ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ ماه پیش
  • مدل مو
ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال 2024 1403 ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴ : مدل موی دهه ۹۰ مانند اختاپوس و میکسی در سال گذشته بسیار محبوب بودند. اما آرایشگران پیش‌بینی می‌کنند که مدل‌های موی دهه ۷۰ در سال ۲۰۲۴ بازگردد. چتری‌های الهام گرفته شده از جین بیرکین نیز در سال آینده مد خواهند بود. مدل‌های موی کوتاه همچنان در سال ۲۰۲۴ محبوب خواهند بود. اما انتظار داشته باشید که این مدل‌ها بدون زحمت‌تر باشند. باب‌ها و پیکسی‌های آرام با امواج طبیعی جایگزین سبک‌های تکمیل‌شده‌تر مانند برش کاسه‌ای و کفال می‌شوند. این خبر خوبی برای کسانی است که سبک‌های معمولی را ترجیح می‌دهند. با ما همراه باشید در هفت رژ

اگر گذراندن وقت برای مرتب کردن موهایتان برای شما جذاب است، برش باب و هاله به طول چانه نیز یک گزینه عالی است. این مدل مو به شما فرصت زیادی برای بازی با ابزارها و برس های داغ برای دستیابی به شکل عالی می دهد. برای اینکه بدانید چه مدل مویی مناسب شماست مقاله مدل موی مناسب انواع فرم صورت را مطالعه کنید.

باب مواج بلانت مدل جدید کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

آرایشگرها می‌گویند که مردم خواهان درخشندگی آرام‌تری برای موهای‌شان بوده‌اند. بنابراین به‌جای باب‌های صاف استخوانی، انتظار داشته باشید که امواج کمی ژولیده را ببینید که بافت‌های طبیعی را تقلید می‌کنند. این باب از لایه‌ها صرف نظر می‌کند و انتهای آن‌ها را صاف می‌کند.

اگر امسال به دنبال یک باب مواج هستید، متخصصان توصیه می کنند از آرایشگر خود بخواهید تا مقداری وزن در انتهای آن ها خلاص شود تا حجیمی را از بین ببرد. این باعث می‌شود ظاهری صاف و براق یا ظاهری گردتر، پرتر و متراکم‌تر بسته به بافت موهایتان داشته باشید. همچنین توصیه می شود که مربع بریده شده را حفظ کنید زیرا این کار باعث ایجاد ارتفاع در گوشه ها می شود و موها را به سمت صورت شما به جلو می برد.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴

 

چتری های جین بیرکین مدل جدید کوتاهی مو دخترانه در سال ۲۰۲۴

چتری های جین برکین ، که از مدل موی نمادین این بازیگر مشهور الهام گرفته شده است، یکی از ترندهای اصلی سال ۲۰۲۴ خواهند بود. این چتری ها بلند و صاف هستند و در امتداد پیشانی قرار می گیرند. آنها برای کسانی که دارای موهای صاف یا موج دار هستند عالی است.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

باب های بلند تا چانه زیباترین مدل کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

باب های بلند تا چانه نیز یکی دیگر از مدل موهای محبوب دهه ۷۰ است که در سال ۲۰۲۴ بازمی گردند. این مدل مو کوتاه و جسورانه است و برای کسانی که می خواهند ظاهری جدید و متفاوت داشته باشند عالی است.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴

 

هاله های اثیری مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

هاله های اثیری یک مدل موی کوتاه و نرم است و برای کسانی که می خواهند ظاهری زنانه و لطیف داشته باشند عالی است. این مدل مو دارای لایه های ظریف است که به موها حرکت و حجم می بخشد.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

مدل کوتاهی مو پیکسی با چتری های مجعد

این مدل موی کوتاه و جسورانه برای کسانی که به دنبال تغییر ظاهر خود هستند عالی است. چتری های مجعد به این مدل مو ظاهری زنانه و جذاب می بخشد.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴

 

چتری های بلند ترند کوتاهی مو زنانه در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

چتری های بلند امسال ترند خواهند بود. این چتری ها می توانند صاف، فر یا موج دار باشند. آنها برای کسانی که به دنبال ظاهری مدرن و شیک هستند عالی است.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

مدل موی فرفری گرد مدل کوتاهی مو برای موهای وز

این مدل مو برای موهای فرفری طبیعی عالی است. این مدل مو صورت را قاب می کند و به فرها اجازه می دهد پرتر و یکنواخت تر به نظر برسند.

برای مراقبت از موهای فر مقاله نکات مراقبت از موهای فر + مدل مو را بخوانید.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴

 

مدل کوتاهی مو زنانه باب بطری

این مدل موی کلاسیک برای کسانی که به دنبال ظاهری ساده و شیک هستند عالی است. لایه های طولانی و صاف این مدل مو را صیقلی و مدرن می کند.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

لایه های پروانه ای مدل کوتاهی مو برای موهای بلند دخترانه

این مدل مو برای کسانی که به دنبال ظاهری زنانه و لطیف هستند عالی است. لایه های نرم و لطیف این مدل مو صورت را به زیبایی قاب می کند.

ترند کوتاهی مو در سال 2024

ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴

 

5/5 - (6 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *