می‌دهد که “ناخن‌های دونات لعاب‌دار همچنان جاودانه باقی خواهند ماند، اما با لمسی جدید”. او به تازگی با استفاده از پودر کروم OPI Tin Man Can، ناخن‌های مشکی خود را به سطحی جدید از درخشندگی و لعاب رسانده است.

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

برداشتی جدید از Velvet

پیش‌بینی می‌شود که ناخن های مخملی به سلطنت خود ادامه دهند، اما با تغییراتی جالب. کیتلین هیوز، هنرمند نقاشی دستی ناخن، اظهار می‌کند: “در این زمستان، درخواست‌های زیادی برای ناخن‌های مخملی دارم که با استفاده از لاک چشم گربه‌ای مغناطیسی، ابعاد جدیدی به ناخن‌ها افزوده می‌شود، معمولاً با شیشه یا لایه‌ی شفاف در بالای آن”.

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

طرح ناخن ساده و شیک ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

خلاصه‌های تاریک

طرح‌های انتزاعی تیره نیز یکی از ترندهای جذاب این زمستان است. هیوز به این نکته اشاره می‌کند که “این یک روند سرگرم‌کننده است، زیرا نیازی به الهام از تصاویر واقعی ندارد. از متخصص ناخن خود خواهید خواست که هنری باشد یا خودتان با مهارت‌های خود بازی کنید. اگر کمی ناتمام به نظر برسد، چه فرقی می‌کند؟ مهم این است که انتزاعی است!”

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

روبان و کمان

روند رنسانس روبان به ناخن‌ها فرا رسیده است. اگرچه همیشه در هنر ناخن از کمان‌ها استفاده می‌شده است، اما در حال حاضر آنها به عنوان جزء برجسته در طراحی ناخن‌ها حاکم شده‌اند. جولیانا داهبورا، بنیان‌گذار Deco Beauty به Birdie اظهار داشته که روبان‌ها لحظاتی را در دنیای مد و جواهرات سپری می‌کنند و این روند به دلیل علاقه مردم به ظاهر تعطیلاتی و تشخیص آن‌ها از جذابیت پاپیون‌ها به اوج خود رسیده است.

برچسب‌های ناخن به سادگی‌ راه برای به دست آوردن این ظاهر است. ملحفه‌های ساعت طلایی، پونی صورتی، و مون چری دکو همگی طراحی‌های کلاسیک عشوه‌گری را ارائه می‌دهند.

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

اگر طرفدار ناخن های نود و طبیعی هستید مقاله ایده طرح ناخن نود سال ۲۰۲۴  را مشاهده کنید.

طرح ناخن شیک و باکلاس ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

بیبی بلو

استف استون، مانیکوریست مشهور Essie که مشتریانش شامل مایلی سایرس، بیلی آیلیش، و استفانی هسو هستند، اظهار می‌کند: “با نزدیکی زمستان، علاوه بر کلاسیک‌های معمولی زمستانی، شاهد بسیاری از بیبی بلوزهای درخشان از دهه ۹۰ خواهیم بود. اگر آبی درخشان ندارید، می‌توانید با لایه‌بندی Essie Expressie FX در رنگ Immaterial Frost روی آبی معمولی خود یا حتی با افزودن یک اسطوخودوس سفید یا ملایم، به این روند تنوع ببخشید.

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

برای مشاهده بیشتر طرح ها و ایده ها مقاله ترندهای طراحی ناخن سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را بخوانید.

فلزات مخلوط

ناخن‌های فلزی مخلوط از جمله ترندهای جذاب این فصل هستند، که کروم نقره‌ای به عنوان گزینه اصلی انتخاب شده و طلا به صورت رسمی در رتبه دوم قرار دارد. داهبورا توضیح می‌دهد که ما در حال حاضر شاهد ظاهرهای ترکیبی فلزی هستیم که پوشیدن این ترند را با جواهرات طلایی آسان‌تر می‌کند.

استون نیز با این نظر موافقت می‌کند و اظهار می‌کند: “من فکر می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگری، فلزات مخلوط‌شده را خواهیم دید. “More is more! دیگر خبری از ‘آیا شما یک فرد طلایی یا نقره‌ای هستید’ نیست – ما همه آنها را با هم ترکیب می‌کنیم و از آن لذت می‌بریم. فلزات لایه‌ای با پودر کروم؟ مطمئناً! امسال سال تجربه و سرگرمی با درخشش است.”

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

طرح ناخن زمستانی جدید ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

لایه‌های یخی

فصل شکستن یخ آمده است، یا حداقل ما می‌توانیم آن را با زرق و برق بپوشانیم. گانزوریگت اظهار داشته است: “لایه‌بندی یک رنگ ناخن ثابت با سایه‌های متالیک یا براق، مانند OPI Put on Something Ice روی Sickeningly Sweet، ظاهری یخی و زمستانی را ایجاد می‌کند.

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

مدل ناخن دخترانه کوتاه ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

قهوه‌ای درخشان

آیا این دلپذیرترین رنگ نیست؟ قهوه‌ای به اندازه کافی خنثی است و در عین حال کمی ذوق را حفظ می‌کند. “من افرادی را می‌بینم که به سمت قهوه‌ای‌های با درخشندگی و ابعاد کمی بیشتر مانند Hot Toddy Naughty از OPI متمایل شده‌اند. این بهترین سایه زمستانی است!”

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

تزیینات ظریف

اگر نمی‌خواهید فقط ار لاک استفاده کنید چیزی به آن اضافه کنید! این ساده‌ترین راه برای ساختن مانیکور خود به عنوان یک نمایشگر است. استون اظهار داشت: “تزیینات ظریف تا سال ۲۰۲۴ باقی خواهند ماند. سعی کنید گل‌های خشک شده، نگین‌های قیمتی یا آیتم های فلزی ظریف را روی یک رنگ خنثی اضافه کنید تا این ظاهر را به دست آورید!

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

ترند طراحی ناخن سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

ترند مدل ناخن دخترانه ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

فرانسوی پر زرق و برق

ریانا باسورتو، متخصص بازاریابی در سالن ناخن مجلل Bellacures، اظهار می‌کند: ” مانیکور فرانسوی برای همیشه مد خواهد بود، طراحی براق و اجرای سرگرم‌کننده این مانیکور کلاسیک در طول فصل زمستان است، زیرا جشن تعطیلات را به ارمغان می‌آورد. در این زمان از سال به شیوه‌ای کم بیان و در عین حال درجه یک.”

ترند طراحی ناخن سال 2024 1403

5/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *